Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפול קרבורטור לבד?


yosle
שימו לב! השרשור הזה בן 6980 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שמעתי שניקוי קרבורטור משפר הרבה.

עכשיו יש לי DL שהמנוע שלו מאוד שקט, ולא עושה שום בעיות. אבל דווקא בגלל שלא עושה בעיות אז אני מחפש מה אפשר לעשות לו.. מכונאי אחד אמר לי שאם הקרבורטור בסדר אז חבל להסתכן ולפתוח אותו. האם זה נכון? או אין לי סיכון? יש לי נסיון בקרבורטור של סקודה 94 ורציתי לדעת אם כדאי לקנות קיט קרבורטור והחומר שבו טובלים אותו, ולבצע טיפול טקופתי. היה לו כמה בעלים קודמים ולכן אינני יודע מתי עשו לו. סתם כטיפול מונע כדי שלא יעשה בעיות.

אגב כך רציתי לשאול אם מישהו יודע למה אם כל כך כדאי לפי המידע בפורום להשתמש באתנול, למה לא משתמשים בזה הרבה?? סתם כי זה לא נגיש? כי אין להם כח להחליף מסנן דלק??

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה להכניס ראש בריא למיטה חולה - אם הקרבורטור שלך תקין למה לגעת???

 

אם משעמם אפשר לגלוש באינטרנט ולכתוב שטויות בכל מיני פורומים...

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה להכניס ראש בריא למיטה חולה - אם הקרבורטור שלך תקין למה לגעת???

 

אם משעמם אפשר לגלוש באינטרנט ולכתוב שטויות בכל מיני פורומים...

אני באמת רוצה להשקיע בו, ומסגנון תשובתך לא בטוח אם אתה יודע או סתם מנסה לרדת.

אם תוכל לענות אם אתה באמת יודע מה הסיכונים?

הרי אם זה ישפר את צריכת הדלק ב-5% זה שווה. ומשרשורים בפורום לגבי קרבורטורים הבנתי שזה יכול מאד להיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בצדק אמרו לפניי שאין טעם לגעת בקרבורטור תקין

אבל אם אתה סקרן ויצירתי לך לפרוקיה קנה קרבורטור ישן. קנה קיט שיפוץ ואחרי שתשפץ (את זה מהפרוקיה) תחזור לפורום להתייעץ

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפי שכתבו קודמי אל תיגע בקרבורטור כל זמן שהוא תקין.

תוכל לבצע בדיקת פליטת גזים במוסך או מכון קרבורטורים ואז לדעת אם תצרוכת הדלק גבוהה מדי.

כשמשפצים קרבורטור לא רק מנקים אותו ומחליפים אטמים, אלא יש לבצע כוונים ומדידות של נחירי דלק

(דיזות), גובה מצוף דלק, גבה ומצב סגירת שסתום מכניס הדלק לתא המצוף וכוון הקרבורטור המשופץ ברכב עם מכשיר בדיקת גזים.

שיפוץ קרבורטור עצמי ישיג רק חלק מהמטרה.

בברכה - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שאחרי הכל אני הולך למכון קרבורטורים לכוון, אבל האם מדבריך יוצא שאפשר לפתוח ולנקות ולהחליף אטמים ולא להזיק? או שצריך הרבה נסיון כדי לדעת מה יכול להינזק ואיך הדברים צריכים להיות כדי שלא להזיק?

הרי הקרבורטור של DL הוא מאד פשוט יחסית, ובאופן כללי אני מסתדר עם תברים כאלה. אבל אם מישהו כמוך אומר שזה יהיה סיכון אם אפתח, אז באמת עדיף לא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בצדק אמרו לפניי שאין טעם לגעת בקרבורטור תקין

אבל אם אתה סקרן ויצירתי לך לפרוקיה קנה קרבורטור ישן. קנה קיט שיפוץ ואחרי שתשפץ (את זה מהפרוקיה) תחזור לפורום להתייעץ

הפתרון הטוב ביותר הוא הפתרון הזה, ביחד עם הפתרון של רפי לין וירון פ. !

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"הרכב מנצח לא מחליפים" תשאל את גרנט את זה שכנראה ישאר עם אותו הרכב מול צרפת.

ואותו הדבר באוטו שלך, למה לך לגעת ולהרוס? ואני מבטיח לך שמשהו יהרס.

אני ניסתי להגדיל ראש ולעבור לחצי סינטטי והתחילו לי נזילות ועוד כמה דברים שאני בטוח אגלה בעתיד.

עצה שלי אם אתה רוצה ללמוד, תיקנה אוטו מת ב400 שקל ותלמד עליו, זה הדרך הטובה ביותר.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"הרכב מנצח לא מחליפים" תשאל את גרנט את זה שכנראה ישאר עם אותו הרכב מול צרפת.

ואותו הדבר באוטו שלך, למה לך לגעת ולהרוס? ואני מבטיח לך שמשהו יהרס.

אני ניסתי להגדיל ראש ולעבור לחצי סינטטי והתחילו לי נזילות ועוד כמה דברים שאני בטוח אגלה בעתיד.

עצה שלי אם אתה רוצה ללמוד, תיקנה אוטו מת ב400 שקל ותלמד עליו, זה הדרך הטובה ביותר.

עמי סחטיין למדת טוב בלילה !

ישר כוח, תמשיך כך, "מכל מלמדיך השכלת", כל הכבוד!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6980 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...