Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5794 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מורה באמת תותח בשבילך אחי...

אבל אני לא רוצה לפרסם אותו פה מבלי לשאול אותו קודם!

 

הבנאדם לא משחק משחקים...

מלמד אותך מה שצריך, שאתה מוכן מגיש אותך ישירות לטסט, לא מושך אותך,

מחיר הוגן!!!

 

אני למדתי אצלו ועשיתי 30 שיעורים - טסט ראשון!

2 בני דודים שלי - אותו דבר

חצי מהמשפחה שלי למדה אצלו - רובם טסט ראשון (שני זה כבר יותר מדיי)

הוא עובר מפה לאוזן בקרב כל החברים שלי...

(אני עם רישיון כבר 3 שנים ו-10 חברים שלי כבר הספיקו להכיר אותו)

 

צור איתי קשר באייסי

261042503

או בהודעה פרטית (ולא תתאכזב)

פורסם

אני לא חושב שהטסטים שעוברים אצלו הם קריטריון בכלל.

כי הרי הטסט והנהיגה בכלל זה מצב דינמי שהתנאים בו משתנים כל הזמן.

אז יכול להיות שהוא מלמד תותח ובדיוק באותו יום לא באשמתך הטסטר שנפל עליך החליט להיות קשוח.

מורה תפקידו ללמד נהיגה לא להעביר טסטים.

 

כשאני למדתי נהיגה (לא לפני הרבה זמן) הדבר האחרון שהתעניינתי זה כמה עברו אצלו טסט ראשון\איזה אוטו הוא מלמד.

VW PASSAT 1.8T

פורסם

אם אתה רואה שכל התלמידים של אותו מורה עוברים טסט 24 בערך אז זה מראה שהמורה לא משהו..

אבל אם אתה רואה שהרבה עוברים אצלו ראשון זה מראה שאת התפקיד שלו הוא יודע לעשות כמו שצריך...

אני ידבר יום ראשון עם רפי אלפסי הזה... הוא גם גר לידי... וגם מחיר טוב..

 

תודה לכולם

  • 4 שנים מאוחר יותר...
פורסם

מאז 2006 השתנו דברים

כמי שקנה רכב דרך המלצות בפורום

אני מעונין להודות ע"י צירוף המלצה למורה נהיגה מיוחד במינו, מדובר בחבר שלי

שמו תומר גפן

הוא מלמד בשיטה מיוחדת שבה הוא משלב תכנים מקורסי נהיגה מתקדמת

כבר בשלב הוצאת הרישיון

מדובר במדריך שטח לשעבר ביחידה צבאית

מומלץ בחום מהיכרות אישית - פשוט בן אדם שכיף ללמוד איתו

חברה שלי עשתה אצלו ריענון על הילוכים

http://www.nehiganevona.co.il

02-6505110

פורסם

דוד כהן מלמד על סובארו B4 שנת 2009

בית ספר שוקי

100 שקל לשיעור (שזה מה ש90% מהמורי נהיגה לוקחים היום)

טסט פנימי 250 שקל

טסט רגיל 400 שקל

0505505838

פורסם
גולן כהן

מלמד בבית ספר עוז

לי הוא עושה 80 שקל את השיעור כי הוא מכיר אותי אבל נראה לי הוא לוקח 90 אל תתפוס אותי במילה

פלאפון 0507463776

הוא אחלה מורה מסביר כל דבר כמה שרק ידרש

 

אחלה גבר שבעולם!

למדתי אצלו על אופנוע כבד. (לא היה הרבה מה ללמוד כי כבר היה לי רשיון עם הגבלה ל500 סמ"ק, אבל הוא נתן כמה טיפים מאוד טובים.

והוא ממש בן אדם נחמד!)

 

אני לפני 11 שנים למדתי אצל מישהו בשם מנש נחמני.

אז הוא לימד בבית ספר "עוז". היום אני כבר לא יודע.

 

הוא לימד 16 חברים ובני משפחה (ורק אחד מהם עבר טסט שני- מאז אף אחד לא מדבר איתו8)- עם הבחור, לא עם מנש.. )

 

אני מקווה שזה עדיין המספר שלו.

052-2800667

תמסור לו ד"ש חם מעודד.

 

בהצלחה!

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

×
×
  • תוכן חדש...