Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7724 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לבין סובארו B4 מה עדיף? בגדול מדובר באותם נתונים,פרט לכך שבעניין המחירים אני מרוויח שנת מודל או 2 במזדה. שניהם מנוע 2000 ,אוטומטית,יפניות,נחשבות אמינות...מה עוד ?

מה לגבי הסטיישנים שלהם,יתרונות ,חסרונות?

פורסם

B4- מכונית בינונית מאוד. ההתנהגות שלה זה המוצא היחיד שלה לדעתי (4X4). המנוע חלש יחסית לסגמנט המנהלים, הבלמים לא נושכים בכלל, הפנים מאוד קודר משעמם ולא מאוד מאובזר והיא שנתון מתחת למאזדה.

 

626- לדעתי תהיה עדיפה על ה-B4. מכיוון שאיפה שה-B4 נופלת ה626 מבצעת את המטלות טוב יותר.

פורסם
B4- מכונית בינונית מאוד. ההתנהגות שלה זה המוצא היחיד שלה לדעתי (4X4). המנוע חלש יחסית לסגמנט המנהלים, הבלמים לא נושכים בכלל, הפנים מאוד קודר משעמם ולא מאוד מאובזר והיא שנתון מתחת למאזדה.

 

626- לדעתי תהיה עדיפה על ה-B4. מכיוון שאיפה שה-B4 נופלת ה626 מבצעת את המטלות טוב יותר.

 

לא מסכים.

 

B4 לא פחות מרווחת, בטוחה או נוחה מה-626. יש לה התנהגות כביש עדיפה משמעותית והיא לא יקרה לאחזקה. איכות החומרים לא פחות טובה, והם לא הרבה פחות מרשימים (626 מבפנים זה בסה"כ לנטיס עם קצת פלסטיק דמוי עץ). המנוע מעט יותר חלש, וזה לטעמי המינוס היחידי.

 

מבין השתיים - הייתי בוחר ב-B4.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לדעתי ה-B4 עדיפה על ה-626 אך יהיה הרבה יותר קשה למצוא אחת כזאת.

 

לעומתה ה-626 מצויה בשפע ונמכרת במחירים נמוכים מהמחירון עקב ההיצע הרב.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לבין סובארו B4 מה עדיף? בגדול מדובר באותם נתונים,פרט לכך שבעניין המחירים אני מרוויח שנת מודל או 2 במזדה. שניהם מנוע 2000 ,אוטומטית,יפניות,נחשבות אמינות...מה עוד ?

מה לגבי הסטיישנים שלהם,יתרונות ,חסרונות?

החיסרון של ה B4 2.0 הוא בסעיף הביצועים ליד ה 626 בגלל ה AWD.

אם אתה עדיין מחפש ביצועים ב B4 - במודלים שאתה מחפש יש גם מנוע 2500 סמ"ק שמספק ביצועים של כ 10 שנ' ל-100 קמ"ש ותאוצות ביניים טובות, לא רע - כדאי לשקול.

 

בשרשור זה הוזכרו הבלמים ה"גרועים" - אז רק למען הסר ספק, מערכת הבלימה ב-B4 טובה רק שיש בעיה קטנה שהיא מצויידת ברפידות בלם מקוריות גרועות שמספקות אומנם אורך חיים יוצא מן הכלל (40-50K קמ) אבל איכות נשיכה גרועה. רפידות תחליפיות (זולות) יעשו את העבודה יופי - מניסיון.

 

תא הנוסעים נאה אך לא עדכני ולא מושך בשתיהן. ב B4 הוא נראה לטעמי יותר טוב מזה של ה 626 (שמשום מה למאזדה יש איזשהי משיכה לפלסטיקים בצבע אפור בהיר עם פלסטיקים דמוי עץ שגורם להם להראות גרוע) והדשבורד עצמו הוא ב-2 צבעים (העליון סקאי כהה והתחתון אפור בהיר).

ה B4 מצטיינת בנוחות טובה מאוד (זה תקף גם לשאר הגרסאות של הלגאסי) ותקשורת הגה שנחשבת לטובה בסגמנט הזה.

בנוגע לטיפולים שוטפים - ה B4 דיי נוחה לטיפול, האוטו בנוי בצורה טובה ונוח לרוב הטיפולים (גם טיימינג וכד'). מיותר לציין שהיא מרווחת למדי מלפנים ומאחור וגם מבוגרים שאינם צנומי משקל או גובה ישבו בנוחות מאחור.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

בלי קשר לנוחות ביצועים או כל דבר אחר

 

לדעתי הB4 הרבה יותר יפה, ובאופן משמעותי זה יכול לשחק קצת לטובתה, אבל חוץ מזה המכוניות כמעט זהות מבחינת כל שאר הנתונים שלהן...

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

תודה על התגובות,יצא די תיקו,אני עדיין מחפש,אמרתי לאשתי שזה יהיה אחד מהרכבים.

אהבתי במזדה 626 את ה-5 דלתות,הדלת החמישית די נותנת יתרון בהעמסה של ציוד.

אך מצד שני אני אוהב את הצורה של ה B4 משום מה היא מקרינה יותר יוקרה...

האם רק אני חושב כך או שבאמת יש לה חן שחסר במזדה?:wink:

פורסם
תודה על התגובות,יצא די תיקו,אני עדיין מחפש,אמרתי לאשתי שזה יהיה אחד מהרכבים.

אהבתי במזדה 626 את ה-5 דלתות,הדלת החמישית די נותנת יתרון בהעמסה של ציוד.

אך מצד שני אני אוהב את הצורה של ה B4 משום מה היא מקרינה יותר יוקרה...

האם רק אני חושב כך או שבאמת יש לה חן שחסר במזדה?:wink:

היופי בעיני המתבונן. מה שחשוב - זה מה שאתה חושב, לא אף אחד אחר.

 

בהצלחה

פורסם

עדיף B4 של סובארו.

 

המזדה 626 (יש לי כזאת) יקרה מאד בחלפים ובטיפולים גם אם נעשים במוסך לא מורשה

בהשוואה למחירי חלפים של סובארו.

×
×
  • תוכן חדש...