Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3570 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום נוכחתי לדעת שרוב החברים בטיולים שאני משתתף בהם מכבים את הבקרות בזמן הטיול וחלקם גם בנסיעות מנהלתיות ביום יום. עד כמה זה נפוץ?

אני חשבתי עד היום שרק מקצוענים ביותר מכבים בקרות ושזה הופך את הרכב לבלתי נשלט, אבל אחרי שעשיתי מסלול שאני מכיר ומנוסה בו היום לראשונה ללא בקרות, מעבר לקלילות מהנה וליציאה הרבה יותר חזקה מפניות לא הרגשתי "השתוללות" כזאת כמו שחשבתי שארגיש. מה דעתכם? כמה מכם נוהגים ללא בקרות בטיולים או ביום יום?

208GTi, 206XS, BRZ- SOLD

Mx5 Nc Prht- SOLD

 

 

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הבקרות ברכב שלי לא מתנתקות. ביום-יום נוסע בנצב N, בטיולים מעביר למצב דינאמי, שם הבקרות נותנות יותר מרווח פעולה. מכל מקום, אף פעם לא מתקרב ל-100% שלי בטיולי נהיגה, כך שאני מניח שאם הבקרות היו מתנתקות, לא הייתי מנתק בטיול. במסלול סגור או ג'ימקאנה כנראה שכן הייתי מנתק אם הייתה אופציה לכך.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

בחיים לא הייתי מנתק בקרות לגמרי בטיול נהיגה בכביש ציבורי, אלא אם אני לבד ומדובר בכביש שומם לחלוטין. וגם אז, הייתי מנתק רק אם היה מדובר בבקרות מסרסות מאוד. אף פעם לא מגיע ל100% בכביש. מפחד. אבל זה רק אני.

ברוב הרכבים המודרניים בקרות מאפשרות יחסית הרבה וסביר להניח שנהג פחות ממאוד מיומן לא יצטרך לכבות.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

האמת שממש לא הגעתי לרמה של לנהוג על הקצה של הרכב, אבל אני מרגיש שהבקרה ממש מגבילה את היכולת שלי לצאת מפניות וזה בעייתי בטיולים. כמו כן, גם כשנהגתי בלי לא הרגשתי שזה הופך את הרכב למסוכן, פשוט קצת יותר קליל והרבה יותר מהנה אבל לא משתולל מדי.

מסוכן לנהוג בלי בקרות? עדיף שלא לכבות?

*אין אצלי ברכב אפשרות להעביר את הבקרות למצבים יותר משוחררים, פעיל או כבוי.

 

Sent from my HUAWEI P9 Lite

208GTi, 206XS, BRZ- SOLD

Mx5 Nc Prht- SOLD

 

 

פורסם
היום נוכחתי לדעת שרוב החברים בטיולים שאני משתתף בהם מכבים את הבקרות בזמן הטיול וחלקם גם בנסיעות מנהלתיות ביום יום. עד כמה זה נפוץ?

אני חשבתי עד היום שרק מקצוענים ביותר מכבים בקרות ושזה הופך את הרכב לבלתי נשלט, אבל אחרי שעשיתי מסלול שאני מכיר ומנוסה בו היום לראשונה ללא בקרות, מעבר לקלילות מהנה וליציאה הרבה יותר חזקה מפניות לא הרגשתי "השתוללות" כזאת כמו שחשבתי שארגיש. מה דעתכם? כמה מכם נוהגים ללא בקרות בטיולים או ביום יום?

 

לכבות את הבקרות הופך רכב לבלתי נשלט?!?!?!

עד לפני כמה שנים בכלל לא היו בקרות.. אנשים עדיין איכשהוא שלטו ברכבים שלהם...

לא רואה שום סיבה לכבות אותם ביום יום אבל בטיולים וכאלה כל עוד אין לך רכב 500 כ"ס+ או איזה רכב שידוע כבעייתי - אז כל עוד יש לך קצת שליטה וניסיון ואתה לא הולך על הקצה אז יהיה בסדר.

פורסם

בקרות ממש לא הופכות את הרכב לבלתי נשלט, אבל זאת רשת בטחון שהייתי מעדיף שתהיה לי בכביש ציבורי.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אני לא הייתי חושב אפילו על לכבות את הבקרות.

אנשים עושים הרבה דברים שהם לא תמיד חכמים. וכמו עם הרבה דברים אחרים, זה יכול להרגיש לך מיותר עד לרגע שבו עלול כבר להיות מאוחר מדי, וחבל.

אתה מרגיש שזה מאט אותך? אני לא יודע, אבל אני לא לגמרי בטוח שהבקרות הן הבעיה (ולא רוצה לנחש).

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בנסיעה יום יומית אין סיבה לכבות את הבקרות.

אם אתה רוצה להשתולל, תמצא מקום מבודד ותנתק מה שמתחשק לך.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

אני מרגיש שהבקרה ממש מגבילה את היכולת שלי לצאת מפניות וזה בעייתי בטיולים

 

מה שאתה מרגיש זה את בקרת המשיכה נכנסת - מכיוון שהרכב מזהה שחזרת מוקדם מדי או חזק מדי למצערת ביציאה מהפנייה. כדי למנוע לוחמת הגה ו-או החלקה החוצה מקו הפנייה, הרכב מווסת אותך. הפתרון הוא למנן יותר ברגש את החזרה לגז, ולא פחות חשוב לדייק בזמן החזרה.

 

לשאלה הכללית - אני מקפיד לנהוג תמיד עם בקרות דולקות ביומיום, ובנהיגה ספורטיבית עם בקרות דולקות רוב הזמן, ומכבה אותן לפרקי זמן קצרים רק במצבים בהם אני מרוכז מאוד במטרה והכביש פנוי לחלוטין (טיול נהיגה בשיירה לא נחשב לכביש פנוי). ממילא עבור 99.9% מהזמן בקרת היציבות מאפשרת מספיק חופש בנהיגה נכונה (בקרת המשיכה יותר טורדנית אבל לא תמיד אפשר להפריד), והסיכון של החלקה בלי המטרייה של המערכות הללו גבוה מדי בכביש ציבורי. אתה לא יכול לדעת מתי יופיע כתם שמן מפתיע, בעל חיים או שסתם תעשה טעות נהיגה קלה.

עריכה אחרונה על ידי רועי צוקרמן
פורסם (נערך)

מה גם שבדיוק דיברנו על הקושי לנהוג על ה-100% אפילו במסלול סגור. לא כל שכן בכביש הפתוח לציבור, ובמיוחד בפניות עיוורות. פשוט אי אפשר לנהוג בבטחה ממש על הקצה או אפילו ״על הצד.״

 

אם לא נוהגים מספיק קרוב לקצה, אין סיבה שהבקרות יפריעו ואם הן ״מפריעות״ מדובר לרוב בתיקון טעות נהיגה ולא בסירוס.

 

את הבעיה.עם בקרת המשיכה אפשר לפתור על ידי הנהיגה. צריך להיות סבלניים עם פתיחת המצערת ביציאה ובדרך כלל גם אפשר להשתמש בהגה באזור האפקס כדי להתיישר מהר יותר.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

אני דווקא מכיר שבטיולים לא מכבים,בכל מקרה אני הייתי שמח אם היה לי בקרות והייתי מכבה רק אם אני רוצה להשתעשע,ברוב הכבישים בארץ אין הרבה מרווח משחק

בכל מקרה גם בבקרה אפשר לשחק עד שהיא מתערבת.

Miata ND2

 

פורסם
יכול להיות שאצלי היא מתערבת מעבר לרגיל, אבל אם ככה, אסע איתה דולקת.

 

Sent from my HUAWEI P9 Lite

 

אם יש לך 208GTI כמו בסרטון, אז מניסיוני היא לא מתערבת מוקדם.

 

בכל מקרה, אני מבין מההנחה הראשונית שלך לגבי בקרות שאין לך שום ניסיון בנהיגה מתקדמת. בלי ניסיון כזה, נהיגה בלי בקרות זה הימור מוחלט, כי אין לך את הידע והמיומנות לשליטה ברכב.

 

לשאלה, יצא לי לנתק לגמרי בקרות, אם אני מגיע למצב שאני מרגיש שהבקרה מתערבת בנקודה שלא הייתי רוצה שתתערב. אחרת, מה 'כפת לי...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אם יש לך 208GTI כמו בסרטון, אז מניסיוני היא לא מתערבת מוקדם.

 

בכל מקרה, אני מבין מההנחה הראשונית שלך לגבי בקרות שאין לך שום ניסיון בנהיגה מתקדמת. בלי ניסיון כזה, נהיגה בלי בקרות זה הימור מוחלט, כי אין לך את הידע והמיומנות לשליטה ברכב.

 

לשאלה, יצא לי לנתק לגמרי בקרות, אם אני מגיע למצב שאני מרגיש שהבקרה מתערבת בנקודה שלא הייתי רוצה שתתערב. אחרת, מה 'כפת לי...

עם כל הכבוד לך ולעובדה שאני לא פאביו פרנצ'ה, נראה לי קצת מרחיק לכת ולא מחובר למציאות להגיד שלאדם שאתה לא מכיר אין "שום ניסיון בנהיגה מתקדמת". מעבר לזה שזאת שטות מוחלטת זה גם מגוחך. עשיתי קורס נהיגה מתקדמת (שלימד אותי בערך כלום והיה בעיקר חוויתי) ואני משתתף בדי הרבה טיולי נהיגה. חורים בידע הם דברים שקיימים אצל כל אחד, בטוח שגם אצל הוד מעלתו, והעובדה שלא הייתי מודע לאנשים שנוסעים עם או בלי בקרות לא הופכת אותי לבור. מעבר לזה, הסיבה שבגללה אתה נוטה לכבות בקרוץ היא בדיוק התחושה שהייתה אצלי, אם כי יכול להיות שהתחושה נבעה מטעויות שלי כנהג ולא מהעובדה שהבקרה מסרסת סתם.

208GTi, 206XS, BRZ- SOLD

Mx5 Nc Prht- SOLD

 

 


×
×
  • תוכן חדש...