Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

העניין שהליסינג קונים, מבטחים ומתקנים במסות, לכן עדיין ייתכן שישנם דגמים שישתלם יותר

מה גם שיכולת המיקוח, הרצון ואי הצורך להתגמש גדול יותר אצל חברות מאשר בפרטי.

 

חבר שקנה BYD מהראשונים בארץ קיבל עליו אחרי שנה 15K שקל פחות כי הוא קנה במחיר מוזל בגלל שהרכב לא היה מוכר בארץ

מסתבר שהרץ שקנו 100,000 טסלות קנו את הרכב ברבה פחות ממחיר השוק וממילא תיהיה להם ירידת ערך נמוכה יותר

 

תכל'ס ואני אומר מהשערה, שזה משתנה אם הקנייה מתבצעת ע"י מימון והלוואה כך שצריך לשקלל גם את הריבית

לבין איזה חברה הרכב, כי לרכבי יוקרה יש ירידת ערך משמעותית לעומת רכבים משפחתיים.

 

 

 

  • מעניין 1
פורסם
לפני 37 דקות, shlomiko כתב:

מסתבר שהרץ שקנו 100,000 טסלות קנו את הרכב ברבה פחות ממחיר השוק וממילא תיהיה להם ירידת ערך נמוכה יותר

זה לא מדויק, הם לא קנו 100,000 אלא רצו לקנות 100,000, קנו 35,000 והתאכזבו...

https://cars.walla.co.il/item/3620593

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם
לפני 11 שעות, ChaoscripT כתב:

 

 

שקלנו לשדרג אותה ל- 2021, נטו בשביל להיות שוב פעם באחריות אם חלילה תתגלה "מחלה" חדשה ברכב, אבל שפניתי לכלמוביל טרייד אין שוב, התברר שאני צריך להוסיף בערך 40,000 ש"ח בשביל לקפוץ בשנתיים, מה שלי נשמע הרבה (מגיע כבר ל- 120-125 אלף שקל לרכב).

 

כלמוביל לא עובדים בהתנדבות, גם לא כלמוביל טרייד. על כל עסקה הם מרוויחים כסף, ולא מעט, וזה אחרי כיסוי ההוצאות של אחזקת מגרש, משכורות עובדים וכו׳.
מצד שני הם מספקים לך נוחות, לבוא להחליף מפתח תמורת מפתח במינימום כאב ראש, אתה משלם על הנוחות הזאת.
ה40 אלף הפרש - ברור לך שזה לא באמת ההפרש שווי שוק האמיתי בין השווי של הרכב שלך ושווי של רכב צעיר בשניים. ההפרש האמיתי הוא בערך (להערכתי) חצי מזה. החצי השני זה עמלה לכלמוביל.

לא הייתי מבצע עסקה כזאת, והאחריות - זה בעיקר גורם פסיכולוגי. היגיון כלכלי אין בעסקה כזאת.

פורסם

יש בעיה חמורה עם אותה ״נוחות״ - היא מכניסה אותך למעגל של החלפת (או רכישת) רכב לפי לו״ז שנקבע מראש, גם אם בזמן שלא נוח לך. נגמרו 3 שנים (או מה שנקבע בחוזה) - עליך להחזיר את הרכב ולהכנס לעסקת חכירה חדשה או לרכוש רכב אחר, גם אם בדיוק נולד לך תינוק ואתה מחליף מקום עבודה.

אם החלטת לרכוש רכב במימון - וזה בתנאי שחקרת ומצאת שזה נכון לך - עדיפה הלוואה שבסופה הרכב בבעלותך. בדרך כלל העסקה הטובה תהייה הלוואה בנקאית, אבל לפני שלוקחים אותה צריך לבצע סקר שוק יסודי. הנוחות של לקיחת הלוואה באמצעות יבואן או חברת ליסינג עלולה לעלות לא מעט כסף, וככל שמצבך הכלכלי פחות טוב היתה תהיה יותר יקרה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...