Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הוט מובייל לא מצליח להתנתק מהם- שירות גרוע ביותר הצילו!


ba323f
שימו לב! השרשור הזה בן 4188 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הורידו את המחירים ואתה מתלונן ?

אז השיחה תתארך בעוד שתי דקות במענה הטלפוני ופחות מרכזי שירות שצצו כפטריות אחרי הגשם מאז

 

ישראלי מצוי, תמיד יקח נתונים אמיתיים ויעוות אותם בדיוק איך שנח לו.

 

בעבר הייתי מחכה בממוצע עד 30 דקות לנציג במקרה הכי גרוע. הנה פה בשרשור מציג בפנייך חבר פורום עובדה שהוא חיכה מעל לשעתיים לנציג והתייאש.

ברור שזה לא מעניין אותך הזמן המתנה ברגע שהכל דופק כמו שעון אבל אין מה לעשות וזו המציאות שיש תקלות, אז מה שנשאר הוא פשוט לא קבל שירות ולהשאר עם התקלה.

חבר שלי הסתובב שבועיים עם מספר חלופי בגלל בעיית ניוד, המעבר היה מפלאפון לאחת הרשתות הקטנות. אחרי שטרטרו לו את הצורה במשך שבועיים הוא חזר לפלאפון עם הזנב בין הרגליים (אבל לפחות קבל חבילה משופרת).

 

ד"א, כפי שרשמתי בעבר, אני ממש לא נגד הרפורמה. אני בסך הכל חושב שהכל קורה מהר מדיי ובצורה מאוד לא מסודרת מה שמוביל להרבה תקלות לאורך הדרך.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו אתה מתחיל להרגיש את החסרונות של הרפורמה בתחום הסלולר.

אי אפשר גם לתת מחירי רצפה וגם להחזיק מרכשי שירות עם אלפי עובדים.

שלא לדבר בכלל על פיצוי לעוגמת הנפש שנגרמה לך.

לפעמים בחיים מה שזול עולה בסוף יקר.

 

כשהתקשרתי לתמיכה של גולן טלקום ענו לי עוד לפני שהספקתי לעבור לספיקר (דבר שאני עושה תמיד בזמן המתנה).

הכל אפשרי, השאלה אם רוצים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישראלי מצוי, תמיד יקח נתונים אמיתיים ויעוות אותם בדיוק איך שנח לו.

 

בעבר הייתי מחכה בממוצע עד 30 דקות לנציג במקרה הכי גרוע. הנה פה בשרשור מציג בפנייך חבר פורום עובדה שהוא חיכה מעל לשעתיים לנציג והתייאש.

ברור שזה לא מעניין אותך הזמן המתנה ברגע שהכל דופק כמו שעון אבל אין מה לעשות וזו המציאות שיש תקלות, אז מה שנשאר הוא פשוט לא קבל שירות ולהשאר עם התקלה.

חבר שלי הסתובב שבועיים עם מספר חלופי .

 

1. שתי דקות זה סוג של צורת ביטוי , גם אם אני אמתין 8 שעות על הקו זה עדיין משתלם לי ( יותר מהיומית שלי)

2. הבעיה בניודים בד"כ בחברות שהמספר קיים אצלם .

חובב רכב , לא חובב תקלות :evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו אתה מתחיל להרגיש את החסרונות של הרפורמה בתחום הסלולר.

אי אפשר גם לתת מחירי רצפה וגם להחזיק מרכשי שירות עם אלפי עובדים.

שלא לדבר בכלל על פיצוי לעוגמת הנפש שנגרמה לך.

לפעמים בחיים מה שזול עולה בסוף יקר.

 

שטויות במיץ.

העברתי את כל המשפחה שלי לגולן(5 קווים), את הקו שלי העברתי יומיים אחרי ההשקה ולא היו שום בעיות, את 4 הקווים האחרונים העברתי במהלך השבועות האחרונים, באחד מהקווים הייתה בעיה בניוד שלא יכלתי לנייד אותו - באתר עשיתי "הפעל סים" ונאמר לי שיש תקלה ולהתקשר לשירות הלוקחות. התקשרתי והחברה עם מחירי הרצפה שלא יכולים להעסיק מרכזי שירות ענו תוך דקה וחצי לעומת החברות עם מחירי התקרה שיכולים להחזיק מרכזי שירות שעונים אחרי רבע שעה במקרה הטוב, ואמרו שהם מעבירים את הבעיה למחלקה הטכנית ויחזרו אליי במשך היום, לאחר כ-15 דק' אני מקבל טלפון שסידרו את התקלה והניוד נקבע לעוד 3 שעות.

 

הוט אף פעם לא מלמדים על הכלל, עוד לא יצא לי לקבל שירות סביר מהוט וכך רוב האנשים שאני מכיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

עדכון בנושא:

בתאריך 29/8 הגשתי תלונה באתר "תלונה" הפתרון שרשמתי שם זה שהוט מובייל ישלחו לי מכתב לבית שבו שרשום במפורש כי אני מנותק מהשירות ושיחזירו לי את התשלום עבור החודשים אותם סתם גבו ממני כסף, כעבור כשלושה שבועות קיבלתי הבייתה מכתב שבו כתוב שאני מנותק מהשירות, עד כאן הכל טוב ויפה, את הכסף שלי לא ראיתי!

בכל פעם שאני מתקשר אליהם הם נותנים לי תירוצים שהחודש הייתה טעות/בעיה במערכת, או שאומרים לי שתוך 7 ימי עסקים, או תוך 14ימי עסקים, כל יום עונים לי משהו חדש.

 

לדבר עם מנהל? אי אפשר הם טוענים שאין מנהל או שהוא עסוק.

 

מה עושים לכל הרוחות עם ההוט מובייל האלה, אני סך הכל דורש את התשלום שמגיע לי מהם והם מורחים אותי כבר כ5 חודשים עם תירוצים.

 

יש עוד דרך להתמודד או שבמקרה כזה הצרכן אבוד? מי מטפל בבעיות כאלו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השירות של הוט מובייל מחפיר (המתנה של שעות).

השירות הטלפוני של גולן גרוע (לפעמים עונים מה, לפעמים לאחר שעות, לפעמים מתנתק).

בחברות האפ"ס השירות הטלפוני סביר עד טוב.

עם זאת - ביצעתי בשנה וחצי האחרונות שני ניודים מאורנג' לסלקום, ניוד מסלקום לפלאפון, ניוד מסלקום לאורנג', שני ניודים מאורנג' להוט וניוד מהוט לגולן, וכן ניתוקים מאורנג' ומפלאפון - ולא היו לי בשום מקרה בעיות של חיובי יתר לאחר הניתוק.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת שצר לי על מה שאתה חווה מהם, אך מקרים כמו שלך תמיד מחזירים אותי לקרקע וגורמים לי להבין שטוב עשיתי

שלא ניידתי קו לאף חברה מתחרה. אמנם פלאפון לא צדיקים ורחוקים מלהיות שירותיים וזולים, אבל בסך הכל אין תלונות.

כל בעיה שהייתה לי עד היום טופלה על הצד הטוב.

הייתי שמח לעבור לאחת החברות הזולות, אך עם סיפורים כאלו, אני מוותר...

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנ"ל...

 

אני בפלאפון, ויוצא שאני משלם בסביבות ה-30 שקל יותר ממה שאני משלם לחברות החדשות. מעדיף לשלם עוד 30 שקל אקסטרה ולא להיות תקוע עם בלאגן כזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

מרוצה מהם, עזרו לי עם בזק.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תסיקו מסיפור או שניים שהמצב רע ולא כדאי לעבור. ההיפך הוא הנכון.

יש הרבה מאוד כאלו שעברו לחברה חדשה וזולה והם מרוצים, וגם חוסכים הרבה מהוצאות התקשורת שלהם.

אישית - עברתי מאורנג' לגולן - בקלות ובנוחות, ובלי השקעת זמן ארוכה.

 

לא צריך ללכת להתנתק, רק להשתמש באמצעים שבדרך כלל יש בסביבה:

מזמינים סים מחברה אליה רוצים לעבור.

כאשר הסים הגיע: בבוקר מפעילים אותו באתר החברה החדשה, הניוד אמור להתבצע (לפי חוק) תוך 3 שעות. ככה קורה, למעט חריגים מעטים מאוד.

אחרי השלמת הניוד ובדיקה שיש שיחות ואסמאסים (חיבור אינטרנט מצריך קצת כיוון הגדרות, ויש פרטים באתר החברה) - שולחים פקס קצר לחברה הקודמת עם בקשת ניתוק, כדאי להשתמש גם באתר "נתק" שהוזכר פעמיים בשירשור.

אחרי שמגיע החשבון האחרון מהחברה הקודמת - מתקשרים לחברת האשראי ומבטלים את הוראת הקבע לחברה הקודמת .

בצורה כזו נמנעים מכל מיני התחשבנויות וריצה אחרי החזרים. אם לדעתם יש חוב - שישלחו מכתב מודפס, ואז תוכלו לערער, ואם אתם צודקים - לא לשלם. הם יוותרו. היה לי סיפור כזה עם נטויז'ן שאחרי הניתוק שלחו חשבונות בדואר ישראל - ורק אחרי כמה חודשים הודיעו ביוזמתם על ביטול ה"חוב" שלא היה ולא נברא.

ילה גבר בא נראה! מר +1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מוכן לשלם יותר, רק לא לשלם את זה להוט.

מבחינתי הוט יצאו כשחקן תחרותי ממערכת השיקולים שלי כצרכן.

לעולם לא אהיה לקוח שלהם, ואם הם יהיו חברת התקשורת האחרונה, אני עובר לסימני עשן.

 

ולסיום: http://www.ihatehot.com/

אופנוען

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ לכולם לעבור לגולן.

 

קודם כל, הכל עובד בסדר. יש רק 2 מסלולים (בלתי מוגבל ב 99 ש"ח או מינ' 10 ש"ח). ניתן לשנות הכל באתר האינטרנט ולא צריך ללכת למרכז שירות בכלל .

 

שנית, ולא פחות חשוב קצת ציונות. גולן אישית גרם למהפכה של סלולר בזול ובלי רמאויות . אם הוא יחליט שלא כדאי לו, אנו כולנו נאכל אותה במחירים הרבה יותר גבוהים, ולכן אנו צריכים להצטרף אליו כדי שיצליח.

 

 

יהודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...