Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות התקנה חדשות.


alpine
שימו לב! השרשור הזה בן 7317 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני ראיתי אותו בחנות בקריות ב 3,700 שקל.

 

ובקשר להתקנה- עבודה מדהימה, כל הכבוד.

בבקשה לזה אני מתכוון אני בכלל שמעתי 2 אנשים ( נראה לי באתר ) שאמרו שהוא עולה בחנויות 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האיליט זה הסט הכי גבוה של מורל או ההיבריד?והאם גם לו יש גירסת 3 חלקים?

ואם אפשר פירוט אל הבניה בבקשה?

הסט הכי גבוה זה האילייט
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלאה בקשר לבנייה הזאת...

 

איך עושים את הבניה על הקורה של הרכב?

מפרקים את הפלסטיק ובונים עליו?

או בונים פלסטיק שמתלבש על הפלסטיק?

או עץ?

לא הבנתי בדיוק מה הולך שם....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי תהליך העבודה:הבניה נעשית על הקורות המקוריות של הרכב.חותכים טבעות עץ לפי צורת הרמקול או הטוויטר המיועדים להתקנה.בעזרת רצועת פח מחברים את טבעות העץ לקורה(תמונה מ"ס 1)רצועות הפח הם דיי גמישות כך שאפשר לשחק איתם על מנת לקבל במה טובה יותר.אחרי שכיוונו את האלמנטים (הרמקולים)אנחנו ניגשים לעבודה.מצפים את הקורה בעזרת בד מותחים את הבד כך שלא יווצרו קפלים אחר כך יוצקים בעזרת מברשת פוליאסטר על הקורה וממתינים שיתייבש.לאחר הייבוש לוקחים יריעות פיבר ומדביקים אותם בעזרת פוליאסטר, כדי לחזק ולעצב את המיבנה(תמונה 2).אם רוצים לרפד את המיבנה אז פשוט משייפים את הפיבר ואז ניתן לרפד, אם רוצים לצבוע אז העבודה היא קצת יותר מורכבת דורשת הרבה שיוף ושימוש בחומרים נוספים דוגמת בונדו ופוליאסטר בהתזה.מקווה שעזרתי.

1.JPG

2.JPG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחד מהעבודות היותר יפות שניראה הכי יפה!

 

סחתיין על העבודה - מקווה שנוכל לראות עוד עבודות ולהשכיל בעתיד :mm_yeah:

 

2 דברים לא הבנתי:

מה זה הרצועות פח ואיך אני מחבר אותם לקורה המקורית של הרכב.

ואיך אני מותח את הבד איזה סוג בד, מה פשוט על הכול (לא ניראה לי?)?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רצועות פח זה חתיכת ברזל שמקבעת את הטבעת לקורה. אתה מקבע אותה בעזרת בורג.

אפשר לקבע בכל דרך שתרצה פשוט עם פח אתה יכול לשחק עם הכיוון של האלמנט ולהגיע לבמה יותר טובה כמו שאלפיין כבר אמר. ואת הבד אתה מותח על הטבעות ולפעמים צריך על כול הקורה. אתה כבר תדע ברגע שתעשה את זה.

זה תלוי בקורה ובטבעות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום alpine או שאר חברי הפורום , איך אני מפרק את "הקורות " ברכב (איפה שבד"כ שמים טויטרים)

 

אולי נדפוק שם גם 2 טוטרים...

(אני גם צריך להוציא משם תכבל של הדיבורית ש""פירקתי מאוטו"" , למי שורצה לדעת פיאט אונו 92

Suzuki Jimny

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7317 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...