Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תאונה של פרארי בירושלים.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4097 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
במוסך היבואן בת"א. משותף גם למזראטי.

 

אכן, בתל אביב. יש להם פסיליטי נחמד מאד.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

אני אוהב שכל פעם נפתח שרשור על רכב יוקרה שנפגע,

ואז מגיעים כל מיני סוכני מוסד עם מידע מודיעיני:

"לסבתא שלו יש GTR, אבל היא שומרת עליה".

:) :) :)

אשתף אותך שאני ביצעתי האזנת סתר למנוע של הפרארי הזו [אמיתי,]

אחי מתקשר אלי ערב אחד מירושלים ואומר לי 'יש לידי פרארי עומדת ראשונה ברמזור תקשיב'

ואז הקשבתי ושמעתי אותו מתחיל את הנסיעה.

:)

The first one to get angry loses

פורסם
חשבתי שחברי הכנופיה עושים זאת :lol:

 

אין שום בעיה, אנחנו מטפלים בכל סוגי הרכבים, אך לצערי אין פרארי באוטודאטה :\

Stay Dirty

פורסם

בתור אחד שמכיר ממש טוב את אישתו, שמח להגיד שהנהג בסדר, הג'אנטים הוצעו למכירה ואת הלנד רובר הוא החזיר לבן דוד שלו מפתח תקווה.

The best car safety device is

.a rear-view mirror with a cop in it

פורסם (נערך)

kreios,

 

לא נראה לי שיש פה מה לטעות בהבנה, הוא עושה את אישתו של בעל הפרארי, לגיטימי.

:lol:

כשהגבר נוסע בו זמנית על לנד רובר ופרארי עלול להווצר מצב שאין לו זמן לאישה שבתורה מחפשת סיבוב על מ(י)שהו אחר.

העיקר שכולם בריאים ושלמים.

 

(הכל בהומור, לא לקחת קשה).

 

חברי הכנופייה,

 

עם כל ההערכה שיש לי לפועלכם, לטפל ברכב "עממי" זה דבר אחד ולטפל בפרארי זה דבר אחר.

נכון, מכונאות זה פחות או יותר אותו דבר אצל הרבה רכבים אבל במקרה של פרארי לא מעט טיפולים דורשים הורדת מנוע....שיורד עם התת שלדה שלו......והסרן האחורי.....וזה עוד לפני שהגענו למציאת חלקי חילוף ולמה אם חלילה גרמתם לרכב נזק כלשהו (ביטוח...).

 

בקיצור, לפעמים מותר ורצוי להודות שעבודה מסויימת היא גדולה עליכם, זה לא יוריד מכבודכם, בדיוק להיפך.

עריכה אחרונה על ידי edan82

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
kreios,

 

לא נראה לי שיש פה מה לטעות בהבנה, הוא עושה את אישתו של בעל הפרארי, לגיטימי.

:lol:

 

כשהגבר נוסע בו זמנית על לנד רובר ופרארי עלול להווצר מצב שאין לו זמן לאישה שבתורה מחפשת סיבוב על מ(י)שהו אחר.

 

העיקר שכולם בריאים ושלמים.

 

ואני דווקא חושב קצת ההיפך -

אם לבעלך יש פרארי ולנד רובר, את לא תסתכני בגירושים מאחד כזה רק בשביל לעשות את Style מידי פעם...

:wink:


×
×
  • תוכן חדש...