Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיזו' 308 2011 פרמיום טורבו (הדגם לאחר מתיחת הפנים) 01 בעלים קודמים


השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
שימו לב! השרשור הזה בן 574 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בעקבות קבלת רכב מהעבודה מפרסם קודם לחברים בפורום פנינה אמיתית

 

פיזו' 308 2011 פרמיום טורבו (הדגם לאחר מתיחת הפנים), יד שניה (01 בעלים קודמים), 163 אלף ק"מ ללא תאונות

 

אני מחזיק את הרכב הזה משנת 2015 לאחר שרכשתי אותו מהטרייד של לובינסקי עם 60 אלף ק"מ.

 

מדובר בפנינה אמיתית. אין שום קשר לפיז'ו 308 הרגיל (אין רכב אחד כזה למכירה ביד 2, ולקח לי יותר מחצי שנה למצוא אחד לרכישה). מדובר ברכב עם גיר יפני 6 הילוכים של אייסן, ומנוע טורבו 156 כ"ס שפותח ביחד עם ב.מ.וו.

 

הרכב נוסע כמו חלום. המנוע בריא וחזק והשילוב עם הגיר לא פחות ממדהים. המומנט של הרכב הוא 24.4 קג"מ ב- 1400סל"ד, מה שנותן זמינות כוח ליניארית ומורגשת כבר בטורים נמוכים עד לשיא ההספק ב-5,800 סל"ד. והרכב שקט. לי זה חשוב מאוד. כמעט ולא שומעים את המנוע או רעשי רוח.

הרכב הינו ברמת הגימור הגבוהה ביותר – ג'נטים מגנזיום, מחשב רכב מורחב, מראות מתקפלות חשמלית בנעילה, פנסי ערפל מקוריים, קודן מקורי, וישרים אוטומטיים, בקרת שיוט מקורית ועוד, חיישני רברס ומצלמת רברס (התקנה מקומית). המזגן ברכב מקפיא.

 

הרכב מצטיין ב-5 כוכבי בטיחות ובמערכות בטיחות חריגות ביחס לשנתון שלו (וגם ביחד לחלק מהרכבים החדשים כיום): 6 כריות אויר, מערכת נעילת גלגלים (ABS), תגבור בלימת חירום (BAS), חלוקת לחצי בלימה (EBD), בקרת יציבות (ESP) ובקרת משיכה (TCS).

 

רוב הקילומטראז' נעשה בכביש ירושלים תל אביב על ידי בנהיגה מנהלתית (101 קמ"ש קרוז קונטרול).

 

ברכב מותקנת מערכת מולטימדיה תואמת מקור עם מסך 10 אינטש ומעבד 8 ליבות עם אחריות לעוד כ-8 חודשים. המערכת מגיבה מהר ומסתנכרנת באופן מושלם עם השליטה מההגה ובעלת דיבורית עם מערכת סינון רעשים. בדלתות מותקנים רמקולים קומפוננטיים מותאמים למגבר (אני לא אוהב לנסוע עם ווליום גבוה, כך שהעצמה של המולטימדיה והרמקולים הספיקה לי לגמרי) בבניה מותאמת להגברת האקוסטיקה.

 

אבל אני חושב שמעבר לכך שמדובר ברכב נדיר שמעטים כמותו על הכביש, הדובדבן הוא שמדובר ברכב שמתוחזק ברמה הגבוהה ביותר. הרכב מיומו הראשון מטופל באהבה והרבה מעבר לסטנדרט המומלץ על ידי היצרן במוסך גבע ולא נחסך עליו שקל ובטיפולים נעשה שימוש בשמן המקורי הכולל את כל התקנים המחמירים+תוסף באופן קבוע. "המגפיים של ברוך" בגרסה מוטורית. כל רכיב שרק התחיל לגמגם - גומיה, שסתום, חיישן, רצועה, חיישן וכו' - הוחלף באופן מיידי. הרכב לא אוכל שמן ולא מתחמם.

 

הרכב לא עבר תאונות, אבל הוחלפו לאורך השנים פגוש אחורי וקדמי – כולל החלפת גופי התאורה הראשיים והאחוריים - כך שהנראות של הרכב מצויינת. הרכב שמור מאוד מבפנים ומבחוץ ומעולם לא עישנו ברכב ולא אכלו במושב האחורי (תכלס, אפשר לספור על אצבעות של יד אחת את המספר הפעמים שישבו במושב האחורי - 99% מהנסיעות זה אני לבד). 

 

הרכב נועל צמיגי דאנלופ איכותיים והמצבר של שנפ באחריות עד אוקטובר 2022.

 

מי שרציני, מוזמן לבוא לעשות סיבוב על הרכב ולהבין במה מדובר. הרכב חונה לאורך כל השנים במהלך היום בחניון של מגדלי עזריאלי תל אביב.

 

מחיר מבוקש: 36 אלף ₪.  לא הרבה כסף להרבה מאוד רכב כייפי ושקט נפשי.

 

054-7541484. עדיף  ווצאפ :) .

 

20220622_165705.jpg

20220622_165712.jpg

20220622_165650.jpg

659947865_20220622_165739(2).jpg

עריכה אחרונה על ידי bnaya029
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...
  • חודש מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...