Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7913 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני נכה ושקלתי C-5 בנזין או דיזל.

לקחתי בחשבון ירידת ערך אחרי מס' שנים של אחזקה לדגם הדיזל ולדגם הבנזין, הפרש בעלות הקניה ושיקללתי את זה עם החיסכון בהוצאות הבנזין והדיזל והסתבר לי שכדי להתקזז עלי לנסוע כ-28,000 ק"מ בשנה לפחות.

אני נוסע כ-20,000-25,000 ק"מ בשנה ומכאן נובע שהייתי מפסיד.

הכל תלוי בסוג הרכב שאתה קונה ובהשוואה למה.

פורסם
אני נכה ושקלתי C-5 בנזין או דיזל.

לקחתי בחשבון ירידת ערך אחרי מס' שנים של אחזקה לדגם הדיזל ולדגם הבנזין, הפרש בעלות הקניה ושיקללתי את זה עם החיסכון בהוצאות הבנזין והדיזל והסתבר לי שכדי להתקזז עלי לנסוע כ-28,000 ק"מ בשנה לפחות.

אני נוסע כ-20,000-25,000 ק"מ בשנה ומכאן נובע שהייתי מפסיד.

הכל תלוי בסוג הרכב שאתה קונה ובהשוואה למה.

אם אתה מעוניין , תוכל להביא לי את האוטו לשבוע אחד בלבד , אני מבטיח לך שהאוטו יעבור את 3000 הק"מ הנותרים :-D

×
×
  • תוכן חדש...