Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8387 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הכתובת של מועדון אימפרזה טורבו:

 

http://www.sti.org.il

 

נקווא שהעבריין הזה לא גולש בפורום כי אז הוא ידע שאתה מלשין עליו והוא יטפל בך

חחחח.....יש משהו בדבריך....אבל עדיין, אני צריך קודם לדעת ב200% שמדובר בגנוב לפני שאני עושה משהו שאני יכול להתחרט עליו.

 

ומאיפה הוא יכול לדעת בדיוק מי אתה?

אף אחד בפורום לא יחשוף זהות של המשתמשים...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
חחחח.....יש משהו בדבריך....אבל עדיין, אני צריך קודם לדעת ב200% שמדובר בגנוב לפני שאני עושה משהו שאני יכול להתחרט עליו.

 

אני חושב שאתה לא צריך לדאוג

אם הא גונב ספוילרים אז הוא עבריין ועבריינים לא מבינים כל כך באינטרנט

פורסם

צריך להזהר מאנשים כאלה. הם לא נחמדים במיוחד. פעם כמעט אכלתי מכות מאיזה ארס שבדיוק הרכיב איזה חצאית לאוטו, וסתם הסתכלתי עליו.

:puzzled:
פורסם

תקנת השוק

 

יש אפשרות שתקנה משהו גנוב ולא תדע שהוא כזה.

תחת תנאים מסוימים (מן הסתם מחיר נמוך למשל ישמש אזהרה) תוכל לאמר שהיית תם לב.

בתנאי הזה למשל תהיה לך זכות במה שקנית אע"פ שהוא גנוב.

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם
כמה אופציות:

 

1) לפלח לו את כל הסמלים מהאוטו.

2) לפלח לו את הספויילר.

3) לשרוט לו את כל כנף ימין ושמאל בעזרת מפתח.

4) להוציא לו את כל האוויר מהגלגלים.

5) לקנות רוגדקה וב 3 בלילה לירות על השמשה הקידמית שלו.

6) לשבור לו את הפנסים הקידמיים או האחוריים.

 

אם הוא יתפוס אותך בשעת מעשה אני לא אחראי למה שהוא יעשה לך :lol:

 

1)ואז מה ? אז הוא ימשיך לגנוב ומחר הוא יגנוב מהרכב שלך להשלים לשלו.

2)מעשה וונדליזם ? היית רוצה שזה יקרה לך ?

3)שוב, מעשה וונדליזם ? היית רוצה שזה יקרה לך ?

4)תוכל לגרום לפגיעה בחפים מפשע במקרה של תאונה. משתלם ?

5)לא הייתי מתאמץ ומבזבז כסף בשביל אחד כזה.

6)לא למדת משהו ?

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

בכמה הוא מוכר כי אני מעונין :D

 

 

סתאאם סתם

 

אל תאכלו אותי

 

אני מסכים עם תומר שלומר למועדון האימפרזות (אני רק מקווה שהם יאמתו קודם שהוא סוחר ולא יגיבו ישר).

 

נ.ב.

אם יש הצעת מחיר תשלח לי ה"פ :lol:

פורסם
תקנת השוק

 

יש אפשרות שתקנה משהו גנוב ולא תדע שהוא כזה.

תחת תנאים מסוימים (מן הסתם מחיר נמוך למשל ישמש אזהרה) תוכל לאמר שהיית תם לב.

בתנאי הזה למשל תהיה לך זכות במה שקנית אע"פ שהוא גנוב.

 

אין כזה דבר שמותר להסתובב עם רכוש גנוב כי "לא ידעת".

בעלים של רכוש גנוב אשר נתפס על ידי המשטרה - רכושו יוחרם (במקרה הטוב, אם באמת יאמינו לו שהוא טלית שכולה תכלת).

פורסם
תקנת השוק

 

יש אפשרות שתקנה משהו גנוב ולא תדע שהוא כזה.

תחת תנאים מסוימים (מן הסתם מחיר נמוך למשל ישמש אזהרה) תוכל לאמר שהיית תם לב.

בתנאי הזה למשל תהיה לך זכות במה שקנית אע"פ שהוא גנוב.

 

אין כזה דבר שמותר להסתובב עם רכוש גנוב כי "לא ידעת".

בעלים של רכוש גנוב אשר נתפס על ידי המשטרה - רכושו יוחרם (במקרה הטוב, אם באמת יאמינו לו שהוא טלית שכולה תכלת).

 

רועי אתה טועה. ע"פ החוק הישראלי, שנוקט גישה אוהדת לשוק החופשי בהקשר זה (בניגוד למשפט העברי) קיימת אפשרות בתנאים מסוימים להחזיק בנכס גנוב:

 

חוק המכר, תשכ"ח-1968 [תיקון אחרון 6/8/71] . .

========================================

34. תקנת השוק

 

נמכר נכס נד על ידי מי שעוסק במכירת נכסים מסוגו של הממכר והמכירה היתה במהלך הרגיל של עסקיו, עוברת הבעלות לקונה נקיה מכל שעבוד, עיקול וזכות אחרת בממכר אף אם המוכר לא היה בעל הממכר או לא היה זכאי להעבירו כאמור, ובלבד שהקונה קנה וקיבל אותו לחזקתו בתום-לב.

zx וולקן

פורסם
תקנת השוק

 

יש אפשרות שתקנה משהו גנוב ולא תדע שהוא כזה.

תחת תנאים מסוימים (מן הסתם מחיר נמוך למשל ישמש אזהרה) תוכל לאמר שהיית תם לב.

בתנאי הזה למשל תהיה לך זכות במה שקנית אע"פ שהוא גנוב.

 

אין כזה דבר שמותר להסתובב עם רכוש גנוב כי "לא ידעת".

בעלים של רכוש גנוב אשר נתפס על ידי המשטרה - רכושו יוחרם (במקרה הטוב, אם באמת יאמינו לו שהוא טלית שכולה תכלת).

 

רועי אתה טועה. ע"פ החוק הישראלי, שנוקט גישה אוהדת לשוק החופשי בהקשר זה (בניגוד למשפט העברי) קיימת אפשרות בתנאים מסוימים להחזיק בנכס גנוב:

 

חוק המכר, תשכ"ח-1968 [תיקון אחרון 6/8/71] . .

========================================

34. תקנת השוק

 

נמכר נכס נד על ידי מי שעוסק במכירת נכסים מסוגו של הממכר והמכירה היתה במהלך הרגיל של עסקיו, עוברת הבעלות לקונה נקיה מכל שעבוד, עיקול וזכות אחרת בממכר אף אם המוכר לא היה בעל הממכר או לא היה זכאי להעבירו כאמור, ובלבד שהקונה קנה וקיבל אותו לחזקתו בתום-לב.

 

אז איך ייתכן שאם קנית מכונית גנובה בתום לב, יעקלו לך אותה מהמשטרה ברגע ש"יעלו עליך"?

פורסם

אם קנית את המכונית בתום לב, במחיר סביר ובמקום שמוכר מכוניות (למשל מגרש טרייד אין) אתה תהיה זכאי לפנות לבית המשפט לשם קבלה של סעד.

zx וולקן

פורסם
אם קנית את המכונית בתום לב, במחיר סביר ובמקום שמוכר מכוניות (למשל מגרש טרייד אין) אתה תהיה זכאי לפנות לבית המשפט לשם קבלה של סעד.

 

אוקיי, אבל עדיין המכונית תעוקל מידיך, לא?

 

זכור לי מקרה שמישהו מכר כמה וכמה מכוניות אמריקאיות, לפני 5-6 שנים והסתבר שהיו גנובות. דיווחו על זה בחדשות כ"מרמה מכוניות היוקרה". למיטב זכרוני, המכוניות הוחרמו והקונים נותרו מחוסרי מכונית וכסף.

פורסם
אם קנית את המכונית בתום לב, במחיר סביר ובמקום שמוכר מכוניות (למשל מגרש טרייד אין) אתה תהיה זכאי לפנות לבית המשפט לשם קבלה של סעד.

 

אוקיי, אבל עדיין המכונית תעוקל מידיך, לא?

 

זכור לי מקרה שמישהו מכר כמה וכמה מכוניות אמריקאיות, לפני 5-6 שנים והסתבר שהיו גנובות. דיווחו על זה בחדשות כ"מרמה מכוניות היוקרה". למיטב זכרוני, המכוניות הוחרמו והקונים נותרו מחוסרי מכונית וכסף.

 

 

כנראה שהמכוניות נקנו שלא בתום לב ואו שלא במקום שמוכר מכוניות כאלו במחיר כזה.החוק בנושא הוא ברור מאוד.

zx וולקן

פורסם
אם קנית את המכונית בתום לב, במחיר סביר ובמקום שמוכר מכוניות (למשל מגרש טרייד אין) אתה תהיה זכאי לפנות לבית המשפט לשם קבלה של סעד.

 

אוקיי, אבל עדיין המכונית תעוקל מידיך, לא?

 

זכור לי מקרה שמישהו מכר כמה וכמה מכוניות אמריקאיות, לפני 5-6 שנים והסתבר שהיו גנובות. דיווחו על זה בחדשות כ"מרמה מכוניות היוקרה". למיטב זכרוני, המכוניות הוחרמו והקונים נותרו מחוסרי מכונית וכסף.

 

 

כנראה שהמכוניות נקנו שלא בתום לב ואו שלא במקום שמוכר מכוניות כאלו במחיר כזה.החוק בנושא הוא ברור מאוד.

 

אוקיי, הבנתי. טוב שאני לא משפטן :?

פורסם

לא איכפת לי לקנות מהם הרי זה יהיה זול היותר מ60 אחוז... למה לקנות משהו פי 3 שיש לך אותו בזול???

 

גם ככה אם אני לא יקנה אז מישהו אחר יקנה ויהנה

פורסם
לא איכפת לי לקנות מהם הרי זה יהיה זול היותר מ60 אחוז... למה לקנות משהו פי 3 שיש לך אותו בזול???

 

גם ככה אם אני לא יקנה אז מישהו אחר יקנה ויהנה

 

זו מידה מסויימת של צביעות.

מצד אחד אתה יודע שמה שהם מוכרים לא "כשר", אבל אתה בגישה של "למה לא?".

 

תחשוב על זה ככה: היית רוצה שמישהו יקנה משהו גנוב מהאוטו שלך?

 

או - חשבת שאולי אם לא תקנה, הגנב יבין (או יתחיל להבין) שאולי זו לא הדרך להרוויח?


×
×
  • תוכן חדש...