Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2023 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגבי המשאבת הזרקה, יש התייחסות בספרות לתזמון שלה ונעילה עם פין.

אבל כל עוד הגל זיזים והגל ארוכבה מתוזמנים המשאבה תמיד תהיה בנקודה שלה כל עוד לא הסתובבה בזמן הרכבת רצועה חדשה.

 

בורג גל ארוכבה הרבה יותר נוח לפתוח עם אימפקט אבל כשאין כלים אז כדאי לנעול את הגלגל תנופה.

 

היו כמה רצועות שנקרעו וגם משאבות מים שהציר הפנימי שלהן נשבר.

 

בגדול במנועי יורו 6 יש דרישה לניקוז אוויר עם מחשב אבחון שמראה את פתיחת אחוזי התרמוסטט באחוזים ומתי לעלות סל"ד.

 

כדאי להחליף את את המותחן של הרצועת אביזרים והרצועה(יש הוראה כזאת של היצרן ביחד עם הטיימינג אם אני זוכר נכון).

 

פורסם
לפני 45 דקות, Adamm כתב:

כדאי להחליף את את המותחן של הרצועת אביזרים והרצועה(יש הוראה כזאת של היצרן ביחד עם הטיימינג אם אני זוכר נכון).

יש הוראה להחליף את רצועת האביזרים ב 165.000 יחד עם הטיימינג, של המותחן לא ראיתי. 

 

את רצועת האביזירים החלפתי ב 165, את המותחן לא החלפתי.

 

אני כבר די הרבה אחרי, כדאי להחליף את המותחן? 

 

 

פורסם

@Igalz לזכרוני הם הוזמנו מהפולני לפני כמה חודשים אם לא יותר. 

 

צירפתי לך לינקים למחזירים המקוריים, מקווה שזה יעזור: 

 

https://cars245.com/en/item/peugeot-1608940680-crankshaft-seal/

 

https://cars245.com/en/item/peugeot-023675-engine-camshaft-seal/

 

(35$ + משלוחה) 

 

איציק

  • אהבתי 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 10 שעות, Adamm כתב:

כן, יש לו נטייה להתפרק.

לפחות להיות במעקב לרעשים או לבדוק אותו ויזואלית בשיגרה שהוא לא מתחיל להיפתח באמצע.

האם לדעתך יש הכרח להחליף את כל המותחן? או שהחלפת הגלגלת בלבד פותרת את הבעיה?

יום טוב גם לך

פורסם

אצלי, היתה הוראה בשגרת הטיפולים להחליף רצועת אביזרים כל 90 אלף ק"מ. אני מניח שזה בגלל שהרצועה הזו גם מניעה את הרכב (Stop&Start).

 

הגדלתי ראש והחלפתי בסט שלם של מותחנים (2 מותחנים דינמיים) ורצועה.

היום, ההוראה לא מופיעה בשגרת הטיפולים  אבל ההגיון בריא, פירקנו רצועה לאחר כל כך הרבה ק"מ כדי להגיע לטיימינג, לא נחליף? 

 

איציק, אם תצטרך רצועה מקורית, יש לי אחת מיותרת (חדשה).

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
לפני 10 שעות, Adamm כתב:

כן, יש לו נטייה להתפרק.

לפחות להיות במעקב לרעשים או לבדוק אותו ויזואלית בשיגרה שהוא לא מתחיל להיפתח באמצע.

מה מתחיל להיפתח באמצע? החלק עם הקפיץ בפנים? על מה להסתכל? לבדוק שאין מרווח יתר בין שני החלקים שסוגרים את הקפיץ? 

 

 

פורסם

@Buki  זה מותחן של גרוש ורבע, אם לא רוצים לקחת סיכון - מזמינים חדש ומחליפים (5 דקות עבודה - בלי להגזים).

https://www.ebay.com/itm/SPANNROLLE-FUR-KEILRIPPENRIEMEN-GATES-T39374-P-NEU-OE-QUALITAT/353166121107?epid=25009649178&hash=item523a575893:g:J2cAAOSwPldfMREX

 

(140 שח כולל משלוח למותחן מקורי של GATES... בארץ מדובר בסכום של 295 ש"ח, לא נורא).

@מלטבשי אני רואה שאפשר לקנות את המותחן בנפרד, אז שים לי אותה בצד.

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 49 דקות, איציק נ. כתב:

זה מותחן של גרוש ורבע, אם לא רוצים לקחת סיכון - מזמינים חדש ומחליפים (5 דקות עבודה - בלי להגזים).

https://www.ebay.com/itm/SPANNROLLE-FUR-KEILRIPPENRIEMEN-GATES-T39374-P-NEU-OE-QUALITAT/353166121107?epid=25009649178&hash=item523a575893:g:J2cAAOSwPldfMREX

 

איציק שים לב שקוטר הגלגלת פה הוא 60ממ. 

אם הולכים לפי המקט המקורי (5751H6) אז קוטר הגלגלת אמור להיות 65ממ.

קריטי או לא אני לא יודע לומר.

יום טוב גם לך

פורסם

אתה משווה לרכב שלך?

אם כן, לא בטוח שזה יהיה זהה

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
לפני 4 דקות, מלטבשי כתב:

אתה משווה לרכב שלך?

אם כן, לא בטוח שזה יהיה זהה

יתכן שאתה צודק, פשוט ראיתי ברשימת המנועים המתאימים את המנוע שלי (dv6c), וניראה שזה לא ממש כך. לכן לדעתי כדאי לוודא טיפה יותר לעומק, אולי אפילו למדוד את הגלגלת הנוכחית על הרכב לפני שמזמינים. היא נגישה מאוד למדידה

יום טוב גם לך

פורסם

עקרונית, אני ממליץ לוודא בעזרת הקטלוג חלקים את מה שצריך להיות מורכב על האוטו.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
לפני שעתיים, Buki כתב:

מה מתחיל להיפתח באמצע? החלק עם הקפיץ בפנים? על מה להסתכל? לבדוק שאין מרווח יתר בין שני החלקים שסוגרים את הקפיץ? 

בדיוק.

 

לפני שעתיים, Igalz כתב:

האם לדעתך יש הכרח להחליף את כל המותחן? או שהחלפת הגלגלת בלבד פותרת את הבעיה?

כל המותחן, הגלגלת היא לא הבעייתית פה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...