Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת קיה ריו והונדה סיוויק במכונית אחת


avigra
שימו לב! השרשור הזה בן 3018 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מסכים עם כל מי שמעליי. למכור את הקיה ולהשאיר את ההונדה תהיה ההחלטה הכי הגיונית, ההונדה מכונית טובה וכבר ספגה את מירב ירידת הערך כשהקיה עוד משאירה כסף בחשבון. מיותר לחלוטין להחליף ומי שחושב שמאזדה או כל רכב אחר הוא "עם שוק" אז כדאי שיצטייד בהמון אופטימיות ושקיות מזל.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

סבבה, ברור שזו הולכת להיות החלטה לא כלכלית, רכב זה לא נכס... ברור שאני אפסיד כסף, רציתי להבין איך אפשר גם להתפנק במינימום טעויות. אבל כנראה שזה לא לוגי מלכתחילה. אז רציתי לחזק את זה שאם כבר להוציא 125k אז במאזדה 3 חדשה ולא משהו אחר. אולי אבדוק את האופציה יד שנייה כי אפשר להשיג את המפוארת בזול יותר... ההונדה כבר אבד עליה הקלח לא כיף לנו לנסוע בה יותר ושוב אני לא עושה את המהלך כדי לחסוך בגדול, אלא לחסוך את הרכב השני שאין בו כ"כ שימוש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המאזדה, אם כבר, אז במנוע 2 ליטר וכמה שיותר אבזור. אם כבר להתפנק, אז כמו שצריך וגם דגמי הספיריט עוד איכשהו שומרים על ביקוש כמשומשות. מאזדה 1.5 בסיסית תהיה 1 ממיליון.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדוק היטב אם המאזדה מתאימה למשפחה. היתה לי מאזדה 3 מהדגם הקודם (2010), ועם כל הכבוד לכמה דברים חיוביים, הספסל האחורי שלה היה מאוד לא נוח. אני לא יודע מה הרכב המשפחה שלך, אבל אם מדובר בילדים קטנים במושבי בטיחות הגישה אליהם תהיה לא נוחה, ואם גדולים - לא יהיה להם נוח מאחור.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שיש טעם להציע הצעות בשלב זה - יש עשרות דגמים שלכל אחד מהם כמה רמות גימור.

 

מציע לך לקחת כמה שעות באיזה אחה"צ ולגשת עם זוגתך לריכוז הסוכנויות באיזור מגוריך ופשוט לעבור מדלת לדלת ולראות את הדגמים, לשאול על המפרט, המחיר, תנאי התשלום, זמן האספקה וכו', ואז לבוא לפורום עם רשימה מצומצמת של דגמים שמעניינים אותך.

 

רוצה להזהיר אותך מדבר אחד: ירידה לרכב בודד בבית תגרום אי נוחות וצורך בהרבה תיאומים בינך לבין אשתך. עשיתי זאת פעמיים בחיים כאשר נאלצנו להצטמצם בגלל הרחבת המשפחה והחלפת דירות - בהחלט הסתדרנו, אבל לא היה קל.

 

דבר שני - אם אתם כל כך רגישים לעלויות סביר מאד שהעצה לחפש רכב בן שנתיי-שלום נכונה. אפשרות נוספת שמומלץ לבחון היא מיקרו-ואן, כדוגמת הונדה ג'אז, טויוטה ספייס ורסו או עוד כמה דגמים בקטגוריה, מבחינת המחיר הם טיפה מעל הסופרמיני, אבל הם יותר מרווחים, במיוחד למטען.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על ההודעות. קיבלנו הרבה מההמלצות :) עידכונים מהשטח:

 

1. נשאיר את ההונדה כרכב שני, גם ככה לא נקבל עליו מי יודע מה.

2. לגבי ההונדה החדשה, לא ברור לי מתי הדגם הושק, 2011?!? אם כן ירדתי מזה.

3. גם בהונדה וגם במאזדה לא התרשמנו מהפנימיות. חווית הנהיגה במאזדה היתה בינונית משהו.

 

הרשימה בבחינה כעת:

1. מאזדה 3 אקטיב

2. טויוטה קורולה

3. אופל מוקה

4. פג'ו 308 (התרשמתי מאד)

 

אני רוצה התנהגות רכב טובה, להרגיש כמו אירופאי בפנים ושהדגם יהיה חדש.

 

אשמח לשמוע השגות, והצעות חדשות אם יש.

 

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטער - לא הבנתי למה להחליף את הריו. אם הכסף לא צומח באדניות שלך ההחלפה לא תן לך דבר, חוץ מאשר אולי איזה תחושה של חידוש במשך כמה ימים או שבועות. לפי מה שאני קורא בין השורות אתה רגיש מאד לעלויות, לכן, לדעתי, אם החלטת להשאר עם שתי מכוניות השאר עם הקיימות כל עוד הן מתפקדות לצרכיך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי, אנחנו סבבה עם 130k הוצאה. הבחירה הצטמצמה למאזדה 3 אקטיב מול פג'ו 308!

על המאזדה נסענו, על הפג'ו ביום רביעי. שניהם לא להיט מבחינת ריווח מאחור לפי מה שהבנתי. המאזדה יותר מהירה אבל הפג'ו יותר נוחה. יש למישהו חיזוקים בעניין?!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מבקש תשובות לשאלות שהן סוביקטיביות לחלוטין. ברכישת רכב פרטי, לאורך זמן, רכב עם מנוע אטמוספרי יהיה ברוב המקרים פחות רגיש מרכב עם מנוע קטן ומוגדש. באופן כללי לאורך 10 השנים האחרונות רכבי מאזדה והמכללולים שלהם הראו אמינות גבוהה יותר מדגמי פיג'ו. וזה לא שרכבי פיג'ו לא אמינים, אלא עשרות אלפי מאזדות ממשיכות לנסוע עם כמעט אפס תקלות, על אף נהיגת ליסינג, השכרה, טיפולים מינימאליים ומה לא. האם 2 דגמים חדשים אלו יתאפיינו בצורה דומה? את זה רק אלוקים יודע. לי הפיג'ו מרגישה יותר איכותית, יותר נעימה ויותר מהנה לנהיגה מהמאזדה. אני מאמין שלאחר שתנהג בפיג'ו תוכל בקלות לגבש דעה מאחר והתחושות מאוד שונות ונתפסות אחרת בין כל נהג ונהג.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה.

 

הצטרפה פורד פוקוס לחגיגה. ועכשיו זה ראש בראש פורד פוקוס/מאזדה אקטיב/פג'ו 308

 

מבחינת שוק, לא מדאיג אותי כי כנראה שלא נעשה עליה הרבה קילומטראג' עוד 3-4 שנים שנרצה להחליף.

מבחינת אמינות, גם לא כזה חשבו לי כי הכוונה להחליף רכב עוד 3-4 שנים ובשנים האלה רכב ממילא לא רואה מוסך.

 

פורד פוקוס עברה מתיחת פנים רצינית מאד עכשיו כולל מנוע ל-1.5 טורבו שנשמע מעולה והWAZE כבר בפנים. השאלה אם זה לא בעיה שהדגם הושק ב-2011 ואז יחליפו אותו בדיוק שארצה למכור עוד 3-4 שנים.

 

יש מומחים בפורום? :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלפת הדגם בעוד 3-4 שנים לא אמורה להדאיג אותך. הקונים הפוטנציאליים לרכב שלך (משומש) לא יהיו אותם אנשים שישקלו לקנות רכב חדש. תהיה להם רק אופציה אחת.

אחרי נהיגה בפוקוס אני יכול להגיד שהיא ממש אחלה, אבל לא תתאים לכולם. היא מאוד "קרבית" בתחושות, בעיצוב תא הנוסעים ובתנוחת הישיבה. היא תהיה מצויינת לאנשים שאוהבים לנהוג, אבל היא קצת מקשה עלייך להירגע כי היא כל הזמן מדברנת אותך לנהוג מהר וחזק יותר, וזה לא תמיד לעניין. יש לציין שכל זה נאמר כמובן ביחס למשפחתיות אחרות. היא לא ספורטיבית או קיצונית בשום קנה מידה, סתם קצת יותר "עצבנית" ממשפחתיות אחרות.

 

על המאזדה 3 לא נהגתי (נהגתי על ה-6, ה-CX5 והדמיו), על הפיג'ו כן. אני חושב שהפיג'ו מציעה את החבילה היותר מאוזנת. גם מבחינת נוחות/מרווח וגם מבחינת ביצועים/צריכת דלק.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3018 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...