Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחירי טיפולים - פג'ו 2008, סקודה קאמיק ואופציות אחרות


orsa

פוסטים מומלצים

לפני 9 שעות, bigzoltar כתב:

אם תנהג בגיר הזה באופן רגיל כמו בגיר אוטומטי פלנטרי וסביבת הנהיגה שלך פקוקה ואם יש תוספת של אזור הררי אז בכלל, אתה תגמור את המצמדים כל 20 אלף ק"מ כמו הדוגמה שהובאה כאן

נו ובפועל אתה לא רואה תורים של רכבים עם DSG שמחכים בכניסה למוסכים לטובת החלפת מצמדים, והעובדה שיש המון מכוניות בגיל 10 ויותר שמסתובבות על הכבישים, גם היא עדות שלא כצעקתה. 

 

אבא שלי החזיק מספר מכוניות עם הגיר הזה, המכונית האחרונה הייתה ייטי ששירתה אותו נאמנה 8 שנים, ויותר מ-120K ק"מ עם מצמדים מקורים. עברו בדיוק 40 דקות מרגע שפרסמתי אותה למכירה עד שעברה בעלות. אנשים כמעט הלכו מכות עליה - מבחינתי, זאת אינדיקציה למכונית מוצלחת. 

לפני 8 שעות, shlomiko כתב:

הדגם היחיד שסובל עדיין מבעיות בגיר, זה הקודיאק

לקודיאק בכלל גיר עם מצמדים רטובים

  • אהבתי 1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 5 שעות, yulianx כתב:

ראית אלפי רכבים שעברו 150 אלף, אתה גם מכיר את ההיסטוריה שלהם

דווקא אני מכיר את ההיסטוריה של רובם... וטעות שלי בהקלדה רובם באיזור 120K (אני לא מצליח לערוך במקורית)

 

אין לי מושג מה ההבדלים בינם לבין הקודיאק, ייתכן בגלל גיר שונה, אבל זה מה שאני רואה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 שעות, yulianx כתב:

בבקשה:

IMG_0886.thumb.png.685d75f8e6f8f3aafa181caeb06792c6.png

אז איפה החיסכון בדלק ברובוטי.

אני זוכר שחבר היתה לו אוקטוביה וכל 30000 החליפו לו מודול קלאצ'ים.

עדיף כבר את הגיר הרציף של ניסאן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה פחות אולי חיסכון אלא יותר ביצועים.

Dsg גם שקט מרציף.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, levy כתב:

אז איפה החיסכון בדלק ברובוטי.

אני זוכר שחבר היתה לו אוקטוביה וכל 30000 החליפו לו מודול קלאצ'ים.

עדיף כבר את הגיר הרציף של ניסאן.

החבר שלך ככל הנראה ״לא הפנים״ שזה לא גיר פלנטרי. אחרת אם ״הצליח״ לשחוק מצמדים כל 30 אלףֿ הוא בהחלט מקרה מיוחד.

על מנת לחדד בפעם המי יודע כמה, מרבית התלונות והתקלות הן ב dq200 היבש. 

המקרים בקודיאק, שאני מכיר, כמעט באופן גורף היו עקב שימוש בשמן שאינו בתקן יצרן וללא החלפת שמן גיר בזמן (60 אלף) .

בכל המקרים שאני מכיר, האטם במכטרוניק נפרץ והמעגל האלקטרוני נשרף.

 

והגיר בקודיאק נמצא בכל רכבי הקבוצה משודך לכל המנועים מ 150 כ״ס ומעלה. 

  • אהבתי 2

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באופן מוזר, ספיציפית קודאיק מוזכר הרבה בגלל תקלות מכטרוניק.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, yulianx כתב:

באופן מוזר, ספיציפית קודאיק מוזכר הרבה בגלל תקלות מכטרוניק.

נתקלתי בהרבה קודיאקים גם עם 30K ק"מ עם בעיות בגיר, חלקם אפי' לא חגגו שנתיים

 

הזנחה בטיפולים לא נראה לי סביר כי הם טופלו במסגרת האחריות, אם הייתה הזנחה זה מהווה עילה לביטול האחריות

מישהו מחכמי הפורום יודע לומר למה, יש להם תיבת הילוכים שונה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודיאק מככב במשך שנים בציי רכב. 

בא נאמר שנהגי ליסינג הם לא דוגמא ומופת לשמירה על הרכב. אז גם אם חברת הליסינג לקחה את הרכב לטיפול ובהנחה שלא לסתם יום שמש, שחיקת המצמדים היא תוצר של צורת נהיגה. ובאשר לשמן בתקן , בא נאמר שאין ממש ביטחון שאכן כך המצב.

אני מכיר מקרוב מוסך ברשת היבואן שמחויב על ידי לקוח ליסינג גדול לשים שמנים ופילטרים שהלקוח מספק. ואציין רק שזה לא שמן ממותג ידוע וגם לא גרמני. (לא השמנים שצ׳מפיון מייבא )

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיות שאני קראתי זה לא המצמדים אלא מכטרוניק.

 

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלפת רצועה 2500 שקל ביבואן.

פירוק קרטר 400 שקל.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, zaf כתב:

קודיאק מככב במשך שנים בציי רכב. בא נאמר שנהגי ליסינג הם לא דוגמא ומופת לשמירה על הרכב.

יש עוד מלא רכבים שמשמשים כרכבי ליסיניג, ולמרות ששני רכבים טופלו באותו מוסך מיום לידתם ושניהם משמשים כרכבי ליסיניג הקודיאק מגיעה הרבה לביקור במוסך, בעוד האוקטביות באות פחות.

למרות שמשמשות צעירים שאמורים להתפרע יותר על הרכב (האוקטביה כדוגמא אבל זה כולל את שאר הדגמים)

 

יש משהו ספציפית בקודיאק שאני לא יודע מהו, אבל הגיר שלו פשוט מתבלה בקצב מסחרר

וקשה לי להאמין שבוחרים את הנהגים הדפוקים ביותר, ורק להם נותנים קודאיקים בליסינג...

עריכה אחרונה על ידי shlomiko
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי בגלל משקל הרכב יש יותר עומס על הגיר.

  • מעניין 1

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שונה הקודיאק מטיגואן? בשניהם מותקן הגיר ה"רטוב", זה שמיועד לדגמים החזקים/כבדים יותר. 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פוולסגון נמכרת הרבה פחות מאשר קודיאק, אולי בגלל זה שומעים פחות עליה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...