Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1173 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 978
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אתם יודעים מה, אני מעדיף שגוגל יעקוב אחרי לכל מקום, כך יהיה יותר קל להוכיח איפה הייתי במידה וקבוצה של "חוקרים" מנסה להפליל אותי.

 

כל כך מסכים איתך. יוצא לי לדבר לא פעם ולא פעמיים לאחרונה עם המון אנשים שונים כאלו ואחרים, וכולם מסכימים על כך פה אחד. פשוט הזוי איך יכולים להתלבש על בן אדם סתם כך באמצע החיים ולהרוס לו אותם.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם (נערך)
וזה לא רק העדות שלו, יש פרטים קטנים, שכל אחד מהם לבד לא מספיק, אבל ביחד הם מטים את הכף לחובתו (לדעת רוב השופטים), לדוגמא:

- החיפוש באינטרנט על רצח באמצעות שיסוף הצוואר (בדיוק כמו שתאיר נרצחה)

- המכנסיים שלו שלא נמצאו עד היום: מי מעלים מכנסי עבודה בצורה יסודית?

- הוא כיבס את החולצה שלו, פעולה שהוא לא עשה בד"כ

- הנעליים שלו היו נקיות לגמרי, לא צפוי ממי שעובד בשיפוצים

ממליץ לך לראות את הסרטונים שנתנו בדפים האחרונים פה בכדי שתבין שכל הדברים שאמרת אינם נכונים.

לא מוזכר שום דבר על החולצה והמכנסיים שלו ויש תמונה בבירור שרואים את הנעליים שלו והן מלוכלכות!

תראה את התחקיר מהערוץ הראשון, יש שם בחור שטוען שחברה שלו לשעבר ביצעה את הרצח ואפילו לא בדקו את זה.

סיוויק 08,לא צריך להיות גאון, תנסה לחשוב מחוץ לקופסה ותראה את הסרטונים שהוצגו פה, שמפריכים את כל הראיות המרכזיות.

אני אפילו לא שולל שהמשטרה יודעת מי הרוצח האמיתי אך בגלל שהם שקועים כ"כ בחרא של עצמם הם לא יודו בכך.

הבעיה המרכזית בסיפור זה לא שאדם חף מפשע נמצא כלוא, זה רוצח שמסתובב חופשי.

עריכה אחרונה על ידי ArikC

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
הבעיה המרכזית בסיפור זה לא שאדם חף מפשע נמצא כלוא, זה רוצח שמסתובב חופשי.

בלי קשר לנושא, אבל הבעיה היא הפוכה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

עזבו אתכם מהפרט הבודד שנענש על לא עוול בכפו או רוצח מסתובב חופשי, אני רואה בעיה הרבה יותר גדולה והיא בעיה מערכתית, אמות מידה ונהלים פסולים ומעוותים במשטרה ובפרקליטות וסלחנות בילתי מוסברת של בית המשפט לפעולות האלה שבמערכות משפט תקינות היו צריכות מיד להכריז על מיס-טרייל ושחרור הנאשם לחופשי (שוב, מבלי בכלל לדבר על הנושא אם הוא האשם האמיתי או חף מפשע).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מה שקורה במדינה זאת בדיחה עצובה מאוד על חשבון האזרחים. מערכת המשפט המאוד מאוד קלוקלת שלנו כל כך מפחדת משינוי ומשקיפות עד שהם מפילים כל אחד שמערער את סמכותם. כולל שרים וחברי כנסת. היא מנצלת אנשי שמאל כדי לנגח כל ניסיון לרפורמה וזה פשוט מגעיל הניצול הציני הזה. לדוגמא רוני פה יוצא מגדרו כדי להגן על השופטים אבל הבעיה שהוא שופט אותם על פי אמות מידה ישראלים, למה הכוונה?! המשפט שלו "טובי שופטנו הרשיעו" אך אם הם טובי שופטינו האם זה אומר שהם שופטים טובים בכל קנה מידה ? סלחו לי על ההשוואה אבל זה כמו להגיד שערן זהבי הוא מטובי שחקנינו. זה נכון אבל ברמה הבינלאומית הוא שחקן פח. כמוהו גם השופטים ..הם פשוט הכי טוב שיכלנו להוציא או גרוע מכך הם הקומבינטורים שהצליחו לטפס על חשבון האנשים המוצלחים באמת.

ראיתי עכשיו עובדה על הרופא הזיינצב הזה (הטעות במכוון) וזה פשוט בושה שפרקליט מחוז תל אביב יושב שם וכופר בעובדות. רואים שהשתן עלה לו למוח והוא יודע שהוא בלתי ניתן לריסון, הרגשת הכח הזאת היא הסם שמרעיל את מערכת המשפט. רק מלראות את הסילוף בקורות החיים מערכת המשפט אמורה לזכות את כל מי שנכנס לכלא בעקבות העדויות בלא מקצועיות והפליליות שלו. ולעניין זדורוב רצח או לא רצח, יש יותר מדי סימני שאלה יש יותר מדי פאקים של המשטרה, בכל מדינה נורמאלית היו פוסלים את התביעה ומזכאים אותו.

פורסם

הגעתי ל-23 דקות מהסרט הזה, והגוף בוער. איך אפשרי לעשות כזה דבר לאדם?!?!!? איך?!!? לבכות ולא להאמין.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

הטעות היחידה של רומן ואני אומר את זה בכאב רב לאחר הצפיה בסרטון, זה שהוא פתח את הפה שלו.

היה צריך לשמור על שתיקה לאורך כל הדרך, ולהתחמש בעורך דין טוב. וברור לי שהשוטרים ניצלו את זה שהוא מגיע מסטטוס סוציואקונומי נמוך ועל כן נפל בעניין העו״ד. בכל מקרה היה צריך לסתום את הפה ולתת לשוטרים לרדוף אחרי הזנב שלהם.

 

לא מוציא מילה מהפה בלי עורך דין.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

 

לא מוציא מילה מהפה בלי עורך דין.

חוק מספר 1 !

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

טוב, זה הכי להיות חכם בדיעבד אבל מה לעשות שזה נכון.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
הגעתי ל-23 דקות מהסרט הזה, והגוף בוער. איך אפשרי לעשות כזה דבר לאדם?!?!!? איך?!!? לבכות ולא להאמין.

 

גם אני הגעתי לפלוס מינוס הדקה הזו, זה הספיק לי. כנראה שהכל כולל הכל תפור שם מראש, ויש לי תחושה שגם השופטים בעסק, כי הסרט הזה פשוט לא משאיר שום ספקות לכל מי שיש לו טיפה של הגיון בריא.

 

מדברים במילים גבוהות וכותבים 300 עמודים של פסק דין... Wake Up, בערך 15 דקות מהסרט הזה מספיקות להבין שהשוטרים רוצים להלביש את זה על מישהו.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

המשכתי לראות בפרקים, לא מסוגל לראות בשלמות. אני על שעה בערך, עוד שניה עם דמעות בעיניים ממה שנעשה לאדם הזה. המערכת המשפטית שלנו ביחד עם המשטרה זו מערכת חולנית ברמה קיצונית, להלביש תיק כזה ענק על בן אדם ולהרוס לו חיים שלמים.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

הנה 5 דקות, מטריף... פשוט מטריף.

 

ברור שזה כיסוי תחת של שוטרים.

 

ארבעה חודשים אחרי הרצח, עדות נהג המונית, חולצה מוחתמת בדם:

 

 

תשמעו, יש שתי אפשרויות פה, או ספין תקשורתי מטורף או שחיתות מזעזעת של מערכת האכיפה והשפיטה.

 

תראו את שני הסרטונים ותחליטו אתם...

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

אני לא מאמין שיש אנשים שלא מודעים לסרטים/סרטונים הללו גם היום.

ממליץ להכנס לקבוצה בפייסבוק, יש שם עדויות וצילומי מסך מפורום בית הספר ומה לא.

משכנתא זה קל

×
×
  • תוכן חדש...