Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 864 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 44 דקות, Aviv1010 כתב:

לגבי הקמ על כל 400 450קמ אני צריך למלא ליטר שמן.

רון אמר שזה דורש שיפוץ מנוע 

 

ולגבי העשן שיצא בנסיעה רגילה לא רואים כלום

הוא לחץ תדוושה עד הסוף 4 5 פעמים ורק אז יצא עשן שחור..

 

ואם אני שם תוסף דבש.. יתרונות חסרונות? מה יש לך להגיד על התוסף ?

 

לא בטוח שהבנתי מה המניעה לעשות שיפוץ למנוע במידה ואכן יש בו תקלה.

2016 BMW M235i.

פורסם

במנועים המודרניים שמן ״דבש״ סותם פילטרים  ומעברים ודופק את הטורבו. זה המתכון הבדוק לגמור מנוע. 

אם אתה מעוניין להמשיך להחזיק ברכב, אז אין מנוס משיפוץ מנוע. 

 

לא ברור לי למה כאן ״מתווכחים״ עם רון 🙄 .
 

  • רעיון טוב! 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

יש תביעה ייצוגית (ת"צ 22585-07-15) שמתנהלת בדיוק על זה (משנת 2015), אמור להיות ב-5.5 פסק דין.

הוא לא בדק לך במוסך מה המצב של הפלאגים? אם הם רטובים ושחורים? אם כן צריך לעשות שיפוץ מנוע \ להחליף רינגים, תלוי בחומרת המצב, התופעה הזאת בדרך כלל מחמירה למצב הזה שהרכב עובר את ה100 אלף קילומטר.

אני שם במנוע אצלי קסטרול 5-30 C3 (תקן 505 הישן, לא לונג לייף), מאז ומתמיד, כל שמן אחר שאני שם פשוט נעלם מהמנוע אחרי כמה ימים, תבדוק בספר רכב שלך אם אתה יכול לשים שמן בצמיגות כזאת, אולי זה יעזור קצת ואולי לא.

 

שיקול שלך אם לתקן או לחכות, התביעה הזאת נמתחת כמו מסטיק כבר כמה שנים וחברת האם כנראה לא רוצה להתפשר אז אי אפשר לדעת מתי זה יגמר...

Detailer.gif
פורסם
לפני 4 שעות, lei1989 כתב:

יש תביעה ייצוגית (ת"צ 22585-07-15) שמתנהלת בדיוק על זה (משנת 2015), אמור להיות ב-5.5 פסק דין.

הוא לא בדק לך במוסך מה המצב של הפלאגים? אם הם רטובים ושחורים? אם כן צריך לעשות שיפוץ מנוע \ להחליף רינגים, תלוי בחומרת המצב, התופעה הזאת בדרך כלל מחמירה למצב הזה שהרכב עובר את ה100 אלף קילומטר.

אני שם במנוע אצלי קסטרול 5-30 C3 (תקן 505 הישן, לא לונג לייף), מאז ומתמיד, כל שמן אחר שאני שם פשוט נעלם מהמנוע אחרי כמה ימים, תבדוק בספר רכב שלך אם אתה יכול לשים שמן בצמיגות כזאת, אולי זה יעזור קצת ואולי לא.

 

שיקול שלך אם לתקן או לחכות, התביעה הזאת נמתחת כמו מסטיק כבר כמה שנים וחברת האם כנראה לא רוצה להתפשר אז אי אפשר לדעת מתי זה יגמר...

לפי התקן של השמן שכתבת הוא עומד בתקן

פורסם
לפני 18 שעות, Aviv1010 כתב:

לפי התקן של השמן שכתבת הוא עומד בתקן

כן, אבל תבדוק בספר רכב לגבי הצמיגות, לפי מה שזכור לי זה צריך לתאים.

אגב, איפה ובכמה אתה קונה את השמן?

וכמה רון אמר לך שזה צריך לעלות השיפוץ מנוע?

Detailer.gif
פורסם

החלפת/מילוי שמן זה רק לקנות זמן עד שהמנוע יתחיל לאכול שמן כמעט כמו דלק. זה יכול לקרות בעוד כמה חודשים (תלוי בנסועה) או תוך כמה שבועות.

אם רון אמר שצריך שיפוץ , אני סמוך ובטוח שזה הפתרון. 

 

יש סרטון שרון העלה על שיפוץ מנוע , בפיסבוק של המוסך, מישהו שאל כמה עלה והתשובה הייתה 15 . 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

הפוסט של רון - למי שיש פייסבוק (אין לי על המחשב)

IMG_0162.thumb.jpeg.91e78bf941f0c56ed028bed16f7c18fd.jpeg

  • אהבתי 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

×
×
  • תוכן חדש...