Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[סובארו dl] הלך לי האלטרנטור, מה עכשיו?


mcyossi
שימו לב! השרשור הזה בן 7214 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום.

 

היום קניתי 2 רמקולים בחנות של כלי רכב באזור (GR מערכות), ובדרך חזרה נזכרתי שנדלקו לי אתמול כמה מנורות ליד הלוח שעונים. באחד מהמנורות היה ציור של מצבר והיה רשום צארג' או צרג'ר (לא בדיוק זוכר) שאלתי את בעל החנות על הבעיה, הוא הסתכל במכסה מנוע ואמר שהלך האלטרנטור.

 

בקיצור מחר אני הולך למוסך, בעל המקום אמר לי שיעלה לי בסביבות ה400 שקל. כמה זה צריך לעלות?

 

באמת כ"כ הרבה? 400 שקלים?

 

מה אתם אומרים?

 

 

תודה, יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי.

 

אם היית בדרך הבייתה ,איך בעל החנות הסתכל בתא המנוע ? :shock::lol:

 

נורות אלה נדלקות משתי סיבות :

1. חיבור האדמה לאלטרנטור מתנתק - הפתרון הוא בחינם ,חיבור החוט בחזרה.

2. האלטרנטור כבר לא מספק זרם טעינה גדול די הצורך. הפתרון הוא אכן הח' או שיפוץ של אלטרנטור , ו-סכום של 400 ש"ח הוא מחיר סביר בהחלט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי.

 

אם היית בדרך הבייתה ,איך בעל החנות הסתכל בתא המנוע ? :shock::lol:

 

נורות אלה נדלקות משתי סיבות :

1. חיבור האדמה לאלטרנטור מתנתק - הפתרון הוא בחינם ,חיבור החוט בחזרה.

2. האלטרנטור כבר לא מספק זרם טעינה גדול די הצורך. הפתרון הוא אכן הח' או שיפוץ של אלטרנטור , ו-סכום של 400 ש"ח הוא מחיר סביר בהחלט.

 

הבן אדם אמר לי שהאלטרנטור אכן לא מספק זרם למצבר וכך המצבר רק מתרוקן ואני נמצא בסכנה של להתקע בכל זמן שעובר וצריך לקחת את האוטו למוסך (דבר ראשון בבוקר).

 

400 שקל + 300 שקל רמקולים +טסט בקרוב לרכב........אכן מאוד כואב לכיס שלי.....:cry:

I should win a fucking AWARD for being me

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם מדובר בגיר רגיל - אין שום סיבה שבעולם שתתקע

צא מהרכב , דחוף אותו מעט והתנע בעזרת הקלאץ.

אם מדובר באוטומט. אז באמת תתקע.

(הפתרון הוא זמני בלבד, ואין לעשות בו שימוש תכוף למעט מקרים קיצונים דוגמא: בבוקר הרכב לא יניע שאתה מעונין להגיע למוסך.)

שלום.

הלו חבוב אם המצבר יתרוקן לגמרי הוא יכול לדחוף את האוטו מפה

עד שנה הבאה ועד למוסך כי האוטו לא יתניע, הבנת!!!

כייייייייי::: אם המצבר התרוקן לגמרי והאלטרנטור לא טוען לא יהיה מי שיספק

חשמל למערכת ההצתה...את זה הבנת?

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום.

הלו חבוב אם המצבר יתרוקן לגמרי הוא יכול לידחוף את האוטו מפה

עד שנה הבאה ועד למוסך כי האוטו לא יניע הבנתה!!!

כייייייייי::: אם המצבר התרוקן לגמרי והאלטרנטור לא טוען לא יהיה מי שיספק

חשמל למערכת ההצתה...את זה הבנתה?

 

תודה, ובמקרה שאתה צודק אז אני גם יאבד את החשמל שבמצבר?..אז גם אני אצטרך לקנות מצבר חדש?

 

שוב, סיפור לא זול.......

I should win a fucking AWARD for being me

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה, ובמקרה שאתה צודק אז אני גם יאבד את החשמל שבמצבר?..אז גם אני אצטרך לקנות מצבר חדש?

 

שוב, סיפור לא זול.......

למה שתאבד אותו? תקשור אותו עם כבל לפלוס...:idea:

 

בעיקרון מצבר אמור להיטען גם אם התרוקן לגמרי.(אלא אם הוא גמור , ולא ניכנס כרגע לסיבות לכך)

אבל למה לך לחכות לזה?גש למוסך וזהו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה שתאבד אותו? תקשור אותו עם כבל לפלוס... :idea:

 

בעיקרון מצבר אמור להיטען גם אם התרוקן לגמרי.(אלא אם הוא גמור , ולא ניכנס כרגע לסיבות לכך)

אבל למה לך לחכות לזה?גש למוסך וזהו.

 

תודה, אני מתכוון לעשות את זה דבר ראשון בבוקר (מה לעשות גם אם אני אקסטרא לחוץ בכסף).

 

אני לא מאלה שמזניחים בקשר למכוניות, אני לא אחכה להתקע בפקק או באיזשהו כביש נידח ללא חשמל.

 

מה שמשמח אותי פה זה שגילינו את זה יחסית מוקדם (לא בדקה ה91 לאחר התקעות) :idea:.

 

 

אני לא רוצה לחשוב מה היה אם זה היה רכב עם עלויות אחזקה יקרות יחסית....

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

אני לא רוצה לחשוב מה היה אם זה היה רכב עם עלויות אחזקה יקרות יחסית....

 

 

יוסי.

שלא תדע , שיפוץ אלטרנטור היה עולה לך איזה 400 שקל.

אם היית רוצה לקנות סתם זוג רמקולים ,היו טוחנים אותך באיזה 300 שקל.

ולא נדבר על טסט...:twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלא תדע , שיפוץ אלטרנטור היה עולה לך איזה 400 שקל.

אם היית רוצה לקנות סתם זוג רמקולים ,היו טוחנים אותך באיזה 300 שקל.

ולא נדבר על טסט...:twisted:

 

אכן, מאוד משעשע:wink: זוג רמקולים לא כלול באחזקה השוטפת, בכל מקרה זה עניין של טעם....

 

הטסט הוא אכן סיפור יקר....לפחות בינתיים הוא פעם בשנה....

 

עומרי יש לך סיטרואן דיזל? גם לאבא שלי יש,אתם יכולים לפתוח מועדון סיטרואן דיזל, למרות שהוא כבר מת להפטר מהאוטו ולקנות פזו 306 :-D

I should win a fucking AWARD for being me

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטסט הוא אכן סיפור יקר....לפחות בינתיים הוא פעם בשנה....

 

סכום האגרה זהה גם לרכב מיושן (2 טסטים בשנה) . ההוצאה הנוספת היא רק על הבחינה ואישור הבלמים :idea:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סכום האגרה זהה גם לרכב מיושן (2 טסטים בשנה) . ההוצאה הנוספת היא רק על הבחינה ואישור הבלמים :idea:

 

אתה מתכוון לזה שהטסט השני בשנה יהיה רק על הסכום הנוסף הזעיר ולא שוב 800 שקל?

 

כל מקרה אני לא חושב שהיא תשאר אצלי יותר מ4 שנים.....עד אז ב"ה אני מקווה להתקדם.

I should win a fucking AWARD for being me

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מתכוון לזה שהטסט השני בשנה יהיה רק על הסכום הנוסף הזעיר ולא שוב 800 שקל?

 

כל מקרה אני לא חושב שהיא תשאר אצלי יותר מ4 שנים.....עד אז ב"ה אני מקווה להתקדם.

לא .

אני מתכוון לזה שעל חצי השנה הראשונה תשלם ~400 ש"ח ועל חצי השנה השנייה שוב ~400 ש"ח.

זה חלקה של המדינה בשוד.

על הבחינה הכפולה תיאלץ לשלם פעמיים - כ-65 ש"ח נוספים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא .

אני מתכוון לזה שעל חצי השנה הראשונה תשלם ~400 ש"ח ועל חצי השנה השנייה שוב ~400 ש"ח.

זה חלקה של המדינה בשוד.

על הבחינה הכפולה תיאלץ לשלם פעמיים - כ-65 ש"ח נוספים.

תודה על המידע.

 

 

עברתי היום אצל המוסכניק שלי והוא אמר שהאלטרנטור מספק כוח למצבר והוא בסדר.

 

בכל מקרה העדפתי לעבור אצל חשמלאי רכב, והוא אמר שהמצבר מספק כוח אבל עומד ללכת.

 

הוא החליף את האלטרנטור, והכל בעלות של 400 שקלים.

 

עכשיו סוף סוף אפשר לבדוק את הרמקולים החדשים:wink: .

 

 

תודה על העזרה, יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מק'יוסף כתב:

 

אני לא חושב שהיא תשאר אצלי יותר מ4 שנים.....עד אז ב"ה אני מקווה להתקדם.

אכזבת אותו קשות.

 

אתה משבח את ה-DL וכותב על כך שהיא המכונית האולטימטיבית - ואח"כ טוען שיש לאן להתקדם ?

 

אם היא כל כך משובחת - אתה כבר עכשיו בטופ. מפה כל רכב אחר שיהיה לך יהיה נחות ממנה.

 

 

 

(אלא אם מדובר על שדרוג ל-1.8 GLF פנסים מרובעים).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מק'יוסף כתב:

 

 

אכזבת אותו קשות.

 

אתה משבח את ה-DL וכותב על כך שהיא המכונית האולטימטיבית - ואח"כ טוען שיש לאן להתקדם ?

 

אם היא כל כך משובחת - אתה כבר עכשיו בטופ. מפה כל רכב אחר שיהיה לך יהיה נחות ממנה.

 

 

 

(אלא אם מדובר על שדרוג ל-1.8 GLF פנסים מרובעים).

 

מה לעשות רז, הזמן עושה את שלו....

 

אולי אני אתקדם ב"ה לגרנד לאונה...או לאימפרזה...בכל מקרה סובארו היא החברה העדיפה עליי.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7214 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...