Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2226 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

יתכן והנושא נדוש כאן עד עפר ואם כך מתנצל על פתיחה נוספת פשוט לא מצאתי.

מעוניין לקנות אאוטלנדר או איקס טרייל שנתון 2016, אשמח לעזרה, תודה

פורסם

אולי תספר כמה אנשים אתם, מה הגילאים של הנוסעים, כמות הנסיעות ודרישות ספציפיות מהרכב?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אנחנו חמישה, עושים הרבה טיולים וקמפינג, ה 7 מושבים זה בעיקר למקרה שצריך אבל חשוב שיהיה באגז גדול מאוד, הכי חשוב בטיחות ואמינות של הרכב, יופי זה בעיניי המתבונן אז לא רלוונטי חחח

תודה על העזרה

פורסם

הרבה טיולים = כדאי שהרכב יהיה גם חסכוני, לא?
לכן, אם התקציב מאפשר ( לא רשמת מה התקציב ), תחפשו אקס טרייל שמורה. ובשביל הבטיחות - ברמת אבזור הגבוהה Tekna.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

 

תודה רבה

המחירים שלהם זהים לכן זה פחות שיקול, ההתלבטות בין אאוטלנדר פרימיום לניסן טקנה.

חסכוני חשוב אבל לא במחיר של שאר הדברים.

שמעתי שיש הרבה בעיות עם הגיר של הניסן שקצת מערער לי את המינות אבל זה בגדר שמועות לא יודע עם מבוסס.

כמו כן האאוטלנדר יותר מרווחת ושומרת יותר טוב על מחיר (למכירה בעתיד).

גם קצת במאס בניסן שהמנוע קצת חלש (רק 130 לעומת 150 באאוטלנדר)

עריכה אחרונה על ידי RamG
פורסם

הניסן דיזל סוחבת ממש לא רע (ויותר טוב מהאוטלנדר), אבל יותר צפופה במושב האחורי,
לטעמי עם נדרשת הסעת 7 נוסעים תנסו אותה קודם...
בכל מקרה שניהם לא פאר היצירה...

פורסם
לפני 11 דקות, RamG כתב:

 

תודה רבה

המחירים שלהם זהים לכן זה פחות שיקול, ההתלבטות בין אאוטלנדר פרימיום לניסן טקנה.

חסכוני חשוב אבל לא במחיר של שאר הדברים.

שמעתי שיש הרבה בעיות עם הגיר של הניסן שקצת מערער לי את המינות אבל זה בגדר שמועות לא יודע עם מבוסס.

כמו כן האאוטלנדר יותר מרווחת ושומרת יותר טוב על מחיר (למכירה בעתיד).

גם קצת במאס בניסן שהמנוע קצת חלש (רק 130 לעומת 150 באאוטלנדר)

 

אל תחשוש, תיבת ההילוכים באקסטרייל נחשבת אמינה.

מבחינת מנוע, ב2016 יש לך 2 אופציות: מנוע 1600 דיזל חסכוני יחסית עם ביצועים עדיפים משל האאוטלנדר או מנוע 2000 עם צריכת דלק מעט גבוהה יותר אבל ביצועים מצויינים.

מלבד מרווח עדיף ונוחות במהירות נמוכה אני לא רואה שום יתרון לאאוטלנדר על האקסטרייל, רכב רועש וחלש, אישית לא התחברתי אליו.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם

תודה רבה

 

לא ראיתי בשנתון 2016 דגם 2000 סמ"ק או שפשוט לא מכרו הרבה וקשה למצוא חחח

לפי כל הביקורות שקראתי הניסן דיזל הרבה יותר רועשת.

בכל מקרה תמיד אפשר לעשות שוב טריידאין למשהו אחר חחחח

יש לכם המלצה אחרת ל 7 מושבים באותו תחום מחירים? (קודיאק יקר יותר, סורנטו מאוד עלוב מבחינת איבזורים, 5008 לא בטוח שאפשר למצוא בשנתון הזה).

פורסם

לאקסטרייל יש רעש דיזלי שהוא אכן נשמע יותר אם תעמוד מחוץ לרכב כשהוא מונע ובאופן כללי בידוד הרעשים לא מושלם,

אבל ביחס לאאוטלנדר שנשמע מתאמץ ונטחן בכל לחיצה, המנוע של האקסטרייל נשמע יותר כוחני והצליל שלו נעים יותר, זו החוויה שלי נהגתי באקסטרייל מנוע 2000 דיזל לא מעט ונהנתי מאוד מהרכב.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם
לפני 32 דקות, RamG כתב:

תודה רבה

 

לא ראיתי בשנתון 2016 דגם 2000 סמ"ק או שפשוט לא מכרו הרבה וקשה למצוא חחח

לפי כל הביקורות שקראתי הניסן דיזל הרבה יותר רועשת.

בכל מקרה תמיד אפשר לעשות שוב טריידאין למשהו אחר חחחח

יש לכם המלצה אחרת ל 7 מושבים באותו תחום מחירים? (קודיאק יקר יותר, סורנטו מאוד עלוב מבחינת איבזורים, 5008 לא בטוח שאפשר למצוא בשנתון הזה).

 

הניסן לא כ"כ מרעישה,

הסורנטו מרווחת בהרבה (גם בגזרת התא מטען) ושוב נוסעת לא רע בכלל (מניסיון)...
מרווח נורמאלי עדיף על המולטימדיה שאפשר להוסיף אח"כ...

פורסם
לפני 5 שעות, vladclar כתב:

הרבה טיולים = כדאי שהרכב יהיה גם חסכוני, לא?
לכן, אם התקציב מאפשר ( לא רשמת מה התקציב ), תחפשו אקס טרייל שמורה. ובשביל הבטיחות - ברמת אבזור הגבוהה Tekna.

 

לפני 3 שעות, llaavvii כתב:

 

הניסן לא כ"כ מרעישה,

הסורנטו מרווחת בהרבה (גם בגזרת התא מטען) ושוב נוסעת לא רע בכלל (מניסיון)...
מרווח נורמאלי עדיף על המולטימדיה שאפשר להוסיף אח"כ...

 

ואם אני משווה את האקס טרייל 1.6 ולא ה 2.0 עדיין אתה ממליץ על האקס טרייל לעומת האוטלנדר?

פורסם

גם ה1.6 דיזל טובה וסוחבת,
האוטלנדר אני חייב לציין רכב לא רע בכלל, נוח ויחסית חסכוני מה כן זריז הוא פחות (עדיין סוחב) עניין של העדפה.

לגבי הסורנטו - מה כמות הנסועה השנתית הצפויה?

פורסם

שני הרכבים האלה הם לא פאר היצירה ואם הייתי צריך רכב עם תא מטען גדול ושבעה מושבים כנראה הייתי הולך לכיוון של מיניוואן אמיתי כמו פיקאסו, או גרנד סניק (אם יש בכלל בשנתונים האלה. המכירות שלו היו מוזרות מאוד בכמה שנים האחרונות). אם חשוב לכם יכולת שבילים (כי קאמפינג כמו שציינת) ואין מנוס מרכישת קרוסאובר, אני חושב גם כן שסורנטו או משהו מהקטגוריה הזו (גדולים יותר מאאוטלנדר ואקס טרייל) יתאים יותר.

 

אם אתה בכל מקרה נעול על אאוטלנדר או אקסטרייל, מה שהכי משחק לטובתך זו העובדה ששניהם עדיין נמכרים כחדשים והם לא עברו שינויים מרחיקי לכת. אז גש לסוכנות ותבדוק את הרכב. אפילו אולי תעשה נסיעת מבחן - זה בסופו של דבר גם יעבוד לטובת היבואן כי זה "מזיז" את הרכבים שלהם בשוק היד השניה, שזה גם חשוב וגם שיקול כשאנשים קונים רכב חדש. 

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

×
×
  • תוכן חדש...