Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

MG HS PHEV התמונות המלאות


קבוצת לובינסקי
שימו לב! השרשור הזה בן 1176 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 24 דקות, Ranis7 כתב:

אני רק שאלה.. רכב חשמלי גם מקבלים עם "טנק" על 10%?

 

שאלה קצת קנטרנית...

 

שאלתי כמה אנשים שרכשו  MG ZS EV, והתשובה נעה סביב 80%.

מכיוון שה-HS נוסע גם על בנזין, זה פחות קריטי.

 

אם זה בכל זאת קריטי עבורך - יש עמדות טעינה מהירות סמוך לאתר המסירה.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, zvit כתב:

 

שאלה קצת קנטרנית...

 

שאלתי כמה אנשים שרכשו  MG ZS EV, והתשובה נעה סביב 80%.

מכיוון שה-HS נוסע גם על בנזין, זה פחות קריטי.

 

אם זה בכל זאת קריטי עבורך - יש עמדות טעינה מהירות סמוך לאתר המסירה.

בנוגע לרכב שהוא PHEV, לפי הבנתי, לא ניתן להטעין אותו באמצעות עמדות טעינה מהירות. העמדות מיועדות רק עבור רכבים שהם 100% חשמליים. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאמין שזה תלוי ברכב, ולא אם הוא נקרא PHEV או לא. אם היצרן השקיע ושם רכיבים שיוכלו להתמודד עם ההספק הגבוה הוא יטען מהר, ואם לא אז לא.

הגיוני שהתשובה תהיה לא - פשוט כי זה לא משתלם. הסוללה קטנה יחסית, וגם ככה הרוב יעדיפו להטעין דלק בכמה דק מאשר לחכות לטעינת הסוללה, אחרת הם היו קונים רכב חשמלי ולא PHEV.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, PriceDevil כתב:

11 יחידות ראשונות עלו על הכביש בשבוע שחלף,  ככל הנראה 8 הדגמה ועוד 3 ללקוחות פרטיים.

 

בהצלחה :)

מאיפה אתה לוקח את הנתונים? הבנתי שרק אתמול לובינסקי התחילו במכירה של הדגם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, PriceDevil כתב:

 

הנה אפילו אחת בליסינג (לא נכללת ב-11 שנמסרו)

 

ייתכן שזו תמונה של ‏‏מכונית‏ ו‏פעילות בחוץ‏‏

הבנתי. וואו מעניין. אני היום עשיתי נסיעת מבחן ורכשתי את הרכב. נאמר לי שמסירתו תיהיה בעוד שבועיים. למרות זאת, מסתבר שיש אנשים שכבר נוהגים (לא כולל ה-8 הדגמה). 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 49 דקות, פובליוס קורנליוס כתב:

הבנתי. וואו מעניין. אני היום עשיתי נסיעת מבחן ורכשתי את הרכב. נאמר לי שמסירתו תיהיה בעוד שבועיים. למרות זאת, מסתבר שיש אנשים שכבר נוהגים (לא כולל ה-8 הדגמה). 

מה אתה אומר על הרכב לאחר נסיעת המבחן?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 דקות, gabib231 כתב:

מה אתה אומר על הרכב לאחר נסיעת המבחן?

הופתעתי מן העובדה שהרכב שקט מאוד. לא היו לי הרבה ציפיות לנוחות נסיעה מרכב סיני. אבל אני מגיע מיונדאי איוניק, שאיכות הנסיעה שלו לא טובה כל כך, אז מניח שלא היה קשה להפתיע אותי. המבחן התבצע בנסיעה על חשמל בלבד (מהירות מתחת ל-130 קמ"ש). עכשיו משום שלא שומעים את המנוע במהירויות נמוכות, אז ישנו רעש מכני כזה (כמו חללית) שמיועד להתריע הולכי רגל, אבל הנהג שומע אותו גם כן (ייתכן ויציק לחלק מן האנשים). 

 

פרט לכך, זה רכב גדול ומרווח, איכות ההרכבה שלו מרשימה, ואיכות החומרים בפנים משדרת פרימיום (עור/דמוי עור רך ונעים). מסכים דיגיטליים ענקיים, בקרת השיוט האדפטיבית עובדת לא רע. למען הסר ספק, המוכרים שם לא יכולים לענות על הרבה שאלות טכניות משום שהיה להם נסיון של 3 ימים עם האוטו. למעשה בנסיעת מבחן ידעתי יותר מהמשגיחה. הורדתי User Manual מהאתר הבריטי, כי הבנתי שהסוכנים שם לא כל כך בעניינים מעבר לפרטים פשוטים. 

 

הייתי זקוק לתא מטען גדול ומרווח לצורכי עבודה, ולא התאכזבתי. התא מטען מאוד נדיב (לא ראיתי גלגל רזרבי), וניתן לקפל את המושבים האחוריים בצורה נוחה.

 

חיסרון ששמתי לב אליו הוא שהקונסולה הראשית (10.1 אינץ') קצת איטית. אפשר להתרגל לזה, אבל זה עדיין מציק. הציניקנים יגידו שהיא איטית כי בין לחיצה אחת לשנייה, היא מעבירה את הנתונים למפעילים שלה בסין...

 

תנאי מימון מאוד נוחים. הלוואה במימון מלא של 100,000 שקלים ללא ריבית וללא הצמדה למשך 5 שנים (60 חודשים). 

עמדת טעינה והתקנה חינם. 

 

התלבטתי בינו לבין טסלה 3. שיהיה ברור, טסלה 3 זה רכב בליגה אחרת, אבל תנאי המימון של טסלה על הפנים בשבילי אישית. הלוואה של 100,000 שקלים ל-60 חודשים בטסלה עפ ריבית של 5% לשנה+אגרת רישוי+500 שקל הזמנה+3500 עמדת טעינה מביאה את המפרט הזול ביותר ללא תוספות כבר ל-197,000 ש"ח. שזה הרבה יותר מה-161,000 ששילמתי כולל אגרת רישוי. 

מה גם שיש לי חרדת טווח, היות והטעינה מתבצעת בעבודה (אין לי אופציה בבית ויש רק שתי תחנות טעינה קטנות בעיר שבה אני גר). לכן אני מעדיף שתיהיה גם אופציה לבנזין (הרכב מתפקד כהיברידי לכל דבר גם ללא טעינה). בנוסף, הייתי חייב דלת חמישית ותא מטען גדול לצורכי עבודה, אז הטסלה בכלל לא התאימה לי בקטע הזה. 

 

בסופו של יום אחלה ג'יפון. אבל עבור מי שיש לו איפה להטעין ולא זקוק לתנאי מימון נדיבים, אז כמובן שעדיף טסלה 3. 

 

 

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 דקות, פובליוס קורנליוס כתב:

הופתעתי מן העובדה שהרכב שקט מאוד. לא היו לי הרבה ציפיות לנוחות נסיעה מרכב סיני. אבל אני מגיע מיונדאי איוניק, שאיכות הנסיעה שלו לא טובה כל כך, אז מניח שלא היה קשה להפתיע אותי. המבחן התבצע בנסיעה על חשמל בלבד (מהירות מתחת ל-130 קמ"ש). עכשיו משום שלא שומעים את המנוע במהירויות נמוכות, אז ישנו רעש מכני כזה (כמו חללית) שמיועד להתריע הולכי רגל, אבל הנהג שומע אותו גם כן (ייתכן ויציק לחלק מן האנשים). 

 

פרט לכך, זה רכב גדול ומרווח, איכות ההרכבה שלו מרשימה, ואיכות החומרים בפנים משדרת פרימיום (עור/דמוי עור רך ונעים). מסכים דיגיטליים ענקיים, בקרת השיוט האדפטיבית עובדת לא רע. למען הסר ספק, המוכרים שם לא יכולים לענות על הרבה שאלות טכניות משום שהיה להם נסיון של 3 ימים עם האוטו. למעשה בנסיעת מבחן ידעתי יותר מהמשגיחה. הורדתי User Manual מהאתר הבריטי, כי הבנתי שהסוכנים שם לא כל כך בעניינים מעבר לפרטים פשוטים. 

 

הייתי זקוק לתא מטען גדול ומרווח לצורכי עבודה, ולא התאכזבתי. התא מטען מאוד נדיב (לא ראיתי גלגל רזרבי), וניתן לקפל את המושבים האחוריים בצורה נוחה.

 

חיסרון ששמתי לב אליו הוא שהקונסולה הראשית (10.1 אינץ') קצת איטית. אפשר להתרגל לזה, אבל זה עדיין מציק. הציניקנים יגידו שהיא איטית כי בין לחיצה אחת לשנייה, היא מעבירה את הנתונים למפעילים שלה בסין...

 

תנאי מימון מאוד נוחים. הלוואה במימון מלא של 100,000 שקלים ללא ריבית וללא הצמדה למשך 5 שנים (60 חודשים). 

עמדת טעינה והתקנה חינם. 

 

התלבטתי בינו לבין טסלה 3. שיהיה ברור, טסלה 3 זה רכב בליגה אחרת, אבל תנאי המימון של טסלה על הפנים בשבילי אישית. הלוואה של 100,000 שקלים ל-60 חודשים בטסלה עפ ריבית של 5% לשנה+אגרת רישוי+500 שקל הזמנה+3500 עמדת טעינה מביאה את המפרט הזול ביותר ללא תוספות כבר ל-197,000 ש"ח. שזה הרבה יותר מה-161,000 ששילמתי כולל אגרת רישוי. 

מה גם שיש לי חרדת טווח, היות והטעינה מתבצעת בעבודה (אין לי אופציה בבית ויש רק שתי תחנות טעינה קטנות בעיר שבה אני גר). לכן אני מעדיף שתיהיה גם אופציה לבנזין (הרכב מתפקד כהיברידי לכל דבר גם ללא טעינה). בנוסף, הייתי חייב דלת חמישית ותא מטען גדול לצורכי עבודה, אז הטסלה בכלל לא התאימה לי בקטע הזה. 

 

בסופו של יום אחלה ג'יפון. אבל עבור מי שיש לו איפה להטעין ולא זקוק לתנאי מימון נדיבים, אז כמובן שעדיף טסלה 3. 

 

 

תודה רבה !

נשמע שהתאים לך בידיוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1176 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...