Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7353 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני זקוק לעזרה מפתח רכב מסוג אקסנט אבד ובמוסך המרכזי טוענים שהמפתח כולל אימובילייזר השולט גם על מחשב הרכב ומשום כך יש להחליף את מחשב הרכב כמו גם את הסוויץ' ומנעולי הדלתות למיטב זכרוני ישנם מנעולנים או בעלי מקצוע אחרים המתמחים בשיכפול מפתחות וקידוד האימובילייזר

 

האם מישהו מכיר

 

תודה

פורסם

בניו-ג'רזי יש אחד שמתמחה בשכפול מפתחות.

 

בקואלה-לומפור יש אחד שמבין גם באימובילייזרים.

 

במינסק יש אחד שעובד גם עם מפתחות מקוריים של החברה.

 

 

את הטלפון של מי מהם אתה רוצה ?

פורסם

שמר, הציני הזה, יום אחד עוד יחכו לו ב ש.ג .:-P

 

אתה צריך את הקוד מפתח, קיבלת אותו בקניית הרכב או היתה אמור לקבל מהמוכר במקרה של יד שניה.

בכל מקרה בחברה אמור להישמר הנתון הזה לפי מספר VIN.

תתקשר למוסך המרכזי, אתה לא הראשון שאבד לו המפתח...

 

ואולי בעצם שמר צודק...

פורסם

שמע נא ידידי,לפני כחודשיים אבד לאישה של הבן שלי, כל המפתחות של ההונדה אקורד שנת 2001 .

גם להם אמרו שצריך להחליף מחשב.

הם הזמינו מנעולן שסידר להם את הבעיה.כרגע צילצלתי אליו ודיברתי איתו.אמר שאפשר לסדר

הקומבינה נקראת "שינוי קומבינציה" הוא בא למקום ומסדר.

צלצל אליו ודבר ישירות.השם יעקב טל' 0508422430.לדעתי אל תגיד לו, את מה שאמרו לך בחברה.

עדכן אותנו בסוף התיקון.

בברכה

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

×
×
  • תוכן חדש...