Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דעתכם על אופל טיגרה


נדב 82
שימו לב! השרשור הזה בן 6621 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חברה, אתם יוצאים מפרופורציות.

 

צריך לא לשכוח שזה לא אוטו ספורטיבי ומעולם לא היו לא יומרות כאלה.

את האוטו הזה צריך לשפוט לפי אותו קנה מידה של קורסה, רק עם האספקט המגניב של המראה.

לא יותר, לא פחות.

זה תחליף מגניב למי שמחפס סופר-מיני עם מראה שונה. לא למי שמחפש תחליף אימפרצה טורבו.

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

גיא שלום,

אם כל ההבדל בין הטיגרה ובין הקורסה הוא פח, והקורסה נחשבת אמינה אז איפה בעיות האמינות בטיגרה?

בפח?

אני אגיד לך איפה בעיות האמינות בטיגרה..... בדיוק בשני מקומות:

1. חברה צעירים שקונים אותה וחושבים לעצמם "איזה כיף, קניתי מיני קורבט" ומרשים לעצמם לנהוג באוטו כמו שהם לא היו מעיזים בחיים לנהוג בקורסה.

2. חברה צעירים שנמשכים למראה ונותרים בלי כסף לתחזוקה שוטפת (יקרה, חלפים גרמנים במחסני UMI שווים את משקלם בזהב) ואז מתחיל תור התיקונים העצמיים, מוסכי חצר, חלפים לא מקורים, אילטורי חשמל וכו.מכאן ועד לבעיות אמינות הדרך קצרה.

 

אם אתה מתפלא למה אני כ"כ נלחם על כבודה של האופל אני גם אענה על זה.

היו בחיי 3 טיגרות (לא בבעלותי). אחת של אמא שלי, חדשה דנדשה מהחברה, חברה שלה כ"כ התלהבה מהמראה והמחיר, ש 3 חודשים אח"כ גם כן קנתה אחת (גם כן GSI, גם כן בצבע זהב ירוק).

השלישית הייתה של לקוח במוסך (כשעוד הייתי מכונאי)ששיפרנו לו אותה .

אני יכול להגיד לך בוודאות מוחלטת שהטיגרה היא פלטפורמה מעולה לשיפורים.

יוצא ממנה פתאום זאב שכזה שלא רק מצדיק את המראה שלה, אלא אפילו מספק ביצועים מפתיעים.

 

מיותר לציין ש 3 הטיגרות האלא ננהגו ע"י אנשים בוגרים,טופלו רק במוסכים מורשים ולא הפגינו בעיות אמינות מעולם.

 

דא"ג, אם אתה מתפלא על אמא שלי וחברתה, אתה מוזמן לנסוע לאירופה ולחפש טיגרות.

הטיגרה נהפכה שם באופן מסורתי לרכב של נשים מבוגרות מגונדרות :-P

 

בברכה,יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב שבשירשור הזה הוזכרה הטיגרה גם כלא אמינה בסקר בריטי, מקום אחרון מתוך 120 רכבים. האם גם שם זה חלקים גרמניים יקרים?

 

בנוסף, לא אמרתי מילה על האמינות (או העדרה) של הקורסה.

 

גיא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הממליצים בפורום הזה יוצאים מנקודת הנחה מוטעית, שכל אחד ששואל לגבי רכב ספציפי מחפש הנאה מנהיגה.

 

סביר להניח שמי שלא מכיר אופל טיגרה , ושואל לגביה, גם לא מבין הנאה מנהיגה מהי, וכל מה שמעניין אותו היא הפוזה.

 

כל מה שבן אדם כזה רוצה לשמוע הם נתוני אמינות , סחירות ואולי 0 ל 100.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שתגיד, זה הרי לא ממש משנה.

יכול להיות שהאוטו לא אמין בצורה מרשימה, ממה שאני מכיר אותו,ואני מכיר 3 מכוניות שונות, הן אמינות מאוד ולא ראו מוסך למעט טיפולים שוטפים ותקלות מקובלות .

בברכה, יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סה"כ אמרתי שחלק מהסיבה שנתת לחוסר האמינות, לא מדוייקת. לא היתה לי טיגרה מעולם, אני פשוט מעוניין להציג את הצד השני, של כמה אנשים אחרים פה בפורום. יכול להיות שהרכבים שלהם היו מוזנחים או לא טופלו כראוי, ועדיין.

 

יכול להיות שטיגרה שננהגת בעדינות (נשים מבוגרות) וזוכה לטיפול אוהב, מראה אמינות יפה. בנוסף, אם מחזיקים את הרכב כחדש שלוש שנים, יכול להיות שחלק מהבעיות מופיעות בגיל מבוגר יותר (5-6 או יותר) וחלק מופיעות בק"מ שהנשים המובגרות כפי שציינת, פשוט לא הגיעו אליו. כמה זמן הם החזיקו (או עדיין מחזיקים) את הרכבים?

לא מזמן נתנו פה בתור דוגמא את הלאנוס שמראה אמינות יפה מאוד בשנים הראשונות ומתפרקת לחלוטין לאחר מכן. (רק לצורך הדוגמא, אין ספק שאופל זה לא דייהו).

 

בנוסף, אם מזכירים אמינות של אופל, ונותנים כדוגמא את הקורסה GSI, כאן יש שירשור לא מבריק לגביה.

 

לBAGIRA, אל תחשוב שאני מנסה לנהל מולך מלחמה כל שהיא, אני רק מנסה להבין את המידע שיש לך מול אחרים. אין ספק שרכבים רגישים יותר (צרפתיות לצורך הדוגמא) יראו אמינות טובה ה-ר-ב-ה יותר אם יטופלו כמו שצריך, מה שלא קורה לרוב עם הבעלים הצעירים שלהם, שלא יוציאו שקל לתחזוקה מונעת ואי אילו דברים אחרים שימנעו תקלות קשות בעתיד. יכול להיות שזה גם המצב עם הטיגרה, אין לי ספק.

 

גיא

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לBAGIRA, אל תחשוב שאני מנסה לנהל מולך מלחמה כל שהיא, אני רק מנסה להבין את המידע שיש לך מול אחרים. אין ספק שרכבים רגישים יותר (צרפתיות לצורך הדוגמא) יראו אמינות טובה ה-ר-ב-ה יותר אם יטופלו כמו שצריך, מה שלא קורה לרוב עם הבעלים הצעירים שלהם, שלא יוציאו שקל לתחזוקה מונעת ואי אילו דברים אחרים שימנעו תקלות קשות בעתיד. יכול להיות שזה גם המצב עם הטיגרה, אין לי ספק.

 

גיא

גיא,

ממש לא מנהל מלחמה, בסה"כ דיון מהנה בין שני בעלי דעות שונות.

1. הרכבים המדוברים אכן ננהגו בעדינות, ע"י נשים מבוגרות, היו חדשים מהחברה ונמכרו לאחר כ 4 שנים עם ק"מ נמוך.

2. אופל באופן כללי נחשב ליצרן אמין ואיכותי (אפילו שהאיכות כל הזמן הולכת ונעלמת תודות ל GM).

סדרת מנועי ה 16V שלו נחשבים לאמינים מאוד, מאוד במיוחד מנוע ה 2 ליטר (20XE) אבל גם ה 1600 (16XE). מערכת ההזרקה היא של בוש, ואיכות ההרכבה טובה מאוד.

נקודת התורפה היחידה שאני יכול לחשוב עלי היא כל החלקים הנלווים למנוע (אלטרנטור,סטרטר וכו)

וחלקי מערכת החשמל, הם לצערנו הרב כבר לא מתוצרת אדם אופל, אלא מתוצרת AC DELCO (אפילו שלפעמים כתוב עליהם אופל). חלקים אלא הם שהוציאו את השם ה"נהדר" שמקושר לאמינות ולרכבים אמריקאים:wink: וכנראה גם אחראים למוניטין שהטיגרה מקבלת.

לתשומת לבך, הטיגרה ששיפרנו ללקוח במוסך קיבלה מנוע 2 ליטר (לא חוקי, אני יודע, אבל זה היה מזמן אז יש התיישנות),זוג קמשפטים,גלגל תנופה חרוט להורדת משקל,קפיצי שסתומים כפולים וקשים יותר (מצטער שאני לא זוכר את הנתונים),פוליש ופורטינג למנוע ולסיום קיט מצערות.

השילדה קיבלה בולמים של קוני, קפיצים מונמכים של אירמשר,מוט חיזוק קדמי עליון ומוט אחורי עליון + תחתון.

האוטו היה מדהים!!! אין לי מילים לתאר את החדות של השילדה ואת השימחה של המנוע לטפס בסל"ד.

יצא באמת רכב מעולה!

בברכה,יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יניב ו-Grand Torismo צודקים ובגדול.

מי שאין לו טיגרה או לא נהג בה צפוי להיות מופתע.

 

חבר'ה, מצטער לאכזב אתכם, אבל הטיגרה אינה מכונית גרועה כמו שמתארים אותה.

יש לנו 2 כאלה במשפחה (שלי, שנת 97, בבעלותי כבר שנה וחצי ושל בן דודי, שנת 99, בבעלותו כשמונה חודשים, שתיהן מנוע 1.6 ידני) בלי בעיות מיוחדות וכמובן שבלי בעיות חשמל כפי הנאמר לעיל.

 

למי שיזדרז להגיב ולומר שאני חושב שהרכב הוא מכונית ספורט מטריפה סטייל קורבט, אני מציין מעכשיו שהוא טועה, הטיגרה לא מתיימרת להיות כזו. להזכירכם, גם סיוויק וקולט (ושאר מסוג זה) אינן מכוניות ספורט.

 

לפותח הת'רד, הרכב חביב ביותר, ממליץ על מנוע 1.6 (הגרסה הידנית כמובן) ולא 1.4. בניגוד למה שנאמר קודם, אין בעיות חשמל, לא לנו לפחות. הבעיה היא המושבים האחוריים, הם מיועדים לבעלי גובה ממוצע בלבד.

נתוני אחזקה: טסט: 1,144 ש"ח, ביטוח מקיף: 4,050 ש"ח (אני בן 22), ביטוח חובה: 1,765 ש"ח

אם תרצה עזרה כלשהי, אשמח לעזור, גם בפרטי.

 

סביר להניח שמי שלא מכיר אופל טיגרה , ושואל לגביה, גם לא מבין הנאה מנהיגה מהי, וכל מה שמעניין אותו היא הפוזה.

אם היית מכיר אותי, היית מבין שאתה טועה. הנאה אמיתית אני מוצא רק ב- ZX6 שלי (מה לעשות, אנו משוגעים על מכוניות ואופנועים...)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לידיעה כללית, לקסוס הובילה את אותו הסקר בו הטיגרה מוקמה במקום ה-120. סקר שביעות הרצון של טופ גיר אינו רלוונטי משום שחלק מכלי הרכב הנמצאים שם על הכביש אינם כלי הרכב שאנו רגילים לראות כאן בארץ, סקר שביעות רצון בריטי אינו סקר שביעות רצון ישראלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נניח וחצי מכלי הרכב בסקר אינם קיימים בארץ ולא בהישג יד, עדיין, הטיגרה נשארת אחרונה... ואני יכול לשים איתך כסף שבעשיריה הראשונה יש אמנם מכוניות יוקרה שדי נדירות בארץ (לא חוכמה להשוות) אך ביניהם מתברגות גם מאזדה וטויוטה למשל, ואפשר להשיג אותם ב-100K ולא ב-700K כמו שלקסוס עולה.

Twincharger Stratified Injection

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 9 חודשים מאוחר יותר...

אני יודע שעבר המון זמן מאז שהתר'ד הזה ניפתח אבל אתם מקשקשים!!!!!

נכון זה לא אוטו ספורט!!!!

ובטח שלא קורבט!!!!

אבל להגיד שזה אוטו נטו פוזה זה ממש ***

אני במקרה בעלים של אחת מהמכוניות המדהימות האלו שדרך אגב יש רק 250 יחידות כאלה בארץ.

וכבר 10 חודשים שהיא נוסעת חלק.....היא מודל 97 עם 140000 קילומטר

ושום תקלה פשוט כלום מים,שמן,דלק,ונוסעים....

ושנוסעים אז התחושה לפי דעץח מדהימה!!!ואני יסביר,נכון שהיא לא נוחה ולא חזקה במיוחד ומאוד צפופה אבל האוטו הזה ממש קשה(בןלמים סטנדרטים)ואוחז את הכביש בצורה מדהימה!!!באמת שאני לא כותב את זה כי אני בעלים של אחת בזו ממש לא להפך אני קניתי אןותה במיטב כספי ביגלל התחושה האמיתית שהיא מעבירה אתה מרגיש כאילו אתה יושב על הכביש ממש מזכיר נסיעה ברודסטר...

למרות גילי הצעיר נסעתי מספר שעות רב על מכוניות ספורט

כמו WRX וSTI'הונדה S 2000(סיבוב קצר) גולף VR6 וBMW Z3 גם על TT. גם על פיאט קופה טורבו ועוד אז נכון שהטיגרה לא ברמה שלהם לא בכוח ולא באחיזה אבל יחיסית למחיר שלה ולמיתחרות שעולות יותר היא אוחזת מדהים.

והדבר שהכי הרגיז אותי וגרם לי להגיב היה שאמרו ש206 1.4 עדיפה..חחחחח

זה במיקרה היה האוטו הקודם שלי.וזה פשוט בושה לרשום דבר כזה ל206 יש היתרון אחד בילבד והוא צריכת דלק.בכול שאר התחומים לא רק שהטיגרה מרגישה לידה פורש אלה ה206 עצמה היא גרועה היא חלשה בטרוף עדינה ואני מעדיף פיאט אונו מבחינת האחיזה...סמתי לה צמיגים שונים(15\55\195) אם אני זוכר טוב מוט מייצב בולמים של קוני וכלו לא עזר האוטו סובל מיתת היגוי מפחידה ואם כבר הצלחתי במהירות קטנה בלבד אז התחת יצה החוצה.וזה ממש לא ביגללי כי אם מכוניות אחרות ובמיוחד עם הטיגרה אני נוסע באותם סיבובים וכיכרות והאוטו עובר אותם ב30 קמ'ש יותר.לטיגרה החיזה מצויינת.נקודה!ומי שצחק על הפוזה אז אני חושב שזה לא בושה כשאני רואה אותה ויודע שהיא אחת המכוניות היפות ביותר שיש....היא ברירת מחדל טובה מאוד בישבילי עד שאני ישיג IMPREZA וגם אז אני ממש יבכה כשאני ימכור את הכלי הזה.

נ.ב סליחה על שגיאות הכתיב....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם בגירה.

כסטנדרט הטיגרה היא עגלה אמיתית.

 

לא נהגתי על אחת משופרת (צ'יפ\אגזוז\פילטר לא נחשבים בעבורי), וגם כוח לא מעניין לי את השערות באף.

נהגתי בצורה די אגרסיבית, למרות הזוויות גלגול שלה, חשתי פוטנציאל גדול מכיוון השלדה, אחזה מצויין, ובלמה מצויין.

 

לדעתי, פלטפורמה מעולה לשיפורים.

 

אביחי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוף, למה הערתם את השרשור רק אחרי 9 חודשים.

 

זאת היתה אמורה להיות ההפתעה ליום הולדת שלו!

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6621 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...