Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוקוס טרנד סטיישן או פלואנס דיזל בליסינג


totinka
שימו לב! השרשור הזה בן 4093 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

 

זמן החלפת רכבים במקום העבודה הגיע.

בסופו של דבר, לאחר שהורדתי מהפרק את i35, קרוז, פורטה (בגלל אפרוריות ו"טוב אבל לא מצוין") וכן את אסטרה סטיישן (1,600 ויקרה משמעותית בעלות), נשארתי עם ההתלבטות שבכותרת.

 

נתון רקע - על הפלואנס אשלם משהו כמו עוד 70 -100 ש"ח מהנטו לעומת הפוקוס. בנוסף - יש אצלנו הגבלת צריכה בליטרים (3,000 לשנה) למרות שבשנים האחרונות, עם הקרוז השתיינית, לא חרגתי אפילו פעם אחת. נוסע בסביבות 24K ק"מ בשנה...

 

נסעתי עם שתיהן, כולל בעליות. חייב לציין שהפלואנס דיזל הרגישה לי חזקה יותר. ישבה יותר טוב על הכביש, גמאה עליות קשות בקלות רבה. הדגם הרלבנטי שלה הוא הקומפורט, וכולל גם מערכת מולטימדיה (מצלמת רברס, דיוידי, GPS וכו'). ישנם גם חיישני רוורס.

 

הפוקוס "סקסית". תא נהג יפה (יש יגידו מצועצע) והיא מאובזרת בטירוף. מה שכן, בכל שאר האלמנטים, היא הרגישה לי טובה, אבל קצת סתמית. נסעה יפה, הנוחות שלה בסדר גמור, אבל נראה לי שהיא פחות מרווחת מהפלואנס. יחד עם זאת, היא קונצנזוס מטורף, בטח אצל לוקחי הליסינג. קראתי המון ביקורות וסקירות מהללות. ביריד הרכבים התור לנסיעת מבחן עליה היה הגדול ביותר, בענק. כנראה שזו מכונית מוצלחת, אין ספק.

הבגז' שלה הפוקוס סטיישן הוא 467 ליטר, בעוד של הפלואנס הוא 530. לגבי נושא הסטיישן וקיפול המושבים האפשרי - הרי שאני לא פוקד את איקאה כל שבוע. זה נחמד אבל לא משנה תמונה מבחינתי. בנוסף, לפלואנס יש אפשרות לביטול כרית אויר נוסע, ולפוקוס זה כרוך בהתקנה מיוחדת שעלותה עליי.

 

אולי נשמע מהנ"ל שאני לכיוון הפלואנס דיזל, אבל זה לא ממש ככה. אני ממש מתלבט. זה רכב לשלוש שנים, לי ולמשפחה. הפלואנס יותר ספרטנית במראה ובעיצוב, והפוקוס חדשה מאובזרת ומצליחה.

 

כל דעה, המלצה או חידוד מצדכם יתקבלו בברכה. זמן ההחלטה מתקרב...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה שיש לך צרות של עשירים - להחליט בין שתי אופציות ראויות וטובות.

 

נראה לי שהפתרון נעוץ בשאלות הבאות: מה עדיף לא מרווח פנימי לנוסעים, או נוחות הטענה למטען?

 

האם המרווח הפנימי הוסף בפלואנס קריטי עבורך?

 

לפלואנס יש מומנט עדיף ולכן היא מרגישה שיש לה יותר כוח.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית תודה.

 

אכן 2 אופציות טובות, אבל מי מאיתנו לא מחפש את הטוב ביותר מתוך המצוי :-)

 

שלושה נוסעים מבוגרים לא נוסעים אצלי כמעט מאחורה. מה שכן, אם וכאשר יבוא הילד השלישי, אז יהיו שלושה כסאות בטיחות/בוסטרים/סלקל או שניים ואמא :-)

 

האם ההבדל הקלות ההעמסה הוא ממש ברור (לטובת הפוקוס אני מניח)?

 

עוד דעות תתקבלנה בברכה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן, התלבטות קשה.

היתרונות של הפלואנס באים בדמות מנוע דיזל שבו זמינות הכוח עדיפה, וסביר להניח שצריכת הדלק טובה יותר (אך כפי שאמרת זה לא נתון חשוב מדי), מרווח עדיף ונוחות שעדיין הפוקוס לא מתקרבת אליו.

אני אישית הייתי מעדיף את הפוקוס, וזאת בעיקר משום שהיא מפנקת יותר, מרגישה הרבה יותר חדשנית ונותנת תחושה כאילו התמורה שלה טובה יותר. בנוסף, סדאן לעולם לא יוכל להתחרות עם היעילות והפרקטיות של סטיישן. האבזור שם אדיר יחסית למחיר, ואל לך לשכוח שהפוקוס בכל זאת איננה עגלה - המנוע שלה יחסית חזק עבור 1600 והגיר שלה רובוטי ומעולה.

אגב, מישיבה קצרה בפלואנס, אכן היא מרגישה מרווחת יותר מהפוקוס. הפוקוס משום מה מרגישה פחות מרווחת כשבין האשמים העיקריים עומדת לה הקונסולה המרכזית שהיא בהחלט BIG FAT GUY.

לסיכום: עשה אן-דן-דינו :wink:

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה לא לעשות נסיעת מבחן ולהחליט?

לטעמי סטיישן יותר שימושי, אבל אני יותר אוהב מנועי דיזל (כן, מנועי דיזל), ולכן אני הייתי מעדיף את הפלואנס (וזה לא בגלל שיש לי רנו בבית).

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נוהג על פלואנס דיזל ידנית כ - 5 חודשים, לדעתי תענוג צרוף, הרכב נוח, מרווח, חזק, יציב וחסכוני..יותר מזה אני לא צריך. ממליץ.

מצד שני, לא מכיר את הפוקוס במהדורה הנוכחית שלה.

נהג מנוסה
:roll:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

 

מה שכן, אם וכאשר יבוא הילד השלישי, אז יהיו שלושה כסאות בטיחות/בוסטרים/סלקל או שניים ואמא :-)

 

 

 

במידה ויש לכם תכניות ל "אם וכאשר" לשלושת השנים הבאות, תיקח רנו (בגלל מה שהדגשתי באדום).

מרחב הפנים של פלואנס הוא ללא תחרות בקבוצת "משפחתיות קטנות" ומתקרב \ משתווה לזה של רכבי "מנהלים".

חשוב מאוד למצב של 3 כיסאות בטיחות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל אני יותר אוהב מנועי דיזל (כן, מנועי דיזל)

 

הבעיה בישראל היא שהתגובה שלך לא מובנת מאליו ואתה צריך להוסיף הערה בסוגריים. זאת בעיה...

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נמצא כעת בהתלבטות דומה (אני מניח ששנינו אפילו עובדים באותו מקום עבודה?).

 

הגיע הזמן לבחור לי מחליפה לפורטה ששירתה אותי נאמנה ב-3 השנים האחרונות. ביום ו' האחרון נוכחתי בתצוגת רכבים שהתקיימה במקום העבודה, ואניט מתלבט בין הפוקוס סטיישן, ה-I35 והפלואנס דיזל.

 

לצערי לא עלה בידי לנסוע בפלואנס, אבל ככל הנראה אבחר בה, בזכות המנוע החזק, צריכת הסולר הנמוכה (נוסע 40K ק"מ בשנה) והמרווח הפנימי. היא גם מאובזרת עם בקרת אקלים מפוצלת, פתחי מיזוג לאחור, פנסי ערפל, מערכת מולטימדיה עם מצלמת רוורס ועוד.

 

בכל אופן, שתי האופציות שציינצ ראויות וטובות.

 

בהצלחה, ושנה טובה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

+1 לגבי שלושה כיסאות ילדים == פלואנס.

 

ברמת מרחב פנימי הפלואנס לוקחת בענק והיא בין הרכבים הבודדים שאיפשרו לי לשים 2 בוסטרים וכיסא תינוק בלי להזיז את הבוסטרים ולטרוק את הדלת על הילד התורן.

 

הפוקוס הרגישה לי צפופה יותר אבל ממש יותר כיפית לנהיגה [במיוחד אם את מעלה את המנוע לטורים הגבוהים שלו.]

דווקא בנסיעה מנהלתית רגועה ובתוך העיר הפלואנס לקחה .

 

אני באופן אישי כשההתלבטות היא בין רכב מרווח יותר ונוח לבין רכב מרווח פחות אבל גורם לי לחייך ולחפש את הרגעים הקטנים שבו יש תירוץ למהר קצת ולקחת פניות בצורה הדוקה מהרגיל הייתי לוקח את הפוקוס [ואני חושב שבפורום הזה אני לא המיעוט.]

 

בהצלחה לך.

טוב שם טוב משמן טוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה אנחנו באמת עובדים באותו מקום עבודה :-) תערוכת הרכב היתה אכן בשישי וגם האבזור המוצע עם הפלואנס זהה...

 

תודה לכולם על התגובות והטיפים. אם אני מנטרל את כל הנושא של כמה חדשנית הפוקוס מרגישה לעומת הפלואנס (בגלל תא הנהג החללי), נשארים עם הנושאים של התנהגות כביש ו"סחיבה" (נראה לי שהיתרון לפלואנס), מרווח פנימי (יתרון בולט לפלואנס) והטענה (סטיישן לעומת סדאן - יתרון לפוקוס).

 

מישהו יכול לספר איפה, בחיי היום יום מרגישים את ההבדל בין תצורת הסטיישן לסדאן לעניין תא המטען? היכולת לשים דברים גבוהים בסטיישן...מה עוד?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עגלת תינוק גדולה שצריך להכניס לפתח צר של הבגאז' בסדן, ולא צריך להילחם בה בסטיישן.

בסטיישן אתה יכול להעביר אפילו מכונת כביסה, כאשר מקפלים את המושבים האחוריים .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפי שכתבת, ההתלבטות קשה כי שתיהן מכוניות טובות.

הפלואנס אמורה להיות חסכונית יותר בדלק, אך אם לא הגעת למגבלה שלכם בעבר – כנראה שלא תגיע אליה גם במכוניות אלה.

אם גודל תא המטען מאד חשוב לך – אלה האלטרנטיבות הרלוונטיות, ומתוכן – אני ממליץ על הפוקוס (אבל זה באמת העדפה סובייקטיבית), בעיקר לאור האבזור, סביבת הנהג והיופי. אז מה אם רואים הרבה ממנה בכביש...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכל הסיבות שנאמרו ובתוך כך גם מהיכרות שלי (די קרובה- הרכב של חמותי) עם הפלואנס דיזל, אני בהחלט הייתי בוחר בה. לא מכיר את הפוקוס ובכלליות אני פחות מחבב רכבי "סטיישן", ואם לך אין ממש צורך ב"סטיישן" והיות שתא המטען של הפלואנס "לא פראייר" (דומה יותר למזווה קטן), אז אם מכלילים את כל שאר הפרמטרים הפלואנס נראית לי כבחירה העדיפה.

 

בהצלחה.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4093 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...