Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מ.מ.מ ירושלים 053-8095009 - מכון רישוי ובדיקה לרכב בירושלים - חוות דעת גולשים


שימו לב! השרשור הזה בן 3287 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זה הוא שרשור ההמלצות של מכון רישוי מ.מ.מ ירושלים 053-8095009, מכון רישוי ובדיקות המספק שירות מקצועי, מדויק ומהימן לכל סוגי כלי הרכב המעניק מגוון שירותים לרכב: רישוי רכבים, תיקון וכיוון של צירים קדמיים, בדיקות רכב לפני קנייה ומכירה ובדיקות רכב לאחר תיקוני תאונה.

חברי פורום שביקרו במקום מוזמנים לחלוק חוויות, המלצות וחוות דעת על נותן השירות.

 

 

מ.מ.מ ירושלים- מכוני רישוי ובדיקה לרכב בירושלים

 

נא להקפיד על נהלי כתיבת ההמלצות בפורום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנה מאוחר יותר...

כשגרתי בירושלים בזמנו, זה היה מכון הרישוי הקבוע שלי לעשות טסט לרכב במשך כמה שנים טובות (נמצא באזור התעשיה של תלפיות).

מקום נעים ויעיל. מקבלים אותך יפה ובמהירות. המזכירה שהייתה שם יעילה ואדיבה.

משלמים על הטסט (מחיר ממשלתי), עושים את הבדיקות הנחוצות וממשיכים הלאה. לא מבלבלים בשכל, קצב עבודה יפה בלי הרבה תורים והמתנה. יש מספיק בוחנים.

באם הרכב לא עובר טסט על קטנות (למשל לוחית רישוי, נורה אחורית וכו') יש בתוך המכון מצד ימין למעלה איזה "מוסכון" שהם מפנים אליו, עם בנאדם שמסדר לך את הבעיה על המקום ובמחיר הוגן וסולידי מאוד, ככה שהכל נפתר מהר ובזריזות.

בהחלט ממליץ על המקום, חווית שירות טובה ונעימה מאוד. באמת שהם אחלה. ולא צריך יותר ממכון רישוי לרכב.

וזה בסה"כ לעשות לרכב טסט :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

מחפשים ממש בקטנות למשל מתיז מים שבחיים לא בודקים פתאום בדקו . לוחית רישוי מלוכלכת קצת ישר לך תחליף בפינה . כיוון גלגלים הפנו אותי לכוון בטענה שלא טוב . אחרי חודש הלך הצמיג מרוב שחיקה למה. אתם שואלים? כי אחרי שכיוונתי אצלהם מאחור אפילו לא בדקו לי שנית והסתבר שהילד שעובד בכיוון פרונט כנראה לא יודע לעבוד . לגבי מתזי מים אז מזל שהמוסך שלי הכיר שם מישהו שיחה אחת ופתאום כבר לא אכפת להם מהמתיז מים . ככל לגבי פנס לא מכוון לטענתם .פשוט קונים נורה מהחנות שהם מפנים ואין אפילו בדיקה חוזרת . ואני לא מתייחס לרגקטים בטיחותיים שהם אומרים לתקן שזה מקובל בהחלט ואין תלונות. פשוט המכון סוחט כסף גם מהמכירה של כל מינימדברים וגם מכך שעושים כאילו בדיקה חוזרת וזה עוד כסף למרות שבפועל ברגע שמתקנים דרכם הם רק חותמים ויאללה לקבל נייר . וגם זכור לי פעם אחת שלחו אותי להחליף גומיית ציריה הגעתי למוסך חיפשו לא מצאו כלום . שיחה אליהם והופ הכל תקין כבר לא צריך להחליף חזרתי לשם מר x חתם לי שהכל תקין שילמתי כמובן את הבדיקה החוזרת . השנה כבר בדקתי במכון אחר . לא רק שלא חיפשו על קטנות . אפילו זיהום אויר הבוחן שיחק כמה דקות טובות כדי שאעבור ללא הצורך לחזור .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...