Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה אין בארץ חברות פרטיות לפינוי רכבים?


דניאל1983

פוסטים מומלצים

שלום,

התחלתי לראות סדרה חדשה בערוץ דיסקברי על חברות פרטיות בלאס וגאס שמתעסקות בפינוי רכבים נטושים, שלא חנו כחוק או כאלה שבעלי הנכס מבקשים לפנות.

הם כול היום מסתובבים ומחפשים מכוניות שצריך לגרור או כאלה שבעלי חניונים מבקשים שיגררו מהשטח שלהם.

על כול גרירה מקבלים 250$, אם תוך חודשיים בעל הרכב לא מגיע לשחרר אותו הרכב נמכר במכרז.

מעניין למה זה לא קיים בארץ?

זה מאוד ישתלם לעיריות וגם לחברות הפרטיות.

נראה לי בכול עיר בישראל חברות כאלה יעשו מיליונים, יש פה המון אנשים שלא חונים כחוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אילו רק החוק היה מכובד כמו בארצות הברית, זה היה ישים לכאן.

האמריקאים מאוד נוקשים ביישום החוק, כאן זה יהיה ג׳ונגל או משהו שעבריינים יאמצו. 

 

בארצות הברית, רכב שחובר לגרר, לא ישוחרר ללא תמורה. או במקום או למגרש הגרירה. ואם תתעמת עם הגורר, המשטרה תתערב שלא לטובתך. 

ניסון מר של חברים שהחנו רכב שכור ברחוב מבלי לשים לב לשעות החניה (חניה לפי ימים בצידי הרחוב, על מנת לאפשר פינו אשפה) נגררו לעיניהם ומיד שהחל הויכוח עם נהג הגרר, העסק הסתבך. היה מאד לא נעים ועלה לא מעט.

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה.  מסביבי  רואה עדיין נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש , בכל נסיעה . 

עד מתי 😡

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסדרה מראים שגם בלאס וגאס בהרבה מקרים זה ג'ונגל.

תמיד יש ויכוחים,  איומים, ניסיונות להוריד את הרכב.

ודווקא הגוררים אף פעם לא מזמינים משטרה, מחכים בסבלנות או באים במועד אחר.

באחד הפרקים בעל הרכב נכנס לרכב ולא רצה לצאת, הגורר חיכה כמה שעות עד שיצא מהרכב.

כדי שהרכב ישוחרר לאחר חיבור לגרר, בעל הרכב צריך להציג רישיון רכב ולשלם 150$. אפילו שהרכב חובר לגרר לפני דקה

עריכה אחרונה על ידי דניאל1983
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, zaf כתב:

ואם תתעמת עם הגורר, המשטרה תתערב שלא לטובתך. 

רובם גם נושאים נשק ומכירים היטב את החוקים המקומיים לגבי מתי מותר ואסור להשתמש ובקשר טוב עם רשויות החוק הקרובות.

בכלליות להתעמת עם בעלי מקצוע זה לא כיוון טוב בארה״ב. במיוחד כשאתה לא בצד הצודק.

 

במקרה הזה - מהרגע שהרכב באוויר אפילו ס״מ - אין מה להתווכח. מקסימום לבקש לשלם את השחרור במקום אם אפשר.

 

לפני 1 דקה, דניאל1983 כתב:

בסדרה מראים שגם בלאס וגאס בהרבה מקרים זה ג'ונגל.

תמיד יש ויכוחים,  איומים, ניסיונות להוריד את הרכב.

זו סדרת ריאליטי - באיזור שלא מאפיין את כל ארה״ב ומראים את המקרים כנראה שיש ״אקשן״.

מבטיח לך שאפילו שם 99% מהמקרים באים גוררים וזה נסגר - ואם משהו עושה בעיות מהסוג שאתה מציין - קוראים למשטרה.

  • אהבתי 2

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בארץ זה לא יעבוד?

אני חושב שימצאו אנשים שיסכימו לעבוד בתחום תמורת כמעט 1000שח עבור כול רכב שנגרר.

אפילו 500שח זה סכום יפה!

ביום אפשר לגרור 5 מכוניות ולהרוויח 3000שח.

 

אכשהו פקחי חניה או פקחים בתחבורה ציבורית מצליחים להסתדר

עריכה אחרונה על ידי דניאל1983
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה שלך זה לא עם מי שיסכים לעבוד בגרירה כזו (חייב שיהי לו מגרש להחנות את הרכבים שגרר, והסדר מכירה של מה שלא שוחרר) אלא עם מי שריכבו יגרר וינקוט באלימות. וזה בודאות גבוהה בארץ.

המשטרה לא תאכוף כמו בארצות הברית והעסק לא יהיה משתלם משום היבט.

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה.  מסביבי  רואה עדיין נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש , בכל נסיעה . 

עד מתי 😡

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תנסה את זה בארץ, זה יסלים לנסיון דקירה או ירי בשבעה מתוך עשרה מקרים. ובמישור החוקי - בעל הרכב הרבה יותר מוגן, כך שהגורר לא יכול פשוט להחרים לו את האוטו ולמכור אחרי תקופה מסויימת של הפקרה או היעדר תשלום. אפילו כשהעירייה מסלקת גרוטאה נטושה מהרחוב, סביר להניח שהיא תעמוד שנים במגרש ע"ח משלם המיסים כי אי אפשר פשוט למכור אותה לברזל, אלא מקסימום להטיל קנסות שאיש לא ישלם.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוצה סיבה הפוכה - סיפור טרי טרי מהתנור. אני עדיין המום ממנו.

קרוב משפחה, לוחם בעזה יצא לרגילה. ביצע תאונה איפהשהו על כביש 2. בזמן שבאו לפנות אותו מישהו החתים אותו שם על הסכמה לגרירה כי "הרכב מפריע לתנועה".

למחרת קיבל חשבון מנופח על הגרירה בטענה שהסכים למחיר (פצוע ומחכה לפינוי כאמור). החייל בינתיים חוזר לעזה ומנסה לתאם פינוי של הרכב למוסך בין לבין.

 

פתאום מקבל הודעה מהגורר - הרכב שלך טוטלוס, גרטתי אותו.

 

פשוט הזיה. אמרתי לו שיתלונן במשטרה על גניבת רכב כי זה מה שבעצם קרה כאן.

  • לא הבנתי... 1
  • מבאס 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מה שקורה כאן:

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה.  מסביבי  רואה עדיין נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש , בכל נסיעה . 

עד מתי 😡

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, דניאל1983 כתב:

אני חושב שימצאו אנשים שיסכימו לעבוד בתחום תמורת כמעט 1000שח עבור כול רכב שנגרר.

אפילו 500שח זה סכום יפה!

ביום אפשר לגרור 5 מכוניות ולהרוויח 3000שח.

תסלח לי, אבל זו קצת מחשבה של שכיר (ואני שכיר בעצמי, אבל נשוי לעצמאית).

זה שאתה מקבל 3000 ש"ח ליום - לא אומר שהרווחת 3000 ש"ח. תוריד מזה את כל ההוצאות והמיסים ובלי להכיר את התחום אני משער שתגיע אולי לרווח של 1000-1200 ש"ח ליום וזה בהשערה אופטימית.

תחשוב על רכישת רכב גרר, מגרש אחסנה עם שומר 24/7, דלק, ביטוחים, הוצאות משפטיות, מס הכנסה, מע"מ, בט"ל...

 

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, גור אדם כתב:

תסלח לי, אבל זו קצת מחשבה של שכיר

בול!

 

ובמאמר מוסגר, אנחנו לא חייבים לייבא *כל דבר* מארצות הברית של אמריקה, כן? נסתפק באיחולים למשטרה מתפקדת קודם...

  • אהבתי 2

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי אמר שאין?

 

פינוי מכוניות ישנות מהמרחב הציבורי העירוני הוא בכפוף לחוק. הרשויות המקומיות מעסיקות חברות כקבלני משנה שזה עיסוקם, בכפוף לחוק.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החוק בארץ כיום לא מאפשר גרירה של רכב שלא באישור בעליו או רשות אכיפה מוסמכת.

לפיכך לא ניתן להזמין גרר שיפנה רכב שחנה לך בחניה פרטית.

כדי לאפשר זאת צריך לחוקק תקנות שיקבעו למי מותר, איזה הסמכה הוא צריך לעבור, ובאיזה תנאים, מה התיעוד שצריך להתבצע, איך הכספים מועברים, מה קורה אם יש נזק ועוד ועוד.

זה אפשרי כמובן, אבל זה לא שמחר יכולה לקום חברה פרטית להציע את שירותיה בתחום.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, Derish כתב:

אם תנסה את זה בארץ, זה יסלים לנסיון דקירה או ירי בשבעה מתוך עשרה מקרים. ובמישור החוקי - בעל הרכב הרבה יותר מוגן, כך שהגורר לא יכול פשוט להחרים לו את האוטו ולמכור אחרי תקופה מסויימת של הפקרה או היעדר תשלום. אפילו כשהעירייה מסלקת גרוטאה נטושה מהרחוב, סביר להניח שהיא תעמוד שנים במגרש ע"ח משלם המיסים כי אי אפשר פשוט למכור אותה לברזל, אלא מקסימום להטיל קנסות שאיש לא ישלם.

 

למיטב זכרוני אתה לא תושב קבע בישראל.

כשאתה כותב "בארץ", לאיזה ארץ אתה מתכוון?

אני לא ראיתי אף מקרה גרירה בישראל שהסלים לדקירה, ירי, או אפילו איומים.

מה שכן, עד שגוררים רכב נטוש, יוצאת הנשמה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...