Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפגש מנהלים ומובילי דיעה במרלו"ג של חברת טלרון -יבואנית מצברי VARTA, STARTUP ו OPTIMA


discoTD5
שימו לב! השרשור הזה בן 2224 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ברכב רגיל ופשוט עם S&S - בהנחה שהמערכת תמיד מנוטרלת בכל נסיעה, למה אי אפשר לשים מצבר רגיל? איזה מערכות ייפגעו מזה ואיך בדיוק?

 

עריכה הנהלה - הנה דוגמא לתשובה שגוייה ולא מבוססת שמי שיפעל על פיה עלול לגרום לרכב שלו נזק משמעותי הרבה מעבר למצבר.

 

שום נזק לא יקרה למערכות הרכב. גם אם תפעיל את מערכת S&S ומחשב הרכב יזהה ירידה במתח הקטבים של המצבר (מצבר לא טעון) או/גם טמפ' המצבר גבוהה מידי המחשב ינתק את המערכת לכן לא צפוי שום נזק.

 

אכן ייצרני המצברים/רכב מציינים בספרות האחזקה שלהם להתקין אך ורק מצבר מתאים לרכב עם מערכת S&S קרי EFB או AGM.

לדוגמא: הייצרן VAG לא מציין על נזקים אפשרים למערכות הרכב בספרות האחזקה שלו שעלול לקרות נזק מסויים למערכות הרכב.

 

אני לא אתפלא שיש ייצרנים שכן מציינים אפשרות כזו אבל הנושא מצריך מצידי בירור לעומק.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני לאורך שנים דבק בוורטה ומעולם לא איכזבו אותי..

האם דובר על תהליכי המחזור, מה עושים עם מאות אלפי מצברים שמורכבים מעופרת, חומצה ופלסטיק..?

 

סרטון יפה על מחזור מצברים אפשר לראות כאן:

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכל המומחים מטעם עצמם שטוענים שאפשר לשים מצבר רגיל ברכב S&S ואם מכבים את ה S&S לא ייגרם שום נזק, אז מדובר בתשובה שגוייה מיסודה שמעידה על חוסר הבנה בתחום. תתעודדו, אתם לא לבד.

 

 

חלק גדול מרכבי ה S&S מטעינים את המצבר במתח גבוה מרכב רגיל שאינו S&S על מנת להטעין את המצבר כאשר המנוע פועל ולכן המצבר אינו מתאים ויהיה במצב של טעינת יתר.

 

 

המתקינים שניסו עד היום להתמודד עם המחיר הגבוה במצבר לא מתאים נחשפו לתביעות לאחר נזקים למכוניות עקב טעינת יתר ומצברים שנסדקו דלפו וכתוצאה מחומצה שפגעה ברכיבים שונים ברכב.

 

 

מעבר לכל שיצרני רכב לא נותנים אחריות למצבר רגיל שמותקן ברכב עם טכנולוגיית S&S .

בנוסף, חלק מהרכבים עם טכנולוגיה כזאת מגיעים עם טעינה דרך מערכת הבלמים מה שמגביר את מהירות הטעינה למצבר שמתרוקן בעת כל עצירה וכיבוי מנוע, דבר שמחייב מצבר שיודע להתמודד עם הטעינה.

 

מי מבעלי המקצוע שממליץ להתקין מצבר רגיל ברכב המצוייד ב S&S במקרה הטוב לא מבין.

 

 

ההמלצה המקצועית והמדויקת היא אחת- שימו מצבר לפי הוראות יצרן הרכב אל תשחקו עם מצבר שאינו מתאים.

 

קחו בחשבון שגם יבואני ויצרני המצברים לא נותנים אחריות למצבר חומצה רגיל שהותקן ברכב S&S.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש כוונה להכניס לשוק מצברי STOP&START של סטארטאפ? על מנת להוזיל ולו במעט את המחירים של מצברים כאלה.

 

כן. ישווקו עם 18 חודשי אחריות. עובדים על זה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם הייתה התייחסות בנוגע לתמחור (הגבוה) של מצברי אופטימה?

 

יוסי קרא את ההערה שלך בנושא תמחור מצברי אופטימה, ולקח לתשומת לבו.

ייבחן את הנושא, רק לא לצפות למחיר של מצבר פשוט.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברכב רגיל ופשוט עם S&S - בהנחה שהמערכת תמיד מנוטרלת בכל נסיעה, למה אי אפשר לשים מצבר רגיל? איזה מערכות ייפגעו מזה ואיך בדיוק?

 

 

להבדיל ממה שמרק רשם, בהחלט יכול להיגרם נזק. כמו שדיסקו רשם, המצברים נטענים במתח גבוהה יותר וזה מוביל לטמפ' גבוהה יותר במצבר, התנפחות של המצבר ומוביל למצבר נוזל שמתיז חומצה על כל הצמה החשמלית, חלקי פח ופלסטיק שונים במרכב וגם במנוע וכל מה שנמצא ליד המצבר. תחשוב על סוללה לטלפון שקיבלה טעינת יתר ו/או הייתה חשופה לחום גבוה וגרם לה להתנפח. עכשיו תחשוב שהסוללה בטלפון שוקלת גרמים בודדים, מצבר הרבה יותר ולכן הפיצוץ/דליפה גדולים בהרבה וגורמים לנזק רב יותר משמעותית.

בסופו של יום ההפרש במחיר, לטעמי, לא כזה גבוה ולא מצדיק (שוב, לטעמי) לקיחת סיכון מיותר. אם אתה דואג לקנות מצבר איכותי ודואג שהטעינה הראשונית שלו כמו שצריך (קרי, מינימום של 12.4 וולט) אז המצבר אמור למשוך מספר שנים ולכן הפרש, גם של 300 שקל, הוא הפרש קטן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן. ישווקו עם 18 חודשי אחריות. עובדים על זה.

אחלה.

 

בדרך כלל שטכנולוגיה חדשה ולא נפוצה החלפים יקרים.

היום S&S קיים בכל רכב שנמכר. מחירי המצברים שתומכים בטכנולוגיה ירדו?

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינתי העצה של מתח הטעינה של המצבר במעמד הרכישה שווה זהב.

 

לגבי הציטוט הבא:

"למדנו שהשוק הישראלי עומד על כ 800,000 מצברים מדי שנה, וככל שיתפתח תחום הרכבים ההיברידיים, הפלאג אין והחשמליים המלאים, כך ישתנה גם מבנה השוק כולו"

תוכלו להרחיב?..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגלל שאחריות נגמרה ולא קיבלת מצבר חינם שאף אחד לא חייב לך כלום עברת למתחרים? כל הכבוד.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצל המתחרים במקרה דומה מאוד שאירע לי לא מזמן הציעו לי לפחות הנחה משמעותית (שנה וחודש שרד הפעם).

בנוסף האריכו לי במצבר החדש אחריות ל20 חודשים במקום 12 ללא תוספת תשלום.

 

אז כן, יש סיבה שעברתי למתחרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^ בהחלט לגיטימי. זכותו של כל צרכן להחליט איפה יקבל שירות.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אשריך. עדיין זה לא אומר שמישהו עשה לך רע. פשוט בצד השני קיבלתי הטבה של רצון טוב.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינתי העצה של מתח הטעינה של המצבר במעמד הרכישה שווה זהב.

 

לגבי הציטוט הבא:

"למדנו שהשוק הישראלי עומד על כ 800,000 מצברים מדי שנה, וככל שיתפתח תחום הרכבים ההיברידיים, הפלאג אין והחשמליים המלאים, כך ישתנה גם מבנה השוק כולו"

תוכלו להרחיב?..

 

עם התקדמות הטכנולוגיה ההיברידית לכיוון הפלאג אין ולכיוון רכבים חשמליים לחלוטין, תפקיד המצבר הקלאסי (מצבר ההנעה) יוצא לאט לאט מהתמונה ונתח השוק שלו יקטן בהדרגה עד שייעלם כמעט לחלוטין. כבר עכשיו יש מכוניות היברידיות ללא מצבר הנעה, והמגמה הזאת מן הסתם תתפוס יותר ויותר תאוצה.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2224 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...