Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5001 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הצעתי לו פעם את הסברה לאוסף אבל הוא לא נתן לי הצעה שלא יכולתי לסרב ל :lol:.

 

חוץ מזה אכן אוסף מדהים ורכבים אחד אחד ואפילו ראיתי כמה שלא הכרתי.

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בהחלט אוסף מרשים ולשמחתנו הבחור גם מגיע עם הרכבים למפגשי המועדון . גיא יש לך אולי תמונה של הבימר e21 שנמצאת ברקע של אחד הרכבים היא נראית במצב מדהים וזה נדיר לרכב כזה בארצנו...

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

פורסם
בהחלט אוסף מרשים ולשמחתנו הבחור גם מגיע עם הרכבים למפגשי המועדון . גיא יש לך אולי תמונה של הבימר e21 שנמצאת ברקע של אחד הרכבים היא נראית במצב מדהים וזה נדיר לרכב כזה בארצנו...

 

בדיוק מה שאני חשבתי. למרות שהג'אנטים לא לטעמי (בלשון המעטה), הדגם נראה אירופאי. מעניין, בכל אופן.

דע מניין באת, לאן אתה הולך וכמה זה יעלה לך

פורסם
בהחלט אוסף מרשים ולשמחתנו הבחור גם מגיע עם הרכבים למפגשי המועדון . גיא יש לך אולי תמונה של הבימר e21 שנמצאת ברקע של אחד הרכבים היא נראית במצב מדהים וזה נדיר לרכב כזה בארצנו...

 

 

ה- e21 היא 316 מסוף שנות ה-70, ואני יכול לומר ממקור ראשון שהיא נוסעת חזק באופן מפתיע :-D.

לגבי הג'נטים והמדבקות- שוב מדובר בעניין של טעם, אבל האוטו עצמו שמור ולא עבר הרבה ידיים.

 

תמונה אין לי כרגע לצערי- אולי בפעם הבאה.

יום אחד גם לי תהיה אוסטין אלגרו 1.3 שנת 78,

עם תא נוסעים אפוף עשן ומאורר שחותך אצבעות... :roflmao:

ורדה הוריאנט *כבר לא* מחכה לחלקים מברזיל... (הגיעו בשלום)

פורסם

אגב אוספים גדולים ומרשימים , כמדומני שיש גם איש טלביזיה ידוע מאד שמחזיק אף הוא אוסף מעניין, וכמובן חבר מועדון וותיק ידוע ומאד מאד יקר שלדעתי מחזיק אוסף גדול לא פחות מהאוסף הנ״ל .

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם

יפה מאוד, ותודה רבה על העלאת התמונות, וכמובן נשמח לעוד תמונות ופרטים.

לגבי המרצדס SLC כנראה שיוחאי שנער (שמו בפורום: A110) יוכל לתת עליה פרטים שישפכו אור על עברה.

 

אני דווקא מקווה שהן ישארו בהנגר,

לפחות עד שיהיו לי כמה מיליונים עודף, אציע לו הצעות שהוא לא יוכל לסרב להן :-D

 

בדרך כלל, מי שמחזיק כזה אוסף קשה עד קשה מאוד להציע לו הצעות שהוא לא יוכל לסרב להם :wink:

:idea:בכביש אל תהיה צודק, היה חכם.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

פשוט מרשים ביותר!

מה הוא צריך את המיני הזאת שם, בטח תופסת לו מלא מקום במחסן והיה יכול להכניס במקומה עוד רכב full size. אני מתנדב לפנות לו אותה :lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפי מה שאני יודע הקאמרו יובאה לארץ מדרום אפריקה או יותר נכון סופר לי פעם

לפני כמה שנים .

אם אנני טועה היא הגיעה מהפיליפינים....
פורסם
הפגו' גם הגיע ביבוא אישי? אני זוכר כילד אחת כזו נוסעת בראשל"צ במבט ראשון חשבתי שהיא נצלה....

 

הפיג'ו יובאה מארה"ב, וגם שם היא נדירה מאד. קראתי איפושהו שבשנים הרלוונטיות ה404 קבריולט היתה באותה גזרת מחיר של היגואר E טייפ, אז אם כל הכבוד לפיג'ו, ברור למה לא נמכרו הרבה...

 

פשוט מרשים ביותר!

מה הוא צריך את המיני הזאת שם, בטח תופסת לו מלא מקום במחסן והיה יכול להכניס במקומה עוד רכב full size. אני מתנדב לפנות לו אותה :lol:

 

צחוק בצד, המיני הזאת היא אחד הרכבים המשוגעים ביותר שנהגתי בהם, הג'וק הזה טס! :twisted: עד שלא נהגתי בה בעצמי לא הבנתי מהי הרגשת הקארטינג שמדברים עליה תמיד בהקשר של המיני.

 

לפי מה שאני יודע הקאמרו יובאה לארץ מדרום אפריקה או יותר נכון סופר לי פעם

לפני כמה שנים .

 

אם אנני טועה היא הגיעה מהפיליפינים....

 

מייקל צודק, אכן מהפיליפינים, לא המקום הברור מאילו לחפש מכונית שרירים אמריקאית.

יום אחד גם לי תהיה אוסטין אלגרו 1.3 שנת 78,

עם תא נוסעים אפוף עשן ומאורר שחותך אצבעות... :roflmao:

ורדה הוריאנט *כבר לא* מחכה לחלקים מברזיל... (הגיעו בשלום)

פורסם

בקיצור אתם אומרים שאני עכשיו חייב עוד יותר לבקר במולדת של אישתי? :-D:wink:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:


×
×
  • תוכן חדש...