Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1441 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שירות נחמד, הצטרפתי לחצי שנה חינם דרך המבצע של yes.

לא יודע אם שווה מחיר מלא, אבל יש תכנים מעניינים.

פורסם

אצלנו האפליקציה בטלוויזיה עובדת סביר לגמרי (אנדרואיד TV על פיליפס בת כמעט שנתיים). קורה לפעמים שסרט קופץ להתחלה שלו באמצע צפיה, זה לא קרה הרבה, בטח  לא במידה שמונעת צפיה או גורמת לתסכול ובכל מקרה הפתרון הוא 3 לחציות בשלט לחזור ולהמשיך מאותה נקודה שהיינו בה.

לגבי האיכות, לא נגענו בהגדרות איכות ומלבד הבעיה שהוזכרה אין גמגומים או תקיעות, סרט/סדרה שבוחרים רצים חלק לגמרי ברזולוציה מקסימלית.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם

השאלה מבחינת איכות היא פשוטה - כמעט כל התוכן באפליקציה האמריקאית הוא ב4k hdr וזה מגיע אליו (ברוחב פס של 20 -30 מגהביט) כמעט מיידית.

פה נשמע שזה לא הכיוון.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

עוד משהו שחסר זה אפליקציה לווינדוס. יש בחנות אפליקציות של מיקרוסופט אפליקציה של דיסני פלוס, אבל היא לא זמינה בישראל.

פורסם

על מחשב עדיף להשתמש בדפדפן לזה ברוב המקרים.

אפליקציןת וידאו לדסקטופ אף פעם לא באמת תפסו.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם (נערך)

האמת שאני פיראט עם ספינה ענקית, אז כל השרותים האלה מדברים אלי קצת פחות. 

 

אבל כמה אפשר לזלזל בלקוח הישראלי, אני בהלם איך אתם מוכנים לקבל אפליקציה הודית מסריחה(על פי מה שכתבו כאן) למדינות מתפתחות ולשלם עליה כמו במערב…

עריכה אחרונה על ידי Giant_TA
  • אהבתי 2
פורסם

אז אחרי שכתבתי קודם שלא אתקין את האפליקציה, התקנתי בכל זאת. 

חבר ישב עלי ואפילו הבטיח ערבות לכסף 😂

בכל אופן, אצלי היא מותקנת על טלוויזית lg. 

שמחתי לגלות שהשד לא נורא כמו בביקורות הקוטלות. 

אמנם זה לא רץ חלק ומהר כמו נטפליקס, אבל זה סביר לגמרי. 

יש תוכן נחמד, מספיק לגמרי כדי להצדיק את ה 320 שח. 

דרך אגב, קרה אצלי שהסטרימינג נתקע, גיליתי שהפתרון הוא להוריד את ה quality ל full hd. 

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם
לפני 8 דקות, SurfHigh כתב:

דרך אגב, קרה אצלי שהסטרימינג נתקע, גיליתי שהפתרון הוא להוריד את ה quality ל full hd. 

 

זה כמו להגיד שהפתרון להתחממות של המנוע זה לסוע על 50 קמ"ש...

 

  • אהבתי 2
  • מצחיק 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

האפליקציה הזו כל כך גרועה, שהיא אפילו לא עובדת עם ה PS5 / PS4.

ניסיתי להוריד אותה למכשיר וקיבלתי הודעה שהאפליקציה לא נתמכת עדיין בארץ, ואז מסתבר, שזה בגלל שקיבלנו את האפליקציה המסכנה של הודו.

 

גם בטלויזיה לא הצלחתי להוריד אותה מהחנות.

Opel Adam S 2017

×
×
  • תוכן חדש...