Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7322 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם!

איך אפשר להתקין רמקולים ממערכת ביתית לרכב ?

והאם זה אפשרי בכלל?

העוצמה של הרמקול תהייה אותו הדבר אם לחבר אותם למגבר?

השאלות האלה סתם לידע כללי !

תודה מראש!

פורסם

כבר דובר פה על זה, תאורתית אפשר וגם מעשית, אבל לא שווה (בהנחה שהרמקולים הבייתים הם 8 אוהם כמו רוב הרמקולים הבייתים)

 

מערכות באוטו בנוייות על 4\2\1 אוהם, רמקול בייתי בדרך כלל בנויי ב8 אוהם, מה שאומר שעם מגבר של רכב אי אפשר להפיק את המייטב מהרמקולים, הם ינגנו חלש ואף לא תמיד נקי.

:-) just smile
פורסם

בקשר לזה שהביתיים הם 8 אוהם ידעתי. ובכל מיקרה תודה על התגובה.

 

אבל מבחינה מעשית איך אני מחבר אותם?

 

ויש מצב שאים החיבור הזה אני מקצר את חייב של המגבר?

פורסם

מחברים את החוטים רגיל כמו בכל מערכת,

(ההספק שהרמקולים יקבלו יהיה חצי מההספק של היציאה ב4 אוהם)

מחפש קומפוננט רוקפורד T5...

פורסם

נראה לי עדיף שתתפוס איזה סאוונה של חסידי ברסלב בטיילת ת"א

תשאל אותם איך יש להם מערכות כאלה מטורפות ברכב:)

 

אם מישהו יודע לחבר מערכות ביתיות ברכב.. זה הם

בע"ה :D

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
נראה לי עדיף שתתפוס איזה סאוונה של חסידי ברסלב בטיילת ת"א

תשאל אותם איך יש להם מערכות כאלה מטורפות ברכב:)

 

אם מישהו יודע לחבר מערכות ביתיות ברכב.. זה הם

בע"ה :D

חחחח צודק ב-100 אחוז

 

ואם אני לא טועה אני זוכר ש-"סאונד בראש" פה מהפורום חיבר אצלו בקולט סנטר ביתי...

תחכה שהוא יענה על השאלה כי הוא בטוח יודע מה הוא עשה...

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם
אתה לא מקצר לו את החיים

ב 8 אום אני לא יודע אם אפשר להפעיל כל מגבר תבדוק במגבר שלך שהוא עובד ב 8 אום

בכל מקרה עם הוא כן אז לא תיהיה לו שום בעיה כי אלו 8 אום

תהיה לי בריא...

אני לא מבין איך לא נמאס לך לדבר שטויות.

 

 

טל

פורסם

תראה...זה לא משנה כמה אוהם...כמה וואט...

תנסה....חבר שלי עשה את זה...וכמה שזה מצחיק...

שומעים אצלו אחלה...(ביחס לרמקולים בייתים שמחוברים לפאנל)

דולפינים יש בנשיונל ג'יאוגרפיק - לי יש אלפיין (RST)

היה לי סיוט היום בלילה - חלמתי שהמגברים שלי נכנסים למצב הגנה!!

×
×
  • תוכן חדש...