Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאמר: הנדסה ותרבות, מה שבא קודם


discoTD5
שימו לב! השרשור הזה בן 1017 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני שעתיים, farkash7 כתב:


שהיא מקרר חסר אופי ומעוף. מה טוב בה בדיוק?

רוצה איכות? הגולף איכותית יותר.

רוצה אמינות? היפניות אמינות יותר.

מבחינת ביצועים שום בשורה.

מבחינת נוחות לא משהו שהייתי מוותר בשבילו על האיכויות של היצרנים האחרים.

מבחינת עיצוב על הפנים.

 

רכב צריך DNA. רכב צריך תכונות שבגללן לקוחות יעדיפו אותו על פני האחרים.

 

במקרה של ה307 אין כלום.

לפני שעתיים, farkash7 כתב:

 

 

אבל למה ההשוואה לגולף?

בהשוואה לקודמת שלה, שהייתה לי לפנייה, ה306, היא הרבה יותר איכותית מבחינת חומרים והרכבה.

מבחינת אמינות לעומת קודמותיה... האמת היא שלא נתקלתי בצרות באף אחת הצרפתיות שלי אז אין לי דרך להגיד שהיא אכן יותר אמינה מה306 או ה206, אבל אין לי גם דרך להגיד שלא.

מבחינת עיצוב, טעם וריח, לעומת העיצוב האלמותי של ה206, לא בשורה, לעומת ה306 הרבה יותר נאה. 

מבחינת חווית נהיגה, נוחות משופרת בהחלט, יש ירידה בפן הספורטיבי אבל זה קרה אצל כל היצרנים עם השנים שהתקדמו להגה חשמלי ושלל עזרי בטיחות ותקנות שהכבידו אותם.

 

אולי הם ניסו לעשות גולף ולא יצא להם, אבל בהחלט יצא להם רכב יותר איכותי מקודמיו במגוון פרמטרים. 

עריכה אחרונה על ידי dj_dani
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, farkash7 כתב:


שהיא מקרר חסר אופי ומעוף. מה טוב בה בדיוק?

רוצה איכות? הגולף איכותית יותר.

רוצה אמינות? היפניות אמינות יותר.

מבחינת ביצועים שום בשורה.

מבחינת נוחות לא משהו שהייתי מוותר בשבילו על האיכויות של היצרנים האחרים.

מבחינת עיצוב על הפנים.

 

רכב צריך DNA. רכב צריך תכונות שבגללן לקוחות יעדיפו אותו על פני האחרים.

 

במקרה של ה307 אין כלום.

 

זה ש307 זה רכב מחורבן אין ספק.

פשוט הוא קצת פחות מחורבן מה306 שהרגישה כמו פחית קולה לעומתו.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, dj_dani כתב:

אולי הם ניסו לעשות גולף ולא יצא להם, אבל בהחלט יצא להם רכב יותר איכותי מקודמיו במגוון פרמטרים. 

 

לא מכיר בנאדם אחד שקנה צרפתיה בגלל איכות חומרים. הכל טוב ויפה ששיפרו את איכות החומרים אבל אם כל השאר מחורבן וזה רכב צרפתי זה לא מספיק.

 

לפני 4 שעות, vadim6385 כתב:

פשוט הוא קצת פחות מחורבן מה306 שהרגישה כמו פחית קולה לעומתו

 

שוב בדיוק כמו שכתבתי בפסקה למעלה. לא מכיר מישהו שקנה רכב צרפתי בגלל איכות חומרים. ה306 הייתה נהדרת, אבל הפלסטיק שם היה פח כן. פחות פח מ205 אבל עדיין פח, אבל למי שקנה 306 זה עניין את הקצה של הזנב.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יופי של כתבה.אשריך.

במכוניות צרפתיות(כל הפרטיות שלי היו צרפתיות)אתה מרגיש נשמה. הקוריאניות איכותיות ופונקציונליות אבל חסרות רגש.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 12.6.2021 בשעה 11:47, ליפיגו כתב:

עם כל הכבוד למירוץ חימוש הסמ"ק האמריקני לדורותיו..

את המהפיכה הנוכחית עושה חברה אמריקנית בשם טסלה.

אליה מצטרפת כל התעשייה, כך שחברה אמריקנית, (בשת"פ דמוי קאלט מהציבור האמריקני),  היא זו שביצעה קבורת חמור למנועים מוגזמי סמ"ק.

 

הפואנטה באמריקאית היא תחושת ה'מאסל'.

בעבר היה צריך סמ"קים לרוב בשביל להגיע לזה.

בימינו יש מנועים חשמליים שעושים את העבודה.

(התוצאה לא ממש זהה, ויש שיאמרו ממש לא זהה, אבל המשותף רב על השונה)

Today is a great day!

Just like every day...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 12.6.2021 בשעה 13:29, vadim6385 כתב:

כנראה זאת הסיבה שהפרונט של איוניק דור 1 נראה כמו אודי לעניים.

 

או שלא, כי פטר שרייר הוא המעצב של קיה(עיצב את המג'נטיס שלי, כנראה הרכב הראשון שעיצב שם)

ביונדאי וג'נסיס עיצב רכבים בודדים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
בתאריך 12.6.2021 בשעה 12:43, hans כתב:

אגב, כל מה שכתבת על קוריאה נכון, אימתתי את זה לאורך השנים עם כל מיני חברים מקוריאה. הלחץ על הילדים להצליח הוא לא ייאמן, כמו ביפן, אולי יותר

You doctor yet?

בתאריך 12.6.2021 בשעה 13:31, farkash7 כתב:

רכב צריך DNA. רכב צריך תכונות שבגללן לקוחות יעדיפו אותו על פני האחרים

זה משהו שעדיין קיים היום במכוניות? 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1017 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...