Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי קונה 2024 דגם 1.0 ליטר טורבו - איך האמינות?


lesForce

פוסטים מומלצים

שלום

 

אני מתעניין לגבי הקונה 2024 בגרסה של  מנוע 1.0 ל' טורבו בנזין (Kappa PE T-GDI) - חשוב לי בעיקר נושא האמינות ברכב, האם יש למישהו חוות דעת בנושא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שילוב המנוע גיר הנ"ל נמצא ביונדאי BAYON, בקיה ריו וסטוניק מאז 2018. לא ידוע לי על תקלות מיוחדות. קח בחשבון שעד כה לא עלתה על הכביש אפילו יונדאי קונה אחת עם המנוע הזה.

 

לו אני במקומך הייתי הולך על ה-1.6 ההברידית - היא גם תמכר הרבה יותר טוב כמשומשת.

 

 

  • רעיון טוב! 2

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...

אני עדיין מתלבט לגבי הרכב. ההיברידי זאת תוספת של 20K שכבר נשמע לי יקר מידי.

ההתלבטות מבחינת האמינות, אני מחפש רכב ל-10 שנים הבאות, וחושש קצת גם לגבי המנוע וגם לגבי הגיר, קראתי בכל מיני מקומות שגיר רובטי DCT לא הכי מומלץ, ומנוע שפעם ראשונה בשימוש בקונה קצת מפחיד שלא אפול על מחלות ילדות.

האלטרנטיבה השניה שאהבתי היא פיג'ו 2008 אך גם שם הבנתי שהמנוע פיורטק 1.2 לא אמין בגלל הרצועה המתפוררת. מתלבט מה עדיף מבחינת האמינות הקונה או הפיג'ו...?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמינות הולכת טוב עם פשטות מכנית, אם קיה סטוניק מתאים לצרכיך - גרסת ה- 1.4 באאמוספרית וגיר 6 הילוכים פלנטרי יבטיחו אמינות גבוהה.

דם מאזדה cx30 תתאים, אבל היא עטלה 160k שח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 20.11.2023 בשעה 12:28, zvit כתב:

שילוב המנוע גיר הנ"ל נמצא ביונדאי BAYON, בקיה ריו וסטוניק מאז 2018. לא ידוע לי על תקלות מיוחדות.

כנראה יש תקלה סדרתית בגיר הרציף. מאמין שהבעיה תוקנה בדגמים חדשים.

https://thecar.co.il/תיבת-ההילוכים-המקולקלת-של-יונדאי-וניו/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 34 דקות, guya72 כתב:

כנראה יש תקלה סדרתית בגיר הרציף. מאמין שהבעיה תוקנה בדגמים חדשים.

https://thecar.co.il/תיבת-ההילוכים-המקולקלת-של-יונדאי-וניו/

 

זה לא רלוונטי לדיון כאן.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני די סגור על שתי המכונויות הנ"ל, ורוצה לדעת איפה אקבל אמינות יותר גבוהה לאורך השנים, איפה יותר סביר שזה יקרה בקונה 1.0 או בפיג'ו 2008 1.2?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה, אך רק עכשיו ראיתי שרשמת מנוע קאפה.  האם זה לא המנוע הבעייתי שבגללו הגישו בארץ תביעה ייצוגית נגד יונדאי (והארכת אחריות בארה"ב אחרי תביעה שם) ??

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, lesForce כתב:

אני די סגור על שתי המכונויות הנ"ל, ורוצה לדעת איפה אקבל אמינות יותר גבוהה לאורך השנים, איפה יותר סביר שזה יקרה בקונה 1.0 או בפיג'ו 2008 1.2?

סטוניק/ריו טורבו יש כבר יותר מחמש שנים על הכביש, לא שמעתי על תקלות
מנוע 1.2 של פזו, שמעתי רק תקלות!
 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע די אמין, לא יודע לגבי 10 שנים אבל הוא סביר. הגיר כנראה יצטרך החלפת מצמדים מתישהו ב10 שנים האלה אבל מעבר לכך לא חושב שהוא ילך פתאום. 

הפיגו עם גיר הרבה יותר אמין, הסיפור עם המנוע הוא כזה - אחרי 2021 החליפו רצועה לרצועה מחומרים יותר מתאימים אבל לא ברור אם זה היטיב, בינתיים יש מנוע חדש עם שרשרת שאמור להגיע בשנה הקרובה לפה עם ה2008 החדשה. לדעתי פיגו, אם תטפל בה כל 10 אלף עם שמן מתאים בתקן ותחליף טיימינג בזמן היא אמורה להחזיק יפה אלפי קמ , אבל אסור לזלזל באחזקה. 

עריכה אחרונה על ידי nissan1211
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי שווה לך לקנות קונה היברידית משומשת ואז להחליף אותה עוד חמש שנים...

היברידית תמכר בקלות יחסית לבנזין

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההיברדית עולה 20K יותר.. היא נחשבת אמינה יותר מהטורבו?

לגבי המנוע 1.0 של הקונה, זה מנוע קאפה, זה המנוע שיש גם ל-i20 ול-bayon או שמדובר על מנועי 1.0 שונים? במפרט של הקונה כתוב "מנוע 1.0 ל' טורבו בנזין Kappa PE T-GDI" וב-I20 ובבאיון כתוב "1.0 ל' טורב ו בנזין T-GDI" 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אותו מנוע כמו ה-i20 וה-Bayon ועדיין הייתי מתאמץ וקונה את ההברידית - אני מעריך בזהירות שאת רוב ההפרש תקבל חזרה במכירה.

  • אהבתי 1

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא מדבר על מכירה עוד 10 שנים....

א. נראה מאוד לא סביר שעוד 10 שנים הפער בין הגרסאות יהיה 20 אלף.... 

ב. 10 שנים זה עוד הרבה מאוד זמן. רק לשים בצד כעת את הסכום הזה ל 10 שנים יניב תשואה יפה.

 

ככל ושווה לרכוש את ההיברידית זה בגלל אמינות וצריכת דלק משופרת. וכן לתסריט של מכירה לפני התקופה המתוכננת 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 22.12.2023 בשעה 17:57, nissan1211 כתב:

בינתיים יש מנוע חדש עם שרשרת שאמור להגיע בשנה הקרובה לפה עם ה2008 החדשה

ה2008 החדשה כבר פה עם המנוע הישן הבעייתי ובלי דיזל.

בעתיד יגיע החשמלי.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...