Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5000 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אוסף יפה מאוד,אך לא הגדול ביותר בארץ:)

 

יש לאדם פרטי בארצנו אוסף גדול יותר ממה שהוצג כאן?

במצב נסיעה?

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כמה פריטים מונה האוסף?

האם יש בו פריטים מיוחדים ונדירים?

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

האוסף מונה כמה עשרות פריטים,באוסף יש רכבים שלא הוצגו מעולם אפשר וזה יהיה אחרת בעתיד,מפאת כבודו של האספן אמנע מלפרסם אודותיו,בהבנה :) לגבי התמונות שפורסמו כאן הוצגו מכוניות יפות של אספן בעל טעם טוב.מניח שיש חברי מועדון שמכירים אותו.

עופר בן צבי

פורסם

אני מכיר כמה אספנים שיש להם אוספים גדולים יותר כאן בארץ הקודש שכל הרכבים במצב תצוגה ונוסעים. אך מפאת פרטיותם לא נגלה עוד פרטים

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם

אכן אוסף מיוחד ומרשים ללא ספק - בעיקר ודווקא הסובארו רקס 600 (מנוע אחורי), כן כנראה שאני לויאלי.. :roll:

 

ללא ספק קיימים בארץ שלנו אוספים מכובדים ובהקפים גדולים יותר, כמו כן ברמות שונות (כלומר דגמים ואקסמפלרים שונים, "עממים" או אוספים עם אקסמפלרים ייחודים בקנה מידה עולמי).

אני מכיר באופן אישי אספן עם אוסף מכובד מאוד (בקנה מידה עולמי) בעל עשרות רכבים (מעל ל-40) שכולם במצב תצוגה ולא פחות, לא רק זה הן כולן נוסעות כחדשות כאילו ויוצרו אתמול, חלקן במקור "ישראליות" ורובן מיובאות והן ממשיכות להגיע..:-P ) את כולן לא משנה באיזה "קונדישן" הרכב, הוא מעביר הפשטה עד לרמת הבורג האחרון והכל משתפץ ומוזמן חדש. לא אחשוף את האספן ורובכם ככל הנראה לא מכירים אותו כוון שהוא לא חבר בשום מועדון, לא אוהב להגיע לתצוגות כי בשבילו הרכבים הם נטו בשביל הפאן לצאת לסיבוב ולמוזאון הפרטי שלו. רמת האוסף גבוהה ביותר, לא אחשוף את המותגים ולא את חברות העל שבבעלותו נמצאות עשרות אקזמפלרים 8) .

 

מה שמשמח אותי זה שבזכות אנשים עם אהבה כה גדולה לעולם האספנות, כל אחד בוודאי עם טעמו האישי לגבי איזה סוג רכבים לייבא, אך כולם כאחד לדעתי עושים רק מצווה, טוב וצובעים את כבישי ישראל ברכבים (עם רישוי ישראלי כמובן) ופריטים היסטוריים ומיוחדים ביותר (גם כאשר זה רק למכון הטסטים וחזרה :-P ).

כנראה שכולנו משוגעים, כל אחד בדרכו שלו :-D .

פורסם
בקיצור אתם אומרים שאני עכשיו חייב עוד יותר לבקר במולדת של אישתי? :-D:wink:

 

אם אתה מבטיח לחזור עם משהו כזה, למה לא? :wink:

דע מניין באת, לאן אתה הולך וכמה זה יעלה לך

פורסם

בהחלט יש אוספים גדולים יותר בארץ, אני אישית מישהו בסצנה האספנות ולא שייך למועדון ה5 שיש לו מעל 60 מכוניות.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם
בהחלט יש אוספים גדולים יותר בארץ, אני אישית מישהו בסצנה האספנות ולא שייך למועדון ה5 שיש לו מעל 60 מכוניות.

 

אם אנחנו מדברים על אותו אחד אז קצת כן שייך אולי לא בחברות אבל תמיד מביא רכבים להשקות ולמפגשים מיוחדים.

ולפי דעתי מעל 70 רכבים ואם ניספור את אלו שעדיין בחו"ל אז יותר.


×
×
  • תוכן חדש...