Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לקראת חיפוש סקודה יטי - רשמים מהדגם, מנוע וגיר


gozal
שימו לב! השרשור הזה בן 550 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

התחלתי להבין סוף סוף מהו הרכב הבא שאני מחפש, סקודה יטי.

שמעתי עליו הרבה המלצות מבחינה פונקציונלית למשפחה, וגם נדלקתי על הדגם אלגנס שמגיע עם סנרוף ומנוע TSI.

 

השאלות שלי הן יותר לכיוון המנוע והגיר, ראיתי שיש מספר מנועי TSI, וגיר רטוב ויבש.

השאלה איזה גיר מומלץ? האם היו בעיות מוכרות שכדאי לדעת?

ושאלה דומה לגבי המנוע, בגדול רוב הנסיעות שלנו הן עירוניות ואחת לשבועיים שלושה עושים נסיעה בין עירונית וטיולים פה ושם.

 

כמובן אם יש לכם עוד הארות לגבי הרכב עצמו אני אשמח לשמוע.

 

Polo 2012

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היטי שווק עם מבחר גדול מאוד של מנועים וגרסאות, טורבו בנזין וטורבו דיזל, חלקם עם הנעה כפולה. כדאי שתמקד את השאלה לגבי שנתונים וגרסאות ספציפיים.

סאנרוף לא הגיע בסטנדרט באף גרסה של יטי, הוא הוצע כאופציה וקיים במבחר מצומצם מאוד של רכבים.

קח בחשבון שגם בגרסאות ההנעה הכפולה לא מדובר באמת ברכב שטח והוא מתאים לשבילים מסודרים ולא ליותר מזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, Mike808 כתב:

היטי שווק עם מבחר גדול מאוד של מנועים וגרסאות, טורבו בנזין וטורבו דיזל, חלקם עם הנעה כפולה. כדאי שתמקד את השאלה לגבי שנתונים וגרסאות ספציפיים.

סאנרוף לא הגיע בסטנדרט באף גרסה של יטי, הוא הוצע כאופציה וקיים במבחר מצומצם מאוד של רכבים.

קח בחשבון שגם בגרסאות ההנעה הכפולה לא מדובר באמת ברכב שטח והוא מתאים לשבילים מסודרים ולא ליותר מזה.

 

 

לפי מה שראיתי האלגנס מגיע עם סנרוף, בכל מקרה אני מתמקד בו, עד כמה שאני מבין זו הגרסה הבכירה נכון?

לגבי המודל שאני מחפש, זה אחרי המתיחת פנים, מודל 2015 וצפונה, לגבי יכולות השטח, לא מחפש יותר מדי.

 

השאלה באיזה מנוע וגיר להתמקד? ובמידה ולא מצאתי , אז מה התקלות הנפוצות שיש?

Polo 2012

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סאנרוף היה אופציה יקרה.

בסביבות 2015 רמת הגימור אלגנס הוחלפה בסטייל, לא היו הבדלים גדולים.

אני הייתי מנסה לחפש יטי 1.4 אלגנס או סטייל. זאת יכולה להיות משימה לא פשוטה משום שרוב הרכבים הם 1.2 ברמת אבזור אמבישן.

רצוי לשים לב לתפקוד תיבת ההילוכים ולנסות להבין אם יש סימנים לצריכת שמן במנועי 1.2. לא לוותר על היסטוריית טיפולים מלאה, רצוי במוסכים מתמחים בוואגיות או במוסכי יבואן. בשנים האלה הייתה גם תקלה סדרתית במאייד המזגן בחלק מדגמי וואג, אני לא זוכר אם היטי בין הדגמים הבעיתיים אבל כדאי לבדוק את תפקוד המזגן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

מקפיץ את השרשור בכדי לשאול לגבי הימצאותו של סנרוף.

ראיתי יטי 2014/2015 עם סנרוף - ויותר ממנו לא ראיתי כלל.

השאלה האם זה היה בהזמנה מיוחדת או שזה הגיע עם דגם מסויים?

Polo 2012

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

חברים,
ראיתי שיש דגם 4X4 Style אוט' 1.4 , 150 כ"ס.
יש דעות טובות לגבי המנוע/דגם הזה ?

עריכה אחרונה על ידי gozal

Polo 2012

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע מעולה, ה-4x4 מיותר. מצאת רכב כזה או שרק ראית שהיה דגם כזה? כי בפועל הוא נמכר בכמויות מאוד קטנות, הרוב המכריע של הרכבים הוא 1.2 DSG או ידני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כרגע אני מנסה להבין איזה דגם מתאים לי , השאלה אם המנוע של 150 כוח זה לא מוגזם והגיר הוא גיר טוב ללא בעיות אמינות ושאר עניינים של צ׳מפיון ואחריות

Polo 2012

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיר סבבה, אבל גרסת ה-4x4 סתם כבדה הרבה יותר ללא ערך מוסף אמיתי של יכולת שטח. 

אחרי מתיחת הפנים מכרו כמות מאד קטנה של דגם ההנעה הכפולה. שווק גם מנוע 1.4 עם 125 כ"ס בהנעה קדמית, אך גם הוא מאד נדיר. תאכלס, ה-1.2 הוא סבבה לגמרי, אז אם אתה אוהב את הייטי (אני החזקתי ייטי כ-5 שנים והיא נהדרת), אז חפש אחת שמורה. 

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 57 דקות, menir1 כתב:

הגיר סבבה, אבל גרסת ה-4x4 סתם כבדה הרבה יותר ללא ערך מוסף אמיתי של יכולת שטח. 

 

כן אני מניח שזה כמו סובארו ואודי שיש להם 4x4, כלומר הנעה קדמית ואחורית גם יחד אבל בלי הרבה יכולות שטח.

אני לא מחפש יכולות שטח, אני מחפש אוטו אמין של VAG מבחינת הגיר והמנוע כי תמיד יש עליהם סיפורים.

בגדול כל השוק של ייטי הוא טוב ורוב הרכבים הם ברמת גימור אמבישן. אז אני מחפש דגם שהוא ייחודי וכיפי לנהיגה אבל לא נחות מבחינת אבזור. 

Polo 2012

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנועים, גם ה-1.2 וגם ה-1.4 מצויינים. יש להם רגישות במשאבת המים, שכיוון שיש לה מעגל קירור כפול (גם של המנוע וגם של הטורבו) אז היא יקרה יחסית. 

חשוב להקפיד על היסטוריית טיפולים מסודרת. 

הגיר אמין אך המצמדים שלו הם רכיב מתכלה שיכול לדרוש החלפה. אני יכול לתת כדוגמה את הייטי של ההורים שלי, יד ראשונה שנת 2016. היום יש לה 100k ק"מ. הוחלפה משאבת מים ע"ח אחריות בשנה השלישית. מעבר לכך, רק טיפולים שוטפים. מצמדים מקוריים. שלהם דגם סטייל המאובזר שיש ממנו לא מעט. 

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 550 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...