Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7739 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

או יש דברים שאני יכול לדפוק אם אין לי נסיון. ראיתי את זה מתבצע פעמים אחדות על הסקודה94 שהיתה לי, ונדמה לי שיש לי את כל הכלים. אם אפשר לבד ורק צריך קצת טיפים, אז אם אפשר.. היום בדקתי ואני מוצא את הגומיה קרועה, ויש לי את האפשרויות הבאות: לבד, להזמין מכונאי, ליסוע כך למוסך, או להזמין גרר, שאני לא מעוניין למרות שיש לי ביטוח גרירה. אשמח אם אוכל לקבל עזרה לאפשרות של לבצע לבד, או, האם יכול לגמור אותו סופית עוד 15ק"מ למוסך.

תודה.

פורסם

תראה זה לא משהו קריטי כך שאתה יכול לנסוע למוסך ולתקן

 

לא מומלץ לבצע זאת לבד פעם עשו לי את זה במוסך מכיוון שהיא הייתה יבשה וכימעט קרועה והיה צריך לפרק את את הציריה למלות גריז חדש בקיצור דיי הרבה עבודה ומכיוון שהעלות לא גבוה עדיף לעשות במוסך

 

הגומייה עצמה עולה כ 20 שח רוב הסכום שאתה משלם זה על העבודה .

 

אם אי זוכר נכון עלה לי 120 שח נראה לי.

 

שגיא.

http://photos.walla.co.il/sagishu <--אלבום תמונות של הרכב
פורסם
או יש דברים שאני יכול לדפוק אם אין לי נסיון. ראיתי את זה מתבצע פעמים אחדות על הסקודה94 שהיתה לי, ונדמה לי שיש לי את כל הכלים. אם אפשר לבד ורק צריך קצת טיפים, אז אם אפשר.. היום בדקתי ואני מוצא את הגומיה קרועה, ויש לי את האפשרויות הבאות: לבד, להזמין מכונאי, ליסוע כך למוסך, או להזמין גרר, שאני לא מעוניין למרות שיש לי ביטוח גרירה. אשמח אם אוכל לקבל עזרה לאפשרות של לבצע לבד, או, האם יכול לגמור אותו סופית עוד 15ק"מ למוסך.

תודה.

סע למוסך - רק תדאג שיפרקו לגמרי את הציריה מהרכב, ינקו היטב את הפעמון ויגרזו היטב טרם הרכבת הגומיה החדשה (אחרת זה כמו כוסות רוח למת אם משאירים בפנים את כל הזוהמה וסוגרים עם גומיה חדשה).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

בוודאי שאפשר, אפשר הכל לבד! אבל בשביל 100 שקל מי מתלכלך בידיים, גם אני החלפתי ועלה לי 90.

 

מוסך צורי רחובות.

:roll: אני שואלת ולא מתביישת תענו לי! :roll:
פורסם

המוסך היה סגור היום, ולכן אני בודק שוב את האפשרות לבצע לבד.

אם אני מבין נכון מה זה סליידר אז אין לי אבל יש מכונאים שעושים בלי.

פורסם

בדי אל אפשר להחליף מנוע לבד... אתה חונה את האוטו 2 גלגלים מדרכה 2 גלגלים כביש....אתה מוציא את ערכת הכלים שמקבלים עם האוטו.... ואפשר להגיד שפתחת מוסך....

 

ורגע של רצינות.... שהיה לי סובארו די אל ... אני ואבא החלפנו גיר ברחוב.... 4 ימים.....

יש למחוק חתימות חסרות טעם, ויפה שעה אחת קודם!

×
×
  • תוכן חדש...