Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כתבה נכונה על רכב חשמלי בכלכליסט - זה קרה היום


GTאי

פוסטים מומלצים

https://www.calcalist.co.il/local_news/car/article/synwtegxt

מפתיע מאוד, אבל התוכן שם ככל הנראה נכון.

 

הסתייגות היחידה לגבי:

"עוד נקודה שיבואני הרכב לא אוהבים לדסקס עליה היא שצרכנים של מכונית שעולה מעל 200 אלף שקל מונעים גם מעקרונות: הם יודעים היטב שלטסלה אין מתווכים, גוזרי קופונים, משרדי פרסום, צורך לתת הנחות לציי רכב, אין חשש מחברות הליסינג, אין צורך להסתיר מהלקוחות כמה כסף מתוך מחיר הרכב הגיע לידי מדינת ישראל ואין צורך באופן כללי לשחק לפי הכללים של ענף הרכב הישראלי"

אם הוא היה מבלה כמה שעות בפורומים/ואצאפים של טסלה בישראל, הוא היה מבין שיש המון רוכשים שאיך לומר, הם פחות מונעים מעקרונות, וגם פחות מבינים את השפה שעל הצג/איך לתפעל את הרכב. יש ימים שזה ממש LOL מה שהולך שם.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בחיים לא הייתי שם 200K על רכב סיני לא מוכר. קשה לי להבין את האנשים שמהמרים על כל כך הרבה כסף. הרי לא מדובר במיליונרים, כי מיליונרים היו קונים מותג יוקרה אירופאי / אמריקאי מוכר.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון להיום, והאמת היא שעדיין אין לנו מספיק זמן בכדי לבסס ממצאים משמעותיים, התוצרת הסינית לא מאכזבת. גם לא מזהה, הגם שלא מחפש באופן מיוחד, איזה רשימת ריקולים משמעותית בתוצרת שלהם, אם בכלל, נדמה לי שזו נפוצה פחות מאשר אצל היצרניות "המבוססות" מאירופה אמריקה וגם דרום מזרח אסיה. וכן, גם " מיליונרים " לתפיסתך, לא רצים בכוח אחרי מרצדסים ובמוואים בגלל המוניטין, הם יודעים לזהות יופי תוצרת מקבילה, לעיתים עדיפה להבנתם, בחצי כסף. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התוצרת הסינית לא נמצאת הרבה זמן בשוק. אם הם היו מאכזבים כבר בשנה הראשונה אז Houston we have a problem. 

עריכה אחרונה על ידי Blue.Cat
  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, רועי5 כתב:

גם לא מזהה, הגם שלא מחפש באופן מיוחד, איזה רשימת ריקולים משמעותית בתוצרת שלהם, אם בכלל

 

מי יבצע ריקול? משרד התחבורה? סין? אין אפילו למי להתלונן שזה חלק משמעותי מחיוב של יצרן לבצע ריקול, שהוא לא מבצע בעצמו. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 3.10.2023 בשעה 19:45, outlander כתב:

בחיים לא הייתי שם 200K על רכב סיני לא מוכר. קשה לי להבין את האנשים שמהמרים על כל כך הרבה כסף. הרי לא מדובר במיליונרים, כי מיליונרים היו קונים מותג יוקרה אירופאי / אמריקאי מוכר.

 

ספר את זה לישראלים שרכשו סקיוול, וויה, הונגצ'י וכו'.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את המותגים הרציניים של הסיניות עוד אפשר להבין. גם אין להם תחרות במחיר. אבל מי ירכוש SERSE? הפחד לרכוש רכב מכזה יצרן, אם מחר הוא נעלם- וחסר לך חלק הרכב מושבת. מי שמוציא 200 אלף אני לא רואה סיבה למה לא לרכוש טסלה. יצרן שכבר הוכיח את עצמו ולא נמצא בבטא כמו שאר היצרנים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל המותגים סיניים היום מחולקים בין כמה יצרנים גדולים שמשווקים את הרכב שלהם תחת מותגי נישה בדיוק כמו שפולסווגן מוכרת אותה שלדה תחת 5 מותגים שונים .וולוו שייכת לג׳ילי, וגם ליק אנד קו וגם זיקר וגם סרס לדעתי . אלו יצרנים מאד רציניים בדיוק כמו byd שהוא יצרן הסיני הראשון שהשנה מזה 20 שנה שעקף את וואג וזה אומר המון. סין זה ממש לא מה שהיה פעם וטכנולוגיה חשמלית שלהם במדרגה ראשונה . לא יודע לגבי בנזין .

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למי שיש ספק, גם טסלה לא שווה 200 אלף

בתור אחד שנהג עליה תקופה, הרכב פשוט לא שווה את זה

יש בו המון חסרונות

וחסרים בו המון דברים שהייתי מצפה שיהיו ברכב ששווה 200 אלף.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 8.10.2023 בשעה 17:01, 98civic כתב:

כל המותגים סיניים היום מחולקים בין כמה יצרנים גדולים שמשווקים את הרכב שלהם תחת מותגי נישה בדיוק כמו שפולסווגן מוכרת אותה שלדה תחת 5 מותגים שונים .וולוו שייכת לג׳ילי, וגם ליק אנד קו וגם זיקר וגם סרס לדעתי . אלו יצרנים מאד רציניים בדיוק כמו byd שהוא יצרן הסיני הראשון שהשנה מזה 20 שנה שעקף את וואג וזה אומר המון. סין זה ממש לא מה שהיה פעם וטכנולוגיה חשמלית שלהם במדרגה ראשונה . לא יודע לגבי בנזין .

 

יש דגמים סיניים שמכרו בארץ יותר ממה שמכרו בסין.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכבים החשמליים שיש כרגע עדיין לא מספיק טוביםב שביל לנהוג עליהם

הטווחים קצרים

הנדסת אנוש, אנחנו רוצים לחשוב שיהא טובה אבל היא לא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

מרגיש שהעולם עדיין לא בשל לרכבים חשמליים. גם מבחינת פריסת נקודות טעינה, גם מבחינת זמן טעינה, וגם מבחינת בטיחות הסוללה. אולי בעתיד ימציאו משהו יותר פרקטי ויותר זול, בינתיים אני אפילו לא חושב להחליף את הבנזין שלי. 

 

עם זאת, רכב היברידי נטען עם טווח של 100 ק"מ הוא אחלה פתרון. מי שאת רוב חייו מבלה סמוך לבית, יהנה מנהיגה שקטה ויטעין את הרכב בלילה בחניה.

עריכה אחרונה על ידי outlander

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...