Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה קורולה, יונדאי I35 או פורד פוקוס חדשות, איזו כדאית יותר?


adel
שימו לב! השרשור הזה בן 4378 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הפוקוס החדשה אחלה רכב, הביקורות עליה לא מפרגנות מידי ואני לא מבין למה ,מכמה נסיעות שיצא לי לעשות עליה היא עונה על הדרישות ומספקת אחלה תמורה.

עוד מכונית שאני אישית ממליץ עליה באותה קטגוריה פחות או יותר זה הסובארו b4 שמציעה תפריט של מרווח מרשים ביותר בטוח יותר מהקורולה והפוקוס, גיסי גם שוקל לקנות אחת כזו חדשה מליסניג ב150 אלף שזה אחלה מחיר בהתחשב בעובדה שהרכב נרשם על שמו.

 

מאוד פשוט, היא מכונית טובה אבל כגובה הציפיות... מגיעה האכזבה, להרבה אנשים היא מרגישה צפופה (וזה למרות שהיא ארוכה מאוד), המנוע רועש יחסית במהירות 110 ומעלה ואז גם בידוד הרעשים המרשים טיפה נעלם, חסרים בה תאי אחסון וגם תא המטען לא הכי יעיל שיש אפילו בגירסת הסטיישן (גם בגלל הצמיג הרזרבי וגם בכלל חוסר בתאי אחסון וגובה), אז נכון שהיא מפנקת מאוד, מהודקת מאוד ונוסעת מרשים אבל אנשים ביום יום מחפשים את הפרקטיקה ושם היא טיפה מאכזבת ויש כאלה שאחרי ששמעו עליה כה רבות יצאו לנסיעת מבחן ולא התרשמו כי מה לעשות, בלוטת' מובנה, חיישני גשם ופעולות קוליות זה מגניב אבל רק ממש בהתחלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם ההתלבטות היא בין I35 לפוקוס תבדוק טוב טוב שהראש שלך לא נתקע בגג, הקוראנים האלה עושים מכוניות יותר נמוכות.

 

מניסיון רע עם הI30CW שהראש שלי היה נתקע בגג כל פעם שהיה באמפר הכי קטן בכביש, כמובן שלא רלוונטי לאנשים שהם נמוכים מ1.80

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדרישות צנועות ורגילות של רכב משפחתי עם מינימום עלות אחזקה - טויוטה קורולה.

זו ברירת המחדל.

אם הוא לא מספק, יש אפשרויות רבות שמפורטות בתגובות אחרות, אבל אף אחת מהן לא תתן לך עלויות אחזקה ושמירת ערך כו זולות.

אוטו, כמו פוקוס, שנמכר ב 95% לליסינג, הולך לחטוף מכה קשה בירידת ערך, בעיקר עם גיר רובוטי שלא הוכיח עצמו עדיין. כנ"ל לגבי יונדאי - הצפה של 95% בליסינג.

מזדה 3 היא דוגמא לאוטו טוב שנפל חזק בירידת ערך בגלל הצפת ליסינג.

הקורולה נמכרת כ 30% לליסינג, והשאר לפרטיים.

זו אחת הסיבות לירידת ערך קטנה משמעותית (כ 10אלף ב3 שנים פחות מהשאר) של הקורולה מול השאר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זה מינימום עלויות אחזקה? טיפולים היוניון זולים?

יונדאי יותר מאובזרת, יותר חסכונית, יותר חזקה, ומנסיון אישי יותר נוחה ויותר יפה, מוניטין האמינות גם טוב, אז למה שבן אדם פרטי יעדיף קורולה?

את המספרים על אחוז ליסינג שהבאת הייתי רוצה לראות גיבוי להם, הם נראים לי מופרכים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדרישות צנועות ורגילות של רכב משפחתי עם מינימום עלות אחזקה - טויוטה קורולה.

זו ברירת המחדל.

אם הוא לא מספק, יש אפשרויות רבות שמפורטות בתגובות אחרות, אבל אף אחת מהן לא תתן לך עלויות אחזקה ושמירת ערך כו זולות.

אוטו, כמו פוקוס, שנמכר ב 95% לליסינג, הולך לחטוף מכה קשה בירידת ערך, בעיקר עם גיר רובוטי שלא הוכיח עצמו עדיין. כנ"ל לגבי יונדאי - הצפה של 95% בליסינג.

מזדה 3 היא דוגמא לאוטו טוב שנפל חזק בירידת ערך בגלל הצפת ליסינג.

הקורולה נמכרת כ 30% לליסינג, והשאר לפרטיים.

זו אחת הסיבות לירידת ערך קטנה משמעותית (כ 10אלף ב3 שנים פחות מהשאר) של הקורולה מול השאר.

 

אתה מאוד עדין בחישוב פילוח המכירות של טויוטה קורולה, תרשה לי לגלות לך שגם הקורולה נמכרת באחוזים גבוהים מאוד לחברות הליסינג, הרבה יותר מחצי מהמכירות.

מאזדה 3 סובלת מהתיישנות, שוק שמשתנה ותחושת מיצוי מצד קהל הלקוחות, בתקופות השיא שלה המכירות לליסינג לא הפריעו לרכבים פרטיים להימכר בקלות ובמחיר מחירון.

היום מחירון הוא המלצה בלבד וגם אלה שרצו אחרי קורולה ושילמו סכומים מטורפים מתחילים להתעורר ומבינים שהם יכולים לקבל יותר עבור הכסף שלהם. ירידת הערך המחירות שלה היא קטלוגית בלבד, למכור אחת כזאת בת שנה או שנתיים במחיר מחירון זאת משימה בלתי אפשרית היום.

 

לילה טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם לא הבנת, הפער הוא מה שחשוב במחירון, והפער בין המחירונים של הקורלוה לשאר ישאר גם במכירה, ואפילו יגדל.

כמובן שאני חולק עליך בעיניין המספרים, אבל המחירון הוא השורה התחתונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4378 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...