Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7386 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לעשות דיסק של שירים של פאבים, אתם יודעים אלו ששומעים בפאבים וכולם מתחילים לשיר ביחד, אין על שיכורים :-D .

אז בגלל שאני מכיר את הפורום הזה ויודע שיש פה הרבה שתיינים למיניהם אני מבקש מימכם המלצות לשירים שיתאימו לפאב.

סתם דוגמא:

Queens - Don't Stop Me Now

 

יכול להיות גם שירים בעברית (אני לא גזען).

 

תודה.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

Whiskey in a Jar בגירסה של מטאליקה או באחת מגירסאות המקור האיריות

 

Welcome to the jungle של גאנז.

 

"קלאסית ופרסי" של סאבלימינל... נו טוב זה בצחוק כבר.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

boston - more then a feeling

lynard skynard - sweet home alabema

ה"דיכאוניים" של נירוואנה יתאימו גם כן...

Pure freedom it's in the mind and spirit, up in the sky where the dragon flies...

פורסם

תתפלאו, אבל בטיול השנתי, כיתה ט', כשאתה וכל החברים שלך מסטולים תחת, ומתחילים לשיר "ירושליים של זהב" כשכל אחד בסולם אחר, זה נשמע פשוט קורע מצחוק.

 

 

ואל ינקוביץ' מתאים אני חושב.

פורסם

Goo Goo Dolls - IrisTime of Your Life - Green Day

love songs- Extreme - More Than Words

Maroon5 - Songs About Jane - 04 - She will be loved

Red Hot Chili Peppers... יש להם הרבה שירים יפים. נסה את Otherside

Animals - House of the Rising Sun - שמים אותו הרבה...

Eagles - Hotel California

 

תהנה.

פורסם
מה זה, פאבים של חננות?

 

:razz:

זה רק נגמר בעוד סטירה, ארול ארול...

סאן רוף פתוח וכסאות מחוממים.

פורסם

איפה הן הבחורות ההן-יהורם גאון

 

שיר השיירה-אריק איינשטיין

שכשנבוא-אריק איינשטיין

הוריקן- בוב דילן (קצת ארוך)

הכל בגלל האהבה - גידי גוב, אחד מהבנאים ועוד

פורסם

חברים בעדינות עם מאיר אריאל!

 

יש לי את כל השירים שלו וגם כמות לא מבוטלת של דיסקים חוקיים..

ההופעה האחרונה שלו בברבי,שמיימי.

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

זה מאוד תלוי באנשים שלך ומאוד תלוי במקומות שאתה הולך אליהם...

 

למי שאוהב מוזיקה הנה כמה שירים שהכנסתי לדיסק האחרון, אני אישית מכין את הדיסקים לפי מצב רוח ומצב הדרך, אלה שירים לנסיעה רגועה בלילה, כביש מהיר וריק, מהירות חוקית ומוזיקה נעימה (הולך טוב בנסיעות ארוכות).

אני חושב שאלה שירי חובה.

Dennis Edwards Feat. Siedah Garrett - Dont Look Any Further

Rockwell - Somebody's Watching Me !

America - A horse with no name

Chicago - Hard to say i'm sorry

Chicago - If You Leave Me Now

Procol Harum - Whiter shade of pale

Zucchero & Paul Young - Senza Una Donna

Babyface and Stevie Wonder - How Come, How Long

Buckshot Lefonque - Another Day

Billy Joel - I Love you Just the Way you Are

Crowded House - Dont Dream Its Over

Deep Purple - Lalena

Foreigner - Cold As Ice

Jon Secada - Just Another Day

Hollies - He Ain't Heavy, He's My Brother

Mark Morrison - Return Of The Mack הייתי חייב :)

Terence Trent Darby - sign your name

Charles & Eddie - Would I Lie To You

Tim Hardin - How Can We Hang On To A Dream

The Delfonics - Didn't I Blow Your Mind This Time

Gerry Rafferty - Baker Street

Cutting Crew - I Just Died On Your Arms

Skunk Anansie - Hedonism

Leo Sayer - Thunder In My Heart Again - אני מדבר על המקור (ז"א לא המיקס של MACK)

Styx - Boat On The River

Marillion - Kayleigh

 

טוב אין לי עוד כוח.

 

ערכתי את ההודעה כי ראיתי את התגובה שמעליי ואני אציין שיש לי יותר מחצי מהשירים על תקליטים.

ושאני לא מעודד הורדות פירטיות, אני אישית לא שומע דיסקיים מקוריים, אני משאיר אותם בבית וצורב עותקים לאוטו ככה לא אכפת לי שהדיסקים נשרטים (זה התחיל מזה שגנבו לי קייס עם יותר מ20 דיסקים מקוריים.)

haters will hate

×
×
  • תוכן חדש...