Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך מחזירים לכביש אופנוע שעמד מספר שנים?


Fazer
שימו לב! השרשור הזה בן 1483 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עקבתי אחרי הפרוייקט המושלם הזה במשך זמן רב,

 

אחרי חמש שנים בהם הכלי היה במחסן ללא רכיבה הוא מוצע למכירה.

 

הכלי מדהים, המשפץ נהדר, מבחנתי אם לא רוכבים עליו...פיספוס. אבל זה רק אני...

 

https://www.facebook.com/ran.amitay.3/posts/10211018647722994

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי, אז זו התוכנית הכללית:

ירדתי מהשמשה מינימאלית של האופנוע לצורך תנועה - גם כי אני לא משוכנע שבשלב הזה אני רוצה לחזור לשני גלגלים ככלי תחבורה יומיומי למרות הפקקים האינסופיים לעבודה (סיפור ארוך), וגם כיון שאני לא רוצה להיות לחוץ בזמן: לעשות כמו שצריך שיפוץ כזה יקח זמן, ולא בא לי לזרז עניינים (ואולי זה יעזור גם למרוח את ההוצאה).

 

אז כיון שאנחנו מדברים על שיפוץ יסודי, אני חושב שהדרך הנכונה היא:

1. לבנות תוכנית שיפוץ (מה משפצים, איך, איך רוצים שתראה התוצאה הסופית, וכו')

2. לשתף בתוכנית מספר מוסכים ולמצוא מישהו שהפרויקט ידבר אליו ויסכים לתמחר את זה בצורה הגיונית, ושתהיה לי כימיה טובה איתו (וגם יסכים שאעשה חלק מהדברים לבד או אפקח על העבודה).

3. איסוף חלקים שבטוח אצטרך להחליף (ברור לגמרי שלאורך פרויקט כזה יהיו מליון חלקים שאצטרך להזמין תוך כדי עבודה, אבל יש דברים שאני יודע שימצאו את מקומם בפח).

4. בניית תוכנית כספית כללית (אני מעריך שלא בכל רגע נתון יהיה לי כסף להוציא על השיפוץ)

5. התחלת עבודה (כן, לצערי זה כנראה לא יהיה מחר בבוקר) - פירוק, שיפוץ כל חלק וחלק, והרכבה - את זה כנראה לא אני אבצע.

 

מבחינתי שלב מינוס 1 זה להבין איך אני רוצה שהמוצר הסופי יראה, וזה מתחיל בצביעה. אני יודע שבדר"כ מפרקים ומחליטים תוך כדי תנועה, אני צריך איזשהו חזון כדי לעבוד איתו.

 

אני סגור על זה שאני רוצה שלדה אדומה (סוג של ברונזה במקור), ואני גם די משוכנע שאני רוצה להשאיר את המיכל והכנף הקדמית באדום. לגבי המנוע אני עוד לא סגור - כסף (כמו במקור) או אפור גרפיט ("אפור Senna" בדוקאטית מדוברת). מצד שני, אולי אם רק השלדה תהיה אדומה וכל השאר באפור גרפיט זה יבליט יותר את השלדה. התלבטויות שכאלו.

2007-Ducati-Monster695d.jpg

Color_SF-S_RaceTitanium_1067x600.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אבלבל אותך יותר, דוקאטי אדום יש לכולם.

 

שלדה אדומה, מיכל לבן פנינה כיתוב זהה למקור אבל בצבע השלדה.

 

כנפיים וחיפויים פייבר-קרבון.

 

חישוקים לבן.

 

מנוע צבע מקורי רק נקי.

 

קיבלת אופנוע מיוחד קצת יותר קל. בעל מראה קרבי נאמן למקור+

 

תתחיל לחשוב אגזוזים ומשם הלאה, גם שיפור בבצועי המנוע גם מראה

וצליל וגם הפחתת משקל....יאמייי.

עריכה אחרונה על ידי השושנים

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אבלבל אותך יותר

 

אני חייב להודות שהתגובה הראשונית שלי היתה "לבן??? פיכס!!! מה הוא מקשקש בשכל על לבן???" - אבל סתם מתוך סקרנות גיגלתי קצת דוקאטים לבנים, ומצאתי את הסכמה הזו, שאומנם מחוברת לאחד האופנועים המכוערים שיוצרו אי פעם (על ידי דוקאטי ו/או בכלל), אבל יכולה להראות מעולה על המונסטר: מיכל לבן פנינה עם פס אדום, כיסוי מושב אחורי לבן, כנף קדמית לבנה, ושלדה אדומה (כנראה שיתאים לזה מנוע בשחור או אפור-גרפיט שידגיש עוד יותר את השלדה).

 

זה גם נראה מיוחד, גם מבליט את האדום-אדום של השלדה, וגם באופן כללי נראה פצצה לדעתי, תסתכלו בתמונות (ושוב, תתעלמו מהתפלוצת הכעורה שנקראת דיאבל).

7B9iI.jpg

Oynog.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דוקאטי לבן אחד הדברים. חפש פאניגלה לבן וחלומות (רטובים) נעימים.

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן לשם כיוונתי, לא שהדוקאטי האדום לא יפה, אבל בינינו זה כבר הפך להמוני.

 

בדיוק כמו פרארי או אלפא... יפה, מקורי, אבל כמו עוד אלף!

 

אני עדיין מתעקש על כנף קדמית ואחרית והחיפויים מתחת למושב מפייבר קרבון,

מהסיבה הפשוטה שהאופנוע שנבנה זול מחטיא למהות שלו, תוספת הדיסק הנוסף למפנים

(רעיון מעולה) תוסיף משקל מקדימה ויתקזז במשקל הכנף החדשה. האופנוע ביחד עם

אגזוז איכותי ויפה (אני מתאפק שלא לשלוח דוגמאות) ייתן לך לוק יוקרתי של מיליון דולר.

 

בדיוק הערך המוסף שחסר לאופנוע הסטנדרטי מבלי לפגוע במראה המקורי ולחטוא למהות.

מה שנקרא מושלם. - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1483 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...