Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4792 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום שלום!

אני חייל ועשיתי תאונה בין רכב ברלינגו 2013 שנהגתי בו לבין סופה 3.

התאונה קרתה במהלך בוחן ריצה פלוגתי והתרחשה במנחת מטוסים נטוש.

אני נסעתי בשולי הציר מצד ימין עם דלת שמאל אחורית פתוחה (דלת הזזה על מסילה) כדי לצלם וכדי שישמעו את המוזיקה כשיש נוסעים חגורים מאחור.

הנסיעה הייתה במהירות של הילוך ראשון ושוב אני מציין שזה לא קרה בכביש.

לפני עמדה הסופה כשהיא חונה עם הפנים לציר, כלומר במאונך, מה שאומר שאני הגעתי מצד שמאל של הסופה.

התכוונתי לעקוף אותו מאחורה, כלומר לבצע עקיפה מצד ימין.

בזמן שאני עוקף אותו, נהג הסופה לא הבחין בי ונסע רברס ונתקע בסוף הברלינגו, הדלת יצאה מהמקום, אין נפגעים.

השאלה שלי היא אם יש סיכוי לדעתכם שני אקבל שלילה על האירוע הזה?

תודה רבה!

פורסם

אי אפשר לתת תשובה, מאחר וזה תלוי בשיקולים צבאיים -> שיקולים של המפקדים שלך ושל משטרה צבאית.

המפקדים שלך יכולים לשלול לך את הרשיון הצבאי בלבד.

משטרה צבאית - שוללים רשיון צבאי ביחד עם אזרחי.

פורסם

ברור לי לחלוטין שזה תלוי בשני גורמים ושזה לא שווה ערך לזה שזה היה קורה באזרחות אבל רציתי לדעת מה דעתכם בלי קשר לגורמים שתלויים בזה.

פורסם

אי אפשר לדעת !!!

בעקרון - בתאונה ללא נפגעים - לא שוללים רשיון נהיגה. אך מאחר וזה בוצע במסגרת צבאית - אי אפשר לדעת.

למשטרה צבאית יש את ההנחיות שלה (שאיננו יודעים אותם).

כמו כן - זה תלוי בעדויות שאין בפנינו. רק התיאור כפי שאתה מציג.

×
×
  • תוכן חדש...