Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מסכמים - 8 חודשים עם אאודי RS3


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1862 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קודם כל אחלה כתבה ואחלה של רכב (גם ״הישן״ וגם החדש ;))

 

יש לי שאלה, אתה מעיד על עצמך שאתה נהג בינוני כשזה מגיע ללהוציא באמת את הפוטנציאל מהמכונות האלה, ניסית לעשות קורסים של נהיגה מתקדמת כדי שתוכל להוציא יותר מכל רכב?

 

אם כן אז איפה בדיוק (כי אני גם חושב על זה) ולמה זה עדיין לא מספיק כדי להיות מיומן על מנת להוציא מהרכבים האלה את המירב?

 

אם לא אז למה? ממה שאני קורא פה בפורום זה יותר חשוב מאשר לשדרג את הרכב, זאת אומרת עדיף לדעת לנהוג ברמה גבוהה אפילו ברכב עממי פשוט ואז כשכבר הכח החלש שלו באמת מגביל אז כדאי כבר לשדרג.

 

עשיתי קורס קצר של חצי יום עם לאון טאובס בנס הרים. אין ספק שאפשר לעשות עוד ועוד קורסים אבל מה שאני חושב שחסר לי באמת זה יותר אימון (אני אחת לחודש במקרה הטוב בנס הרים) וקורס במסלול. שם באמת ניתן למצות את יכולות הרכב מבלי לחשוש מהעוברים והשבים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

רציתי לשתף בעוד מקרה חריג שקרה לי. הפעם לא סיבה שבגללה החלפתי :-D. מעניין אותי לשמוע מה דעתכם.

בפעם האחרונה שביקרתי במוסך כדי להחליף זוג צמיגים ולמלא טנק מלא של שמן, הצמיגאי, כמו מוסכניקים רבים אחרים, שם את המפתח החכם על השמשה הקדמית, על הוישר. באותו שבוע, הייתי לקראת בדיקה רפואית מלחיצה והראש שלי היה במקום אחר. בסיום הטיפול, נכנסתי לרכב, הנעתי ונסעתי כאשר המפתח על השמשה. המוסך היה בפ"ת ואני נסעתי לכיוון בייתי בהרצליה. בהגיעי לתחנת דלק ברעננה, כיביתי את הרכב, תידלקתי וכשבאתי להניע, קפצה הודעה שאומרת שהמפתח לא נמצא במרחק סביר מהרכב. תוך שניה וחצי נפל לי האסימון מה קרה. לצערי השארתי את הרכב בתחנת הדלק, לקחתי מונית הביתה כדי להביא את המפתח הרזרבי.

 

כדי לעשות סיפור ארוך קצר (תרגום מפגר מאנגלית), דיברתי עם המוסך. הם אמרו שצריך להזמין מפתח חדש ולקודד. עלות? 2600 ש"ח!! חשבתי לעצמי, האם אני אשם בכלל? לאחר דין ודברים, הסכימו במוסך למכור לי את המפתח ללא רווח וללא תשלום על העבודה. כלומר 1300 ש"ח.

 

מה אתם חושבים? האם מוסך מרכזי צריך לדאוג בסוף הטיפול לתת את מפתח הרכב ללקוח ביד או שהם היו בסדר גמור ואני יצאתי בנס עם התשלום?

 

בלי לפגוע, אני חושב שהחלק המדהים במה שרשמת זה שהמוסף מרוויח לפחות 50% על זה....

 

אישית אני חושב שצריך לציין איפה המפתח, לא רואה סיבה ליותר מזה, אבל אם המוסף רוצה להיות צודק ולא חכם שישאיר את המפתחות בעמדת הקבלה ויתן לך עם החשבון.

A3

A4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל אחלה כתבה ואחלה של רכב (גם ״הישן״ וגם החדש ;))

 

 

יש לי שאלה, אתה מעיד על עצמך שאתה נהג בינוני כשזה מגיע ללהוציא באמת את הפוטנציאל מהמכונות האלה, ניסית לעשות קורסים של נהיגה מתקדמת כדי שתוכל להוציא יותר מכל רכב?

 

 

אם כן אז איפה בדיוק (כי אני גם חושב על זה) ולמה זה עדיין לא מספיק כדי להיות מיומן על מנת להוציא מהרכבים האלה את המירב?

 

 

אם לא אז למה? ממה שאני קורא פה בפורום זה יותר חשוב מאשר לשדרג את הרכב, זאת אומרת עדיף לדעת לנהוג ברמה גבוהה אפילו ברכב עממי פשוט ואז כשכבר הכח החלש שלו באמת מגביל אז כדאי כבר לשדרג.

 

 

 

קורס יתן את הכלים לנהיגה נכונה, אבל בשביל להשתפר צריך להשריש את הכלים האלו שתוכל להשתמש בהם באופן טבעי (כמו רפלקס) וזה קורה רק בתרגול קבוע ותדיר.

 

לדעתי ומניסיון, קודם לעשות קורס מורחב אצל אחד המדריכים המוכשרים שיש בארץ (אני אישית ממליץ בחום את אביאל מדרייבלוגי'ק), אחרי שאתה סגור על עצמך שלמדת את התאוריה ומבצע אותה כמו שצריך על הכביש (או במסלול), להמשיך ולתרגל כמה שיותר ואתה תראה לבד את השיפור עם הזמן.

עריכה אחרונה על ידי Aדי

Finger's gonna kill me.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רציתי לשתף בעוד מקרה חריג שקרה לי. הפעם לא סיבה שבגללה החלפתי :-D. מעניין אותי לשמוע מה דעתכם.

בפעם האחרונה שביקרתי במוסך כדי להחליף זוג צמיגים ולמלא טנק מלא של שמן, הצמיגאי, כמו מוסכניקים רבים אחרים, שם את המפתח החכם על השמשה הקדמית, על הוישר. באותו שבוע, הייתי לקראת בדיקה רפואית מלחיצה והראש שלי היה במקום אחר. בסיום הטיפול, נכנסתי לרכב, הנעתי ונסעתי כאשר המפתח על השמשה. המוסך היה בפ"ת ואני נסעתי לכיוון בייתי בהרצליה. בהגיעי לתחנת דלק ברעננה, כיביתי את הרכב, תידלקתי וכשבאתי להניע, קפצה הודעה שאומרת שהמפתח לא נמצא במרחק סביר מהרכב. תוך שניה וחצי נפל לי האסימון מה קרה. לצערי השארתי את הרכב בתחנת הדלק, לקחתי מונית הביתה כדי להביא את המפתח הרזרבי.

 

כדי לעשות סיפור ארוך קצר (תרגום מפגר מאנגלית), דיברתי עם המוסך. הם אמרו שצריך להזמין מפתח חדש ולקודד. עלות? 2600 ש"ח!! חשבתי לעצמי, האם אני אשם בכלל? לאחר דין ודברים, הסכימו במוסך למכור לי את המפתח ללא רווח וללא תשלום על העבודה. כלומר 1300 ש"ח.

 

מה אתם חושבים? האם מוסך מרכזי צריך לדאוג בסוף הטיפול לתת את מפתח הרכב ללקוח ביד או שהם היו בסדר גמור ואני יצאתי בנס עם התשלום?

עכשיו סגרת לי פינה..

כעת כל הביקורים שלך במורשה מובנים לי לאחר בדיקה שעשיתי.מקרה הזוי אין מה להגיד.נראה לי הרכב גם לא יצליח להתחבר אלייך :)

10000 אלף על צמיגים,כיסחו אותך.

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

''הדרך הטובה ביותר לקיים הבטחות היא לא להבטיח !!!''

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1862 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...