Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תאונה של פרארי בירושלים.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4096 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממה שהבנתי,אומרים שהוא עשה מירוץ עם הלנד רובר,וכשהלנד רובר בלם הוא נלחץ קצת ולחץ על הגז במקום על הברקס,בגלל זה הוא נכנס בו מאחורה.

הרכב עצמו נראה בר תיקון,כמו שאמרו פה,המנוע מאחורה,פחות כאב ראש לדעתי.

הבנתי שהיה לו גם מקיף אז בכלל.

 

כן, בהחלט.

מדובר בפרארי שפגעה בריינג' רובר ועשתה תאונה...:roll:

 

כל החלק שם על בריחה מהזירה, הודעה שהרכב נגנב ושאר בולשיט הוא לא פחות ממופרך.

 

כולה תאונה (בין אם כחלק מתחרות או לא, ממש לא רלוונטי).

 

אני חושב שזו כבר הפרארי החמישית או השישית שעוברת בישראל תאונה לא קלה.

 

בכלל, למי שמצוי בפרטים, החצי שנה האחרונה פשוט קטלנית למיטב רכבי הספורט/ על שעל כבישי ארצנו.

 

הפרארי השלישית*

היה את ה458 בדרך לאילת,עוד אחד בנתניה (כסופה) שהחליק ונכנס בעמוד,ועכשיו את זאת,שכחתי מישהו?

בית"ר נורדיה ירושלים !

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה מזכיר לי, אם לא הייתי זהיר לפני שלושה שבועות יכולתי להיות אחד מיחידי סגולה שהשביתו פרארי (אם הייתי שורד את התאונה)

בירידה של לאון בלום בחיפה התפרצה לכביש מימין פרארי אדומה ופנתה שמאלה. הייתי צריך לדפוק בלימת חירום רצינית.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

להבנתי (המבוססת), גם הלנד רובר שייך לו.

כאב ראש *2

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

אני מוכן להציע לו החלפה ראש בראש על האוקטביה והתיקון עלי :lol: ושלא ירגיש שהוא יוצא פראייר, רק שלשום האוטו עבר טיפול 90 אלף וברקסים.

שווה, לא?

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

תמונה שמוכיחה לכאורה שהאדם שם קצוץ על נורמות וחוקים כשגרה.

 

מצחיק שיש שם אופנוע עם שוטרים.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

לא בדיוק מצחיק הייתי שם השוטרים באו מרחוק וקראו לשוטר תנועה או פקח עד אז הוא כבר הזיז אותו כי הוא ראה אותם באים.... יפה שיש לו אומץ לעלות עם פארארי על מדרכה לא הייתי מנסה את זה אפילו עם פיאט פונטו D:

פורסם

כנראה שיש לו חבילה רצינית...

 

מעניין אם הביטוח יסכים להמשיך לבטח אותו.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

איזה בזבוז... חבל על הרכב. מקווה שיש לו ביטוח כדי שיוכל להתחדש באחת דומה בהמשך. ;)

זכר אלפא שמחכה לנקבת האלפא שלו, רצוי אלפא ספיידר...

פורסם

הונדה סיביק קופה למשל. מונמכת...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
תמונה שמוכיחה לכאורה שהאדם שם קצוץ על נורמות וחוקים כשגרה.

 

מצחיק שיש שם אופנוע עם שוטרים.

 

מסכים לגבי המשפט הנכון, הדבר הראשון שעלה לי בראש כשראיתי את התמונה זה "עוד בן זונה שיש לו כסף וחושב שיכול לעשות מה שבא לו".

 

לגבי המשפט השני, השוטרים הספציפיים האלה לא אמורים להתעסק עם רכב שחונה במקום אסור (יס"מניקים).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

תנו לי לנחש, זאת אותה פרארי שצילמתי לפני שנתיים באילת (הודעה 631)

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?357426-quot-%D7%A8%D7%A7-%D7%A2%D7%9C-%D7%94%D7%A7%D7%95%D7%99%D7%9D-%D7%A8%D7%A7-%D7%A2%D7%9C-%D7%94%D7%A7%D7%95%D7%99%D7%9D-quot-%D7%94%D7%AA%D7%95%D7%A4%D7%A2%D7%94-%D7%A9%D7%9C-%D7%97%D7%A0%D7%99%D7%94-%D7%9B%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%94/page41

 

אם תמשיכו לעיין בשרשור, הוא מככב בעוד חנייה מגעילה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
אז הוא התחרה נגד עצמו והפסיד?

 

לא בדיוק, זה כמו בwrc, הנהג אומנם הפסיד אך הקבוצה כקבוצה זכתה.:)

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.


×
×
  • תוכן חדש...