Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה על קרוסאובר אמין ושקט עד 70K-75K ש"ח


Dani_cohen

פוסטים מומלצים

מחפש קרוסאובר אמין, דגש על שקט, נסיעה שקטה עד כמה שאפשר (היום נוסע על יונדאי i30 שנת 2011) עם צריכת דלק לא מוגזמת ביחס לרכבים מאותה קבוצה, ואם ניתן עם טורבו ....זהו בגדול

אשמח לשמוע המלצות

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@mottisתודה רבה על המענה המהיר,

 

לא תאמין אבל זה בדיוק מה שהמליצו לי, אשמח לשמוע על האטקה פרטים נוספים, אמינות, כדאיות, וחסרונות של הרכב

שוב תודה על המענה 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בינואר קיבלתי אטקה סטייל כרכב ליסינג מהעבודה.

הרכב חדש וגל בגלל שהוא מהעבודה, איו לי מושג לגבי עלויות...

האטקה משווקת בארץ משנת 2017.

בתחילת הדרך עם מנוע 1.4 טורבו, ובהמשך עם מנוע 1.5 טורבו בעל הספק זהה של 150 כס (הגדלת הנפח נעשתה כדי לעמוד בקני זיהום האוויר).

בהמהלך השנים עברה האטקה 2 מתיחות פנים.

כבר בהתחלה ציינו בכל מבחני הדרכים את האופי הגרמני שלה עם מתלים קשוחים יחסית המעניקים יציבות, הנדסת אנוש טובה ובידוד רעשים מוצלח.

בזמן הקצר שהאטקה אצלי גם אני הספקתי להתרשם מהשקט בתא הנוסעים ומאוםי הנסיעה הגרמני שלה.

בשנים הראשונות שווקה האטקה ברמות גימור גבוהות.

לפי דעתי כדאי להתמקד בסטייל פלוס עם מערכות בטיחות אקטיביות ומולטימדיה עם שיקוף.

 

בהצלחה

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי מזה שנה וחצי אטקה ש.י.  22 שנקנתה חדשה מהחנות. מסכים באופן כללי לגבי הנסיעה השקטה, אבל לא הכל מושלם בתחום הזה. אי אפשר לנסוע עם חלון נהג פתוח עד הסוף, מעל מהירות 80 קמ"ש לערך רעש הידהוד מטריד של רוח מחייב סגירת לפחות חלק מהחלון, אז הוא נפסק.

עריכה אחרונה על ידי רועי5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי היום במספר סוכנויות המליצו לי על סיאט ארונה 1000 טורבו, קיבלתי הצעה לשנת 2021 עם 75K ק"מ במחיר של 78,000 ש"ח 

איך הרכב, מה דעתכם? האם להתמקד רק באטקה ? (בתקציב שלי אולי אמצא שנתונים מאוחרים וכנראה גם עם ק"מ גבוה....)

 

אשמח להמלצות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@mottis תודה רבה על תשובתך,
הרכב אמור להיות רכב משפחתי אך ישרת בעיקר את אשתי ביום יום, נסיעה מהבית לעבודה וההפך, מה שמסתכם ב20 ק"מ ביום בסה"כ, אז כמו שאתה מבין אנחנו לא נוסעים הרבה...כ400-500 ק"מ בחודש, הגודל די מתאים לנו.

אני לא מבין גדול ברכבים ומנוע 1000 הרתיע אותי בתחילה, אך הבנתי שאין לזה הרבה משמעות בהתחשב בכל יתר הפרמטרים (קג"מ, טורבו ועוד) 

האם באמת מנוע 1000 לא סוחב כמו רכבי ה1600 מדורות קודמים ?

ולגבי הדרישה לרכב שקט, אעשה נסיעת מבחן (הרכב אמור להגיע בימים הקרובים, רק נכנס לסוכנות....)

אשמח לעצתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, Dani_cohen כתב:

האם באמת מנוע 1000 לא סוחב כמו רכבי ה1600 מדורות קודמים ?

אצלנו במשפחה היה בדיוק מעבר כזה, מקיה סיד 1.6 2011 (אותה יחידת הנעה כמו ה-i30 ) לארונה 2019 1.0.

ואני יכול בשקט להגיד שהארונה 'סוחבת' טוב יותר מהקיה, במיוחד בעליות.

ה-1.6 מהדור ההוא צריך להתאמץ עם סל"ד גבוה כדי לתת את מה שהליטר טורבו נותן בקלילות בסל"ד נמוך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...