Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2390 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

אשמח לקבל המלצה למורה נהיגה בחולון שמלמד על ידני

מורה שמלמד נהיגה נכונה ולא רק לעבור טסט

כמו כן חשוב לי שהמורה יתן ביטחון להמשיך ללמוד על ידני ולא לוותר מיד ולעבור לאוטומט

כיוון שמדובר באישה והיום כפי שאני יודע יש נטייה להמליץ לנשים ללמוד על אוטומט אך חשוב לי

שתקבל רישיון על ידני.

 

תודה..

פורסם

שמעון הופמן.

052-2449444

לימד אותי לפני כמה שנים(2011), מקווה שהוא עדיין מלמד, מאמין/מקווה שכן...

לימד אותי הרגלי נהיגה סופר נכונים, אני יכול לומר את זה עכשיו כשאני נוהג במסלולים וכד', הורדת הילוך, שימוש נכון בקלאץ' וכד', לא וויתר לי לדוגמא על הורדת הילוכים לקראת עצירה, המון דברים נכונים, מבין עניין בתחום הרכב מעבר לזה, נחמד ויודע ללמד בצורה מעולה.

מכיר גם מורים אחרים, הוא רמה אחת מעל.

מקווה שהוא עדיין מלמד והיא תזכה ללמוד איתו.

Miata ND2

 

פורסם (נערך)

פות"ש סיקרן אותי.

 

יש נתונים איזה אחוז מהנהגים היום מסתפקים ברישיון לאוטומט בלבד?

 

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי razi_pazi
פורסם
אהלן,

 

 

כיוון שמדובר באישה והיום כפי שאני יודע יש נטייה להמליץ לנשים ללמוד על אוטומט אך חשוב לי

שתקבל רישיון על ידני.

 

 

אני רוצה לקוות שההסללה של נשים לאוטומט היא של מורים שיש להם אוטומט ועל כן אינטרס עסקי להציג זאת ככה.

 

מקווה שאף גורם בתחום לא ממש מאמין בהבלים הללו

 

בקיצור, אני מעדיף נוכל על אידיוט....(((-:

 

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

פורסם

אני לא חושב שזה עניין של הסללה רק לנשים.

 

מהשנים האחרונות למשל כמה וכמה מורים אמרו לאשתי רק אוטומט וכשהתעקשה על ידני אמרו שאין להם רכב לימוד כזה, כשמצאה מישהו מומלץ עם רכב ידני הוא המליץ דווקא ידני למרות שיש לו גם אוטומט.

לעומת זאת לקרוב משפחה אחר כמה מורים המליצו רק אוטומט (והוא נכנע), ולאחיו שהתעקש על ידני היה צריך לחפש מורה עם ידני

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
אני לא חושב שזה עניין של הסללה רק לנשים.

 

 

 

כנראה שלא.

כתבי זאת בגלל מה שכתב:

 

 

כיוון שמדובר באישה והיום כפי שאני יודע יש נטייה להמליץ לנשים ללמוד על אוטומט אך חשוב לי

שתקבל רישיון על ידני.

 

תודה..

 

 

 

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

פורסם

באיזור חולון אך ורק בני טל - 052-2431134

מעבר היותו בן אדם מצחיק ונעים, הוא פשוט מורה מעולה! משקיע הרבה מעבר (כותב לך במחברת) ע"מ להסביר איך המכלולים של הרכב עובדים ועל חוקי התנועה השונים, דברים שתורמים לך לנהיגה גם שנים אחרי הוצאת הרישיון.

עברתי אצלו טסט ראשון לפני 18 שנה, והוא עדיין אצלי במקום הראשון מבין בעלי המקצוע שאני יכול להמליץ עליהם.

 

ממליץ לה בחום!

×
×
  • תוכן חדש...