Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7840 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמע המאק אודיו מעולים לפי דעתי נותנים אחלה תמורה ואם אתה אומר שאתה יכול איך שהוא לדחוף אותם בתקציב אז לפי דעתי לך על זה...

פורסם
לדעתי והנסיון שלי כול ההסיבות שאמרת ממש לא קשורות לבניות של הגבהות....

תמיר, תאמין לי שאם היה אפשר לעשות אצלו הגבהה אז סאונד FX כבר היו מציעים לו את זה בתור אפשרות!!

פורסם

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח bmw טעית אחי זה לא תמיר זה מתן(היית צריך עם קצת מחשבה להבין את זה מהשם שלו בפורום)

פורסם

תקצר את חחחחחח שלך...

 

הוא התבלבל מהסיבה הפשוטה שאני ותמיר שכנים וגרים קרוב מאוד אליו

יוצא לו לדבר איתנו פה ושם...אז זה קצת בלבל אותו...

 

לענינינו

יש משהו במה שאתה אומר...אבל אולי יש משהו אחר שקצת יותר משתלם להם ( לחנות )

מבנייה ?

פורסם
תקצר את חחחחחח שלך...

 

הוא התבלבל מהסיבה הפשוטה שאני ותמיר שכנים וגרים קרוב מאוד אליו

יוצא לו לדבר איתנו פה ושם...אז זה קצת בלבל אותו...

 

לענינינו

יש משהו במה שאתה אומר...אבל אולי יש משהו אחר שקצת יותר משתלם להם ( לחנות )

מבנייה ?

בדיוק, התבלבלתי...

וכן אני יודע שקוראים לו מתן ולא תמיר....חחחחיחיחיחי....(בציניות כמובן ה-חחח)

 

תראה מתן, ארז ועופר מסאונד FX עשו גם אצלי מעין הגבהה ובניה של MDF ע"מ להתאים את הרמקולים בדלתות.

אני מאמין שהיו מציעים את זה גם לכותב השרשור מכיוון שיש להם את הידע (וארז הוא נגר טוב אגב :wink:) אבל כנראה באמת שידית המנואלה מפריע להגבהה.

 

אגב, אתה מוזמן לבוא ולהתרשם מהבניה....

פורסם

בקשר לבניה

תראה אני מאמין שבנייה טובה לא אמורה להיות קשורה למנואלה

וכמו שאתה בטח ראית איך עושים הגבהה זה לא ממש משנה

 

בקשר לההזמנה

בשמחה אני ידבר איתך בפרטי או שנקפוץ אלייך או שתבוא אלי ואל תמיר.

מתן

פורסם

לא מדוייק מתן.

 

בוא נניח שברכב שלי במקום חלון חשמלי היה מנואלה מעל הרשת של הרמקול (הרשת המקורית כמובן).

 

אצלי, בגלל הרווחים העצומים שנוצרו בין הרמקול החדש לתושבת של הרמקול הקיים היה צורך גם בהגבהה וגם בבנית טבעת אטימה מאותו MDF כדי שהרמקול ישב כראוי.

העובי לבסוף, לאחר כל ההתאמות יצא עבה מאוד, עד כדי כך שהרמקול בלט החוצה והרשת המקורית לא התלבשה במקומה.

 

מה עשינו? עשינו עוד הגבהה של MDF (תחשוב כבר כמה יצאתי מהמקום המקורי).

 

שורה תחתונה, אם היה מנואלה מעל הרשת המקורית, לאחר ההגבהות הנ"ל היא לא הייתה זזה ממקומה בחיים.

 

בקיצור- במקרים כאלה אין טעם להתחיל להשתולל עם בניות מטורפות והתאמה של פיבר ושות'...

 

או רמקול SLIM, או מידה קטנה יותר לטעמי!

×
×
  • תוכן חדש...