Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שירות על הפנים של העיתון אוטו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7547 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היום ה19 לחודש, ועדיין לא קיבלתי את המגזין.

התקשרתי אליהם היום להודיע על כך והטלפנית עוד אומרת לי ש"זה בסדר, זה קורה אצלנו הרבה", למה אפשר לצפות ממגזין שככה עובדיו "המסורים" מדברים.. ? :roll:

 

ואני עוד מחכה לזוג כרטיסים לקארטינג שהבטיחו לי ..:roll:

 

אף פעם לא היה מגיע המגזין בזמן, בדרך כלל איחור של כמה ימים.. אבל החודש זה כבר מוגזם.

 

אבל בגדול, אין לי תלונות, רק על האיחור הקבוע בהגעת המגזין. :-)

פורסם

זה עדיף על מה שהיה לי כשהייתי מנוי ל"רכב", המגזין כל פעם הפתיע אותי מחדש בתאריך הגעה שלו!

כמה פעמים כבר חשבתי שנגמר לי המנוי!

 

 

 

 

 

-לאון חבקין-

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

ברק, אתה ממש לא חכם.. אתה משלם הרבה יותר..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

כי כשעושים מנוי העיתון עולה פחות מהמחיר מחירון בחנות..

וגם מקבלים אותו הביתה - ולך עולה דלק להגיע לסטימצקי (ועכשיו ב6.23 ש"ח לליטר, זה משמעותי!!) :p

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
ברק, אתה ממש לא חכם.. אתה משלם הרבה יותר..

 

 

אבל הוא יודע על מה הוא משלם, יש המון גיליונות שחבל שהדפיסו אותם, לי היה מנוי לאוטו, וטוב שאין לי.

 

אני הולך לצומת ספרים, מעיין באוטו, הגה, מקס פאוור ועוד ואז לוקח לקופה את מה שהכי מוצא חן בעיני , בכל חודש בוחנים באוטו והגה כמעט את אותן מכוניות, אני רואה מה יש בנוסף בשניהם, כמובן שהגה מגיע עם "הגה בשטח" ללא תשלום בעוד אוטו מוכרים את שלהם כגיליון נפרד...

אז יש מקס פאוור ב25 שקלים ועוד איזה משהו עברי וב50 וקצת לחודש יש לי בובה של מידע ותמונות

haters will hate

פורסם
כי כשעושים מנוי העיתון עולה פחות מהמחיר מחירון בחנות..

וגם מקבלים אותו הביתה - ולך עולה דלק להגיע לסטימצקי (ועכשיו ב6.23 ש"ח לליטר, זה משמעותי!!) :p

:lol: :lol:

 

אני עושה את זה on foot ולא באוטו,אין לי עדיין רישיון(פאקינג גיל).

בנצי מאיפה אתה משיג מקס פאוור והאם זה בעיברית?

my sweet home

www.sharks.co.il

פורסם

MAX POWER הוא מגזין מחו"ל (אני חושב שארה"ב אבל יכול להיות שאנגליה..) - ולכן הוא נכתב באנגלית...

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

לפי חלק מהתגובות בימים האחרונים (בקרב אהרונוביץ-פרומצנקו) כנראה ממש לא משנה מתי באמת מגיע העיתון. לענינו של דבר האם באמת יש הבדל אם הירחון מגיע בדיוק בראשון לחודש או כמה ימים אחרי. האם אכן המנוי ממתין בכזה קוצר רוח לבואו והאם ללא קריאת מבחני הדרך שבו לא ניתן להמשיך לחיות בשלוה. אם התשובה לשאלה הראשונה היא כן ולשניה היא לא, אז תתלונן במערכת או תבטל את המינוי. אם אין חשיבות אמיתית לזמן ההגעה אז חבל על הקיטורים.

פורסם

השרשור הזה לא מוביל לשומקום.......

זה לא פורום פניות מנויים של אוטו...

נאמר כבר מאות פעמים: למי שיש בעיה עם המנוי שיפנה בהודעה פרטית לסרוניס...:arrow:

אותי אישית (ועוד הרבה אנשים בפורום) לא מעניין מתי כל אחד מקבל את הגיליון החודשי והשרשור הזה לא מועיל בגרוש למוטוריקה.....

Veni Vidi Vici

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7547 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...