Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לרוב קופסת הפיוזים נמצאת בצד שמאל של הרכב, לכן עדיף להעביר את החיווט מקורה A. חשוב לשים לב להעביר

את הכבילה בצורה שאינה מפריעה לכריות האויר. מומלץ לעבוד עם כפפות, הבד של הקורות/הגג מאוד עדין.

 

GRDIAN Dash Cams - Complete Guide to Installing a Dashcam in Your Car

  • רעיון טוב! 1

2016 BMW M235i.

פורסם

מנסה פעם נוספת - מצלמת DDPI פשוט לא עושה את העבודה!


ביטלתי את האפשרות H.265 encoding בהגדרות אך התקלה לא נפתרה

עדיין במשך חודשים רבים אני מנסה לצפות בהקלטות אבל זה פשוט לא מקליט, נותן לי קטעים של כמה שניות מכל מיני תאריכים רנדומליים מפעם

גם פרמוט כרטיס זיכרון לא עזר. 
לא יכול לצפות בהקלטות לא דרך האפליקציה ולא דרך העברת כרטיס הזיכרון לפלאפון. מופיע לי תאריכים משנת 1980 בכלל

 

עזרה?

 

פורסם (נערך)
לפני 11 שעות, shlomo078 כתב:

 

נמחק לרגע...

לפני 11 שעות, shlomo078 כתב:

כוונתי הייתה להאם יש חשיבות מאיזה כיוון מגיע המתח מימין או משמאל?

כן, יש חשיבות.

צריך לזהות מאיזה צד מגיע המתח ולחבר בהתאם, אם מחברים הפוך, הנתיך לא יגן.

 

תבדוק עם רב מודד או טסטר שני חוטים, תזהה באיזה צד של בסיס הנתיך ברכב יש מתח ובאיזה אין.

תרכיב את הרכיב שאת הצילום שלו העלת, כך שהרגל לא בצד של המוליך תתחבר לצד שבו יש מתח.

עריכה אחרונה על ידי Ron Poh
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 22 שעות, Fixesss כתב:

מנסה פעם נוספת - מצלמת DDPI פשוט לא עושה את העבודה!


ביטלתי את האפשרות H.265 encoding בהגדרות אך התקלה לא נפתרה

עדיין במשך חודשים רבים אני מנסה לצפות בהקלטות אבל זה פשוט לא מקליט, נותן לי קטעים של כמה שניות מכל מיני תאריכים רנדומליים מפעם

גם פרמוט כרטיס זיכרון לא עזר. 
לא יכול לצפות בהקלטות לא דרך האפליקציה ולא דרך העברת כרטיס הזיכרון לפלאפון. מופיע לי תאריכים משנת 1980 בכלל

 

עזרה?

 

בעיה זהה ב-70mai A800s. מצלמות סיניות שוות לזבל לצערי. פשוט מתפגרות אחרי מספר חודשים.

2016 BMW M235i.

פורסם (נערך)

המצלמה הקודמת שלי VIOFO A119 עבדה יפה שנים רבות, הפריע לי שתמיד היה צורך להעביר את הכרטיס הזיכרון למכשיר אחר כדי לצפות בסרטונים.

אם המצלמה של Z40 DDPI כזו פח אשפה אז למה המליצו עליה כאן כ"כ הרבה?

האם קיימת מצלמה מתחת לרף המכס שפשוט עושה את העבודה? לא ביקשתי הרבה

עריכה אחרונה על ידי Fixesss

 

פורסם
בתאריך 17.3.2023 בשעה 00:04, Fixesss כתב:

מנסה פעם נוספת - מצלמת DDPI פשוט לא עושה את העבודה!


ביטלתי את האפשרות H.265 encoding בהגדרות אך התקלה לא נפתרה

עדיין במשך חודשים רבים אני מנסה לצפות בהקלטות אבל זה פשוט לא מקליט, נותן לי קטעים של כמה שניות מכל מיני תאריכים רנדומליים מפעם

גם פרמוט כרטיס זיכרון לא עזר. 
לא יכול לצפות בהקלטות לא דרך האפליקציה ולא דרך העברת כרטיס הזיכרון לפלאפון. מופיע לי תאריכים משנת 1980 בכלל

 

עזרה?

אותו הדבר אצלי , המצלמה הזו היא פח אשפה ותו לא.

אפסתי, בוצע פירמוט לכרטיס זיכרון, הוחלף כרטיס זיכרון ונאדא...

מחפש המלצה למצלמה אחרת...

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
לפני כשעה, Fixesss כתב:

אם המצלמה של Z40 DDPI כזו פח אשפה אז למה המליצו עליה כאן כ"כ הרבה?

 

קניתי את המצלמה הזו לפני חצי שנה - מבלי לחוות דעה על הבעיות שהוזכרו קודם, התקנתי לבד, אצלי היא עובדת נהדר (חיבור דרך המצת ולא דרך הפיוזים).

פורסם
לפני שעה, Fixesss כתב:

האם קיימת מצלמה מתחת לרף המכס שפשוט עושה את העבודה?

תמיד ניתן לבקש מהמוכר לציין ערך נמוך יותר מהעלות האמיתית.

מניסיון שלי, הם עושים את זה ברצון.

פורסם (נערך)

ddpai z40 חיברתי לתיבת פיוזים והמצלמה לא עובדת כלל ורק כשאני  מחבר למצת היא עובדת

עריכה אחרונה על ידי shlomo078
פורסם
לפני 3 שעות, Fixesss כתב:

אם המצלמה של Z40 DDPI כזו פח אשפה אז למה המליצו עליה כאן כ"כ הרבה?

 

מנסיוני, ומספיק ניסיון של אנשים ברחבי הרשת, מוצרים סיניים תמיד באים עם קאץ'.

ממליצים עליה כי שוק מצלמות הדרך מאוד חזק בסין ואין הרבה חלופות.

2016 BMW M235i.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...