Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7409 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כחודש רכשתי פגו 205, מפנסיונר.

שנת 95 FOREVER

האוטו מתפקד חבל על הזמן, והתחיל ממש לטוב אחרי טיפול עשרת אלפים.

 

שאלה:

1. יש לי בעיה באיתותים, הם לא נדלקים (לא תמיד) עד שאני לא משחק אם הכפתור של המצוקה (לא זוכר בדיוק את השם), איך אפשר לטפל בזה?

 

2. האם יש אפשרות להחליף את הגומיות, מתחת לחלון (נאמר לי שניסו לפרוץ) כי המים דולפים לפנים הדלת.

 

3. ועוד שאלה, אני רוצה לתקן את הנעילה המרכזית (נסגר הכל חוץ מהדלתות האחוריות, אחרי שבדקנו ראינו שהמנוע שם מת) ואת המנוע של המשפריץ מים האחורי, אז אני מבקש המלצה על פירוקיות בשפלה (אשקלון או בסביבה).

2006 - פיזו 205 95, זה מה שהתקציב אישר, אבל *** לקח.

2008 - מהעבודה קורולה 2008 אם תיבה שמחליפה רגע אחרי.

2012 - שברולט ספארק זה ה-זבל.

פורסם

1. צריך לבדוק את תקינות הכפתור מצוקה ואם הקונקטור שלו מחובר היטב אם מחובר היטב צריך ככל הנראה להחליף את המפסק אורות מצוקה משם נובעת הבעיה.

 

2.כן אפשרי , לך לפירוקיה וחפש לך גומיות. מ205 5 דלתות (אני מניח שזה מה שיש לך).

 

3.פירוקייה בצומת מסמיה.

פורסם

אוקי, תודה רבה :ladysman:

2006 - פיזו 205 95, זה מה שהתקציב אישר, אבל *** לקח.

2008 - מהעבודה קורולה 2008 אם תיבה שמחליפה רגע אחרי.

2012 - שברולט ספארק זה ה-זבל.

פורסם

אני דחפתי משהו בין כפתור המצוקה לפלסטיק שמקיף אותו כדי שילחץ את כפתור המצוקה רק מעט וזה גורם לאיתות לפעול רגיל .

 

בהתחלה זה היה רק זמני אבל אצלי זמני זה קבוע..

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

אני כבר מעדיף להצטייד בפירוקיות.

 

חבל שהצבע של האוטו על הפנים, עמד כשנה בבאר שבע, ככה לא נעים להגיע למפגשים

 

:scatter: :scatter: :scatter:

2006 - פיזו 205 95, זה מה שהתקציב אישר, אבל *** לקח.

2008 - מהעבודה קורולה 2008 אם תיבה שמחליפה רגע אחרי.

2012 - שברולט ספארק זה ה-זבל.

פורסם

טוב, מתכוון לנסות, אפרסם את התוצאות

2006 - פיזו 205 95, זה מה שהתקציב אישר, אבל *** לקח.

2008 - מהעבודה קורולה 2008 אם תיבה שמחליפה רגע אחרי.

2012 - שברולט ספארק זה ה-זבל.

פורסם

פירוקיה שיש בה 205

איזק, בדרך השבעה באזור, מול המרכז המסחרי, 5 דלתות, אין לי מושג לגבי חלקים מה יש מה אין וכמה רוצים.

יש אצל אברג'יל בדרך השבעה (זה בצד שחוזרים לכיון יפו), 205 לבנה ככל הנראה ג'יטיאיי שעברה התעללות לא קלה במהלך חייה, נראתה באמצע הלילה במהלך ביקור חברותי, ולכן אין לי מושג לגבי דגם או חלקים, רק יודע שהיא 3 דלתות, בהצלחה.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
לפני שאתה מחליף את הכפתור, תנסה לשים ספריי לניקוי מגעים אל תוך הכפתור.
קח רק בחשבון שלא אחת פלסטיקים התפוצצו לי ביד אחרי שימוש מוגזם בספריי הזה. הוא גורם לקור עז, שעלול לפוצץ פלסטיקים כמו כלום.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

הנסיעה למסמיה יצאה ממש לא משתלמת....

קודם כל מאשקלון למסמיה לקח לי 200 ק"מ הלוך חזור

אל תתפלאו אני נהג חדש.

 

כשמצאנו את הפירוקיה, דיברנו אם המנהל הוא אמר אין לו כלום,

כאשר חבר שלי נכנס לראות שברולט, מנהל המקום יצא התחיל

לצעוק העשים אותנו בשבירת הפאנל, והעיף אותנו מהמקום...

 

אם ים של עצבים... בהגעני לאשקלון, הבחנתי בפירוקיה נוספת,

וכשנכנסתי לשם ודיברתי אם העובד, הרגשתי עוד יותר טוב,

הם פירקו לא מזמן 3 רכבים של 205.

 

שלושת המנועים, נמצאו, והוא מבקש 150 ש"ח

זה בסדר?

 

**שאלה נוספת, אם במהירות של 100-110 ההגה מתחיל לרעות (קצת)

כיוון פרונט יעזור?

ובנסיעה ישרה ההגה נוטה קצת שמאלה, מה צריך לעשות על מנת ליישר?**

מצאתי בחיפוש, צריך כיוון פרונט ואיזון גלגלים, כמה יעלה העניין?

2006 - פיזו 205 95, זה מה שהתקציב אישר, אבל *** לקח.

2008 - מהעבודה קורולה 2008 אם תיבה שמחליפה רגע אחרי.

2012 - שברולט ספארק זה ה-זבל.

פורסם

איזון גלגלים 50-100 ש"ח בפנצ'ריות השונות...

אמור לפתור את בעיית הרעידות במהירות של 100-110, בתנאי שהצמיגים במצב תקין, לחץ אוויר תקין וג'אנטים ישרים.

נטייה שמאלה, תפתר בעת ביצוע כיוון פרונט, מבוצע בדר"כ במכוני פרונט מוסמכים, לא מכיר אחד באיזור אשקלון.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

1. התחל באיזון גלגלים ופנה אל "צמיגי א. עידו" שבא.ת צפוני ליד טיב טעם, טל' 08-6750026

או 057-7404064 ובקש את אהרון וכדאי לבדוק את מצב הצמיגים עצמם.

2. מכון כווני מתלה (פרונט) "בועז" שברח' הכישור פינת האופן א.ת צפוני אשקלוןן טל' 08-6723043.

3. לחלקי חילוף, חדשים ומשומשים מפרוקי רכב פנה אל "מרכז החלפים שולה" שברח' צה"ל 29 אשקלון,

טל' 08-6750623 ולחלפים המשומשים ישירות לקובי 050-7294384 או 08-6751682.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

לתשובה כל כך מפורטת לא חיכיתי, תודה,

 

רק שאלה קטנה איזון יעלה בסביבות המאה, והכיוון פרונט כמה?

וכמה עולה גלגל חלופי חדש? (האורגנל 11 שנים תלוי במקום)

או אם יש אפשרות לשים מגנזיום מפירוק כחלופי?

* הצמיגים חדשים. (רכשתי רכב מפנסיונר שמשקיע)

* אתה אשקלוני?

* אני גר בדיוק 3 דקות מטיב טעם אז באמת תודה רבה

2006 - פיזו 205 95, זה מה שהתקציב אישר, אבל *** לקח.

2008 - מהעבודה קורולה 2008 אם תיבה שמחליפה רגע אחרי.

2012 - שברולט ספארק זה ה-זבל.

פורסם

לא יודע על מחיר צמיג בגודל שלך, אבל אם הצמיגאי שתקנה אצלו צמיג חדש יהיה נחמד הוא יעשה לך הנחה יפה על האיזון.

 

לגבי פרונט, שילמתי קצת יותר מ200 לאחרונה.

 

למה לך לשים מגנזיום מפירוק? החלפת צמיג לא מספיקה?

פורסם

האם כיוון פרונט ואיזון גלגלים זה דבר שעושים בתדירות (כל כמה זמן או ק"מ)?

2006 - פיזו 205 95, זה מה שהתקציב אישר, אבל *** לקח.

2008 - מהעבודה קורולה 2008 אם תיבה שמחליפה רגע אחרי.

2012 - שברולט ספארק זה ה-זבל.

×
×
  • תוכן חדש...