Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה לגבי חלק לא מובן במערכת הדלק סובארו דיאל 88 + תמונה.


fuchi
שימו לב! השרשור הזה בן 6874 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב.

אני צופה על הפורום כבר המון זמן.

רציתי לשתף אתכם עם משהו.

היום היה לי קצת זמן אז עשיתי פרוייקט קטן, הכל התחיל כשרציתי להחליף את הפילטר דלק, הרמתי את הרכב על גק ונכנסתי מתחת, ואז ראיתי שהצינורות סדוקים, יותר מזה לקחתי מפתח 10 והורדתי את המשאבה, ברגע שנגעתי בה, ועדיין לא פירקתי שום צינור, דלק החל לנזול מהצינורות שמחוברים למשאבה, בקיצור, בלאגן. ומה ששבר אותי זה שהמשאבה הייתה מחוברת עם אזיקונים , כן כן אזיקונים , כניראה למשהו לא היה כוח או 5 שקל לקנות בנדים עם ברגים,והם שמו אזיקון אחד בכל צד, ברגע שרק נגעתי במשאבה , הדלק התחיל לנזול.

הלכתי לחנות וקניתי צינורות דלק בכמה קטרים והחלטתי להחליף את כל הצינורות מתחת לרכב, כעבור שעתיים כל הצינורות הוחלפו כמובן גם כל הבנדים בבנדים חדשים איכותיים ומתאימים בקוטר, הבנדים שהיו היו מסוג מיושן - כניראה מקוריים.

 

הרכב הינו סובארו דיאל שנת 88.

 

עכשיו השאלה, ראיתי שיש שם מין חלק מוזר שלפי ספרות מקצועית נקרא שסתום דו כיווני(tow way valve) , שמתי לב שאצלי הוא היה שבור וכמו כן לצד אחד שלו מתחבר צינור ובצד השני שלו לא מחובר כלום - פשוט משוחרר לאויר הפתוח.

 

למשהו יש מושג מה זה החלק הזה, האם אני צריך לקנות חדש בגלל שזה שבור? האם אפשר לבטל אותו , אם כן, מה עליי לעשות עם הצינור שנכנס אליו? אולי לסתום אותו.

שמתי לב שלמרות שהוא חצי שבור, עדיין לא נוזל ממנו דלק ואף לא נראה לי שמגיע אליו דלק כי פרקתי את הצינור העליון שלו ולא היה שם כלום, אולי זה רק בשביל אדים של דלק? או עודפים?

כמו כן בספרות מקצועית יש גם קניסטר בתא המנוע, לי אין קניסטר, יש לי קרבורטור ומיכל עודפם בבגאג, אולי השסתום הזה קשור לרכבים רק עם קניסטר.

בקיצור, אני לא אוהב לסוע בידיעה שיש לי משהו פגום ברכב, מה לעשות עם השסתום הזה? האם אפשר לבטל אותו .

תודה לכל העונים

אפשר לראות בתמונה - מספר 25 - מה תפקידו בכוח?

1.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התמונה לא ברורה,( נסה להגדיל) והחלק לא ידוע האם יש לך כרגע בעייה בתפקוד הרכב?

מדוע ניתקת צינורות דלק בחיבור למשאבת הדלק, האם לא שמעת אל חוק כלים שלובים?

פרוק צינור דלק מכוון הטנק שנמצא גבוה מעל משאבת הדלק, גורם לזרימת דלק חופשית, לכן יש לחסום להבא את הצינור דלק היוצא מהטנק לפני כל פעולה של פרוק כלשהו באזור,( כמו מסנן דלק למשל)!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא התכוונתי לפרק את הצינורות, הם היו מחוברים עם אזיקון בכל צד ולכן נגיעה קלה במשאבה גרמה לדליפה ואחרי שראיתי את זה כבר החלטתי להחליף הכל.

 

אני כבר מעלה תמונה גדולה של האיזור המדובר.

Untitled-1.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי משהו בכל זאת...
האם ישנה בעייה עכשו ברכב?

אם כן פרט בהרחבה!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי צביקה.

אין שום בעייה ברכב,נוסע מצויין (מה כבר יכול להיות...סובארו לא?!),אין שום נזילה, פשוט מציק לי הקטע הזה של החלק הזה.

אם משהו יוכל לומר לי מה תפקידו בכוח והאם הוא הכרחי אני אשמח.

חוץ מזה הכל טוב.

 

היום החלטתי לעשות סדר בחוטי חשמל מתחת להגה, פרקתי את הפאנל מתחת להגה, חשכו עיניי, חוטים של אזעקה גלויים, עבודה חאפרית , אין איזולירבנד בחלק מהחיבורים,כלום לא מולחם, הכל מחובר בצורה רופפת, אני לא מבין מי עושה עבודה כזאת, אם הייתי רואה מי עובד ככה הייתי שובר לו את הידיים, אני מתפלא שלא ניתקעתי עם הרכב בגלל החוטים האלו,אימובילייזר,נעילה מרכזית,הכל מסתבך בייחד, ממש סבך של חוטים.

הלכתי לחנות, קניתי איזולירבנד שחור רגיל ואחד רחב,באתי הבייתה, פירקתי חוט חוט והלחמתי הכל הוצאתי משם ערמה של חוטים שלא בשימוש, מצאתי המון חוטים שמורכבים מחתיכות קטנות של חוטים וחלק בכלל לא מחוברים, צימצמתי את כל החוטים ,חבילה שלמה של אזיקונים שחורים הלך לי שם , גמרתי גליל וחצי של איזולירבנד, סידרתי הכל , פרקתי חוט חוט והלחמתי , בסוף הצמדתי הכל לפאנלים מתחת להגה, עכשיו אין שם שום חוט רופף או גלוי, עבודה מקצועית לחלוטין,לקח לי חצי יום לגמור את זה...מה אני אגיד לך, אין לזה סוף.

עכשיו תענוג להסתכל על זה, ממש מסודר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי צביקה.

אין שום בעייה ברכב,נוסע מצויין (מה כבר יכול להיות...סובארו לא?!),אין שום נזילה, פשוט מציק לי הקטע הזה של החלק הזה.

אם משהו יוכל לומר לי מה תפקידו בכוח והאם הוא הכרחי אני אשמח.

חוץ מזה הכל טוב.

 

היום החלטתי לעשות סדר בחוטי חשמל מתחת להגה, פרקתי את הפאנל מתחת להגה, חשכו עיניי, חוטים של אזעקה גלויים, עבודה חאפרית , אין איזולירבנד בחלק מהחיבורים,כלום לא מולחם, הכל מחובר בצורה רופפת, אני לא מבין מי עושה עבודה כזאת, אם הייתי רואה מי עובד ככה הייתי שובר לו את הידיים, אני מתפלא שלא ניתקעתי עם הרכב בגלל החוטים האלו,אימובילייזר,נעילה מרכזית,הכל מסתבך בייחד, ממש סבך של חוטים.

הלכתי לחנות, קניתי איזולירבנד שחור רגיל ואחד רחב,באתי הבייתה, פירקתי חוט חוט והלחמתי הכל הוצאתי משם ערמה של חוטים שלא בשימוש, מצאתי המון חוטים שמורכבים מחתיכות קטנות של חוטים וחלק בכלל לא מחוברים, צימצמתי את כל החוטים ,חבילה שלמה של אזיקונים שחורים הלך לי שם , גמרתי גליל וחצי של איזולירבנד, סידרתי הכל , פרקתי חוט חוט והלחמתי , בסוף הצמדתי הכל לפאנלים מתחת להגה, עכשיו אין שם שום חוט רופף או גלוי, עבודה מקצועית לחלוטין,לקח לי חצי יום לגמור את זה...מה אני אגיד לך, אין לזה סוף.

עכשיו תענוג להסתכל על זה, ממש מסודר.

משפט אחד !

כל הכבוד לך!

מנעת מעצמך עוגמת נפש לתקופה ארוכה מאד!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום החלטתי לפרק את הרדיו, לאחר שגליתי כל כך הרבה בלאגן בחוטים שמתחת להגה, אמרתי לעצמי בטוח יש בלאגן גם ברדיו.

פירקתי את הרדיו, קודם כל הבית שלו מפלסטיק היה שבור, הברגים,כל בורג משהו אחר.

כשהרדיו היה בחוץ נגלה לעיני מראה זוועתי של סבך חוטים ,כמובן שום חוט לא מולחם, אין איזולירבנד, מלא חוטים גלויים ולא מחוברים והשד יודע מה....

הלכתי לחנות,קניתי הפעם 2 איזולירבנדים רחבים + 2 דקים, פלסטיק פאנל לרדיו סובארו, 2 חבילות אזיקונים שחורים.

חזרתי הבייתה, חיברתי מלחם, בדיל , והתחלתי לעבוד, חוט חוט ,חוטים לא קשורים העפתי, הלכתי חוט חוט וגיליתי למה הוא שייך ואם הוא לא שייך לכלום אז פשוט העפתי אותו, כמו כן גיליתי חוטים שהולכים לריצפת הרכב ולחלק האחורי של הרכב, נאלצתי לפרק את כל הפאנלים בקצוות של השטיח והרמתי את כל השטיח, אני לא עושה חצי עבודה, או הכל או כלום,הוצאתי משם מטרים על גבי מטרים של חוטים שלא קשורים לכלום.הכי מעצבן זה חוטים שעשויים מכמה חוטים,אנשים מתעצלים לקחת חוט נורמאלי אז כל פעם מוסיפים עוד חתיכה עד שבסוף יש חוט באורך של מטר שמורכב מ 17 חוטים קטנים .

התחלתי לעבוד על הרכב בשעה 09:00 ופעם אחרונה שהסתכלתי על השעון היה כבר 17:00 ואפילו צהריים לא אכלתי.

בסוף הכל סודר, הכל הולחם,כל החוטים המיותרים העפתי, עשיתי מהכל צמה אחת יפה,אין חוט אחד אפילו שבולט , הכל סגור טיפ טופ(אני מאוד פדנט בעניינים האלו).

הלך לי חבילה וחצי של אזיקונים ו2 איזולירבנדים גמרתי שם,עכשיו אני סגור על עצמי שהכל תקין, הכל עובד, הכל מולחם ולא צפויים תקלות מגעים\חוטים רופפים וכו. עכשיו אפשר ללכת לאכול צהריים.

למרות שלא רואים ויזואלית כלום כמעט , אני יודע שהעסק טיפ טופ , תקין 100%.

החוטים שהוצאתי, אני לא מגזים, שקית של זבל אפורה גדולה, מילאתי אותה עד הסוף בחוטים\איזולירבנד ישן ויבש\ ועוד כל מיני דברים שלא קשורים לכלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6874 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...