Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחירי טיפולים - פג'ו 2008, סקודה קאמיק ואופציות אחרות


orsa

פוסטים מומלצים

לא יודע עד כמה הטיעון של VAG הוא יצרן ענק על עשרות אלפי רכבים שמסתובבים פה עם הגיר הנ״ל כמדד לכך שהגיר לא בעייתי.

 

הרי יש גם לא מעט מנועי פיור דרעק למיניהם וכולנו מסכימים שמדובר בנבלה גם אם כמותית יש הרבה ממנו.

 

אני כן מסכים שהשוק יד 2 אמר את דברו ודגמים עם המנוע הנ״ל צוללים במחירון לעומת וואג ששומר יפה על המחיר שלו אבל יתכן שזה נובע מחוסר אהבה לצרפתיות שם כל תקלה מקבלת פוקוס פי כמה מאשר בוואג, לא יודע. 

 

השאלה מה ההבדל בין תקלות שמדווחות על וואג לעומת התקלות של הפיור דרעק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני כשעה, Doron_Z כתב:

לא יודע עד כמה הטיעון של VAG הוא יצרן ענק על עשרות אלפי רכבים שמסתובבים פה

מאות אלפים של מכוניות. 

לפני כשעה, Doron_Z כתב:

הרי יש גם לא מעט מנועי פיור דרעק למיניהם

בשתי סדרי גודל פחות מאשר VAG, וכאן יש הוכחות ומקורות על כשלים מוכחים, לא סתם שיתוף של סיפורים בפייסבוק. 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, menir1 כתב:

מאות אלפים של מכוניות. 

 

ולפיג׳ו ברחבי העולם אין מאות אלפים של רכבים עם המנוע הזה? וזה מנע מהם לייצר דור שלם של המנוע הזה (שתוקן כביכול רק עכשיו בדור החדש) במשך שנים גם כשכבר היה ידוע שמפוצץ בבעיות?

 

אני רק אומר שאולי זה לא כזה מדד כמות רכבים והתנהלות של היצרן.  

עריכה אחרונה על ידי Doron_Z
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מדבר על ישראל, לא כל העולם. 

בעולם VAG הוא היצרן השני בגודלו בעולם. ובנוסף, גיר ה-DSG נמצא על הכביש כבר כמעט 20 שנים! 

 

ההתייחסות שלי לכמות המכוניות מתמקדת בטיעון הסטטיסטי. 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בבקשה הצעת מחיר למצמדים. לא הייתי אומר שזה זול… וזה עוד לפני פינוק המכטרוניק.

לא כיף להיות בצד הלא נכון של הסטטיסטיקה.

IMG_0888.thumb.png.c0b15dc919abf7cf02366a510b277235.png

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת הצעה יקרה מאד ביחס למחירים שאני מכיר נכון ללפני 3 שנים. 

 

ודבר נוסף, שדובר בו רבות, סט מצמדים הוא רכיב מתבלה. החלפתו אינה כשל (בדיוק כמו מצמד בגיר ידני)

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דברים התייקרו במשך 3 שנים…

זה בלאי יעודי לתיבה רובוטית, בלאי יקר מאוד.משהו שפותח השירשור  צריך לקחת בחשבון.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, menir1 כתב:

זאת הצעה יקרה מאד ביחס למחירים שאני מכיר נכון ללפני 3 שנים. 

אני שלחתי לו את ההצעה. כמו שכתבתי בהודעה המקורית שלי בפוסט אחר (שהוטלה פה בספק), מדובר בהצעת מחיר ממוסך רון להחלפת מצמדים בסיאט אטקה 2021.

אציין שאני לא בעל הרכב, אבל גם הרגשתי שההצעה מעט גבוהה, אז שאלתי חבר שיש לו אקטה מאותה שנה, אם המחיר נשמע לו הגיוני. אצלו המצמדים הוחלפו על חשבון האחריות, אבל הוא שאל בקבוצת וואטסאפ של בעלי אטקה - חלק אמרו שההצעה סבירה, חלק אמרו שזה על הצד היקר ושזה אמור לעלות כ 5000 ש"ח.

VW Golf GTI 2006 Manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה צריך להיות משוקלל בעלויות האחזקה. בגיר אוטמאטי פלנטרי או רציף, מומלץ להחליף נוזל גיר, מה שאין בגיר הזה  ביטוח של דגמים מסוימים עולה כפול מדגמים אחרים. ויש עוד אלמנטים. 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נוזל גיר לא עולה כזה סכום ולא קרוב. במיצובישי אזור ה 950 שקל ביבואן.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שזה תלוי דגם. באוונסיס עולה 1500 ש"ח. בדגמים הרטובים של DSG המחיר היה בזמנו יותר מ-2000 ש"ח (כל 60K ק"מ)

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה היא לא רק המחיר של המצמדים אלא גם תדירות ההחלפה.

 

אם תנהג בגיר הזה באופן רגיל כמו בגיר אוטומטי פלנטרי וסביבת הנהיגה שלך פקוקה ואם יש תוספת של אזור הררי אז בכלל, אתה תגמור את המצמדים כל 20 אלף ק"מ כמו הדוגמה שהובאה כאן.

 

עלות החלפת מצמדים כל שנה, שנה וקצת היא כבר גבוהה.

 

מעבר לכך שאתה יכול להתקע עם מצמדים מסריחים ולעצור את הרכב.

 

אז צריך לנהוג ברכב הזה בצורה שממליצים כאן כדי להאריך את חיי המצמדים וזה כבר לא כיף במיוחד לכולם.

 

אני באמת לא מבין איך הרכבים הללו שומרים מחיר, זה בהחלט משהו שפוגע בביקוש לרכבים משומשים כאלה (מניסיון עם אנשים שאני מכיר שחוששים מכך). כנראה שיש מספיק ביקוש שתואם את ההיצע בכל זאת.

 

על מנוע ה- 1.2 של פיז'ו אין מה לדבר, זה נבלה שאין מה להתקרב אליה.

 

 

עריכה אחרונה על ידי bigzoltar
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, orsa כתב:

קונה

בתוך בליל הוויכוח על dsg, רק רציתי לומר שגם בקונה טורבו יש גיר רובוטי, והוא בעייתי יותר משל ואג.

 

לפני 13 שעות, orsa כתב:

פורד פומה

לא להתקרב. הגרוע משני העולמות - גם רצועת טיימינג טבולה כמו בפיג'ו וגם גיר רובוטי כמו בסקודה.

  • אהבתי 1

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטענה שגירי DSG מתפגרים מהר מובססת על מידע ישן מאוד

יש לרון סרטון ארוך ומקיף על DSG והוא מבהיר שמ-2014 הגיר עבר את מחלות הילדות ונחשיבת לתיבה אמינה

 

ראיתי מאות אם לא אלפי רכבים שמצוידים בגיר DSG שעברו את ה150K ק"מ בשקט 

הדגם היחיד שסובל עדיין מבעיות בגיר, זה הקודיאק - שאר הרכבים בנהיגה נכונה נחשבים ככלל אמינים מאוד

 

חברות ליסינג שהתחילו יותר ויותר לקנות ולהחזיק את קונצרן VAG מוכיחות שהרכב אמין,

אחרת לא הייתה להם סיבה להחזיק רכב שישכב במוסך במקום אצל העובד...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שאני רואה, מכטרוניק מתחיל להתפגר בערך לקראת 4-5 שנים. ליסינג מחזיק רכב לתקופה כזאת?  כמו כן בתקופת ליסינג יש אחריות.

ראית אלפי רכבים שעברו 150 אלף, אתה גם מכיר את ההיסטוריה שלהם?

לי יש חבר בעבודה עם אוקטביה שכבר הגיע ל 270 אלף והוא מרוצה. 

 

הקודיאק אכן מככב בעניין הזה, אך אפשר לראות גם את שאר הדגמים, אני מכיר טיגואן 2021 עם 60 אלף, ופאביה או גולף לא זוכר גם בת 4-5 שנים.

 

הבעיה שאין מידע מדויק כמה תקלות מכטרוניק יש בכול שנה, אבל זה יכול לקרות לכול אחד. וזה משהו שצריך לקחת בחשבון עקב המחירים הגבוהים.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...