Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4887 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב,

אני בן 22, עובד 5-6 ימים בשבוע ויוצא בסופ"ש עם חברים. אני רוצה לקנות לעצמי רכב ככה שאוכל להקל על עצמי בהגעה לעבודה ואוכל להשתתף בהסעה של החברים מדי פעם. אני יודע שהרכבים הכי חסכוניים הם רכבי המיני(כדוגמת פיאט פונטו, פיג'ו 206, סיטרואן C3 וכו') אבל אני באמת שלא אוהב אותם... ותקראו לזה סטיה, אבל ממש נדלקתי על המולטיפלה...

הבנתי שהיא חסכונית בדלק, זה נכון?

איך היא מבחינת תחזוקה? מכונית עם הרבה תקלות? חלקים יקרים?

בקיצור, זה סביר בשביל מישהו בגילי ועם דרישות כמו שלי להשתמש ברכב כזה?

 

תודה

פורסם

מבחינת חיסכון יש לה את אותו המנוע כמו לדובלו,ואפשר לעשות איתו 1/15 ויותר,לטובה היא חזקה יותר מהסופר מיני עם גמישות מנוע הרבה טובה יותר,היא מרווחת יותר,וגם אני מסכים יותר מעניינת.

מצד שני,למצוא דיזל לא פשוט במיוחד מולטפליה,כמו כן שיפוץ משאבת דלק או טורבו לא זול,כמה אלפים,שאר החלפים ממוצעים זה לא רכב עם חלפים יקרים.

אין קשר לגיל,הרכב הראשון שלי היה דובלו.

אם נדלת עליו,נסה למצוא שמורה,תבדוק שאין מים במקום נוזל קירור,לפיאט יש נוזל יעודי בשם פאפרלו צבעו כחול וב2005 שינו לאדום.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תודה רבה על התשובה המהירה!

אני ממש שמח לדעת שהרכב חסכוני חוץ מהבעיות שציינת, אני מקווה באמת למצוא אחת שמורה :)

בינתיים אני אשמח לעוד תגובות, אם יש למישהו ניסיון עם הרכב זה בכלל טוב

פורסם

זה היה הרכב הראשון שלי, אבל אני 1.90 ס"מ .עד היום קוראים לי "נהג מיניבוס" בתוך החבר'ה.

תראה אם הנסיעות שלך מצדיקות רכב כזה.

הייתי ממליץ לך לחפש משהו קטן וחסכוני יותר.

פורסם

השאלה אם באמת אתה זקוק לרכב דיזל, כי חוץ מזה שנדלקת הרכב, הוא צריך ככל האפשר להתאים גם לשימושים שלך.

רכב דיזל עם ק"מ נמוך, יהיה קשה למצוא שכן רובן גמעו ק"מ דיי רבים. כפי שגם צויין - תקלות מסויימות תהיינה יקרות לטיפול (מישהו ציין משאבת סולר). כ"כ - קח בחשבון שהרכב מגיע עם גיר ידני בלבד.

alfa 156 2.5.

פורסם

רכב דיזל בגיל הזה - כל מה שתחסוך בדלק :) תוציא במוסך :(

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

בקשר לידני - אני מודע לזה, אני מעוניין בגיר ידני כדי לחסוך יותר בדלק

אז אתם אומרים שבלי שום קשר למולטיפלה, אם אני קונה רכב משומש אז תמיד עדיף לי לקנות בנזין ולא דיזל?

פורסם

בעיקרון כן,אלא אם יש לך מספיק כסף לדיזל חדש יחסית ואתה נוסע הרבה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מנצל את האשכול שלי במקום לפתוח חדש,

מה לגבי הונדה סיויק 1.6 ידנית על בנזין?(אלה ששווקו בארץ בין 2001 ל 2006)

קראתי באתר שמפרט על צריכת דלק של מכוניות שהצריכת דלק שלה די חסכונית(15:1)

מישהו יכול לאמת לי את זה? ואיך מבחינת תחזוקה?

פורסם

יהיה לך קשה מאוד למצוא אחת כזאת במצב טוב במחיר סביר. על כל 100 אוטומטיות מוצעת למכירה ידנית אחת.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...