Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סירקולציה פנימית של המזגן ביונדאי איוניק


lcx
שימו לב! השרשור הזה בן 1894 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מדובר ביונדאי איוניק 2017, בעיה שחוזרת על עצמה כל כמה דקות: המזגן מחליט להעביר ממצב של סירקולציה פנימית למצב של הכנסת אוויר מבחוץ ככה שמיד מריחים את העשן של הרכב מלפנים.

מישהו מכיר? יודע על פתרון?

השמועה אומרת שזו תקלה ידועה ביונדאי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה תקין בזה שהרכב מחליט לנו אם ומתי לנשום את האגזוז של הרכב מלפנים (במיוחד כשזה דיזל)?

עוד לא נתקלתי בתופעה כזו בשום רכב עד היום.

 

ככה נאמר לי ע"י חברת הליסינג וגם ע"י המוסך של יונדאי אליו הרכב הוכנס (לא הגדירו את זה כ'תקלה' אלא כ'ככה זה עובד ביונדאי').

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
ברור שזה לא יעבוד מכיוון שההנחיות שקיבלת הם לא נכונות.

 

חבר..התגובות שלך ממש לא לעיניין וזאת לא הפעם הראשונה.

ההנחיות הם של היצרן של המערכת לא שלי אז זה עובד בוודאות אני יכול להעיד על עשרות מכוניות שזה הכן עובד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניסיתי אינספור קומבינציות עם האיוניק שלי וכולן כשלו. הסירקולציה הפנימית תחדל לפעול לאחר X זמן והרציונל לכך הוא ברור. הפתרון הוא לפזול מדי פעם לכיוון הכפתור ולתת לחיצה if needed.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניסיתי אינספור קומבינציות עם האיוניק שלי וכולן כשלו. הסירקולציה הפנימית תחדל לפעול לאחר X זמן והרציונל לכך הוא ברור. הפתרון הוא לפזול מדי פעם לכיוון הכפתור ולתת לחיצה if needed.

יש לי אותו רכב עובד מצוין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר..התגובות שלך ממש לא לעיניין וזאת לא הפעם הראשונה.

ההנחיות הם של היצרן של המערכת לא שלי אז זה עובד בוודאות אני יכול להעיד על עשרות מכוניות שזה הכן עובד.

אני חוזר שוב פעם המידע כלל לא רלוונטי מכיוון שניסיתי את הכתוב בתמונה שצירפת על 3 רכבים שונים בעבודה וזה לא עובד. בבקשה אל תספר לי סיפורי מעשיות שזה עובד על עשרות רכבים.

 

חשבת לרגע שייתכן שברכבים ממספר שילדה XXX ועד מספר שילדה YYY הותקנה מערכת עם מחשב בקרת אקלים מעט שונה או של ייצרן אחר ?

 

ייצרני הרכב משנים פונקציות ועובדים עם מספר ייצרני מערכות מיזוג לאותו דגם של רכב לכן יש להתייחס למידע של ייצרן הרכב ולא של ייצרן מערכת המיזוג.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1894 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...